حضور راسخون در بخش فضای مجازی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

پرتال فرهنگی راسخون از پربازدیدترین سایت فرهنگی کشور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در مصلی امام خمینی(ره) حضور خواهد داشت.
شنبه، 27 فروردين 1401
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حضور راسخون در بخش فضای مجازی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
کاربران وفادار و فعالین فضای مجازی توفیق داریم در جمع خادمین قرآن میزبان حضور شما خوبان در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن باشیم.

پرتال فرهنگی راسخون پربازدیدترین سایت فرهنگی سبک زندگی محور با شعار «راسخون راه زندگی» همسو با شعار اصلی نمایشگاه قرآن با شعار «قرآن؛ کتاب امید و آرامش» در مصلی امام خمینی(ره) حضور خواهد داشت.

پرتال فرهنگی راسخون با دعوت از جامعه کاربران وفادار خود و برنامه های متنوع با رونمایی از محصولات جدید" اپ قرآنی قرآن خاص"، "مجموعه ویدئویی" پندقرآنی"، ویرایش جدید "اپلیکیشن قاریان"، و سرویس های مشاوره قرآنی و مسابقات قرآنی مجازی و حضوری با مشارکت مجمع ناشرین دیجیتال اسلامی در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

سایت راسخون با 14 سال پیشینه فضای مجازی و پیشگامان تقدم در حرکت در مسیر"جهاد تببین" که" تبیین مفاهیم عالی اسلامی" از مهمترین شاخصه های آن در اسفند ماه 1400 توسط مقام معظم رهبری عنوان شد با تولید و انتشار چهار و نیم میلیون محتوا در فضای مجازی بوده است.

اصل بیان تشریحی جهاد تببینی ولی امر مسلمین در دیدار خبرگان رهبری (1400/12/19):
" امروز آن چیزی که میتواند به بهترین وجهی به صورت یک سلاح مؤثّری عمل کند، تبیین مفاهیم عالی اسلامی است در زمینه‌های مختلف "

گفتنی است پس از افتتاح نمایشگاه قرآن کریم، توسط دکترمحمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و دکترمحمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام خواهد شد، میزبان حضور شما خوبان خواهیم بود.

این دوره از نمایشگاه به مدت ۱۴ روز از امروز شنبه ۲۷ فروردین همزمان با شب میلاد امام حسن (ع) تا جمعه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰ برپا خواهد بود.

بی‌صبرانه منتظر حضور گرم یکایک شما عزیزان هستیم.

راسخون
راه زندگی
www.rasekhoon.net

در همین پست خبری ما را تا پایان نمایشگاه همراهی کنید
این خبر بروزرسانی می شود...


عکس از آماده سازی غرفه راسخون در نمایشگاه
حضور راسخون در بخش فضای مجازی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

حضور راسخون در بخش فضای مجازی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.