محمدرضا ناصحی در گفتگو با راسخون:

شهرخودرو بماند، کمتر از قهرمانی نیست/هنوز هم حسرت بازی با گل گهر را می خورم

مربی تیم شهرخودرو معتقد است اگر بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم، کمتر از قهرمانی نیست و این امید در تیم است بتوانیم به این مهم برسیم.
يکشنبه، 4 ارديبهشت 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
شهرخودرو بماند، کمتر از قهرمانی نیست/هنوز هم حسرت بازی با گل گهر را می خورم
محمدرضا ناصحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به وضعیت تیم شهر خودرو اظهار داشت: تیم ما فوتبالی ارائه می کند که اصلا هیچ شباهتی با تیم های قعرنشین ندارد. همیشه در تیم های قعرنشین مشکلات فراوان است به خصوص مسائل فنی که باعث می شود بازیکنان سرخورده، بی روحیه و بی انگیزه باشند. اما شرایط تیم ما به لحاظ فنی و فوتبالی واقعا این طور نیست. ما فوتبالی بازی می کنیم که حتی کسانی که نسبت به تیم ما دشمنی هم دارند، تحت تاثیر قرار گرفتند و به توان فنی تیم ما اذعان می کنند. تیمی که قعرنشین می شود، یکسری بدشانسی ها هم می آورد که الان دقیقا آن بدشانسی ها گریبان گیر ما شده است. ما باید بازی با نساجی و گل گهر را می بردیم و فقط بخاطر کم تجربگی نتوانستیم به این مهم برسیم. تلاش و غیرتی که بازیکنان ما در زمین از خودشان نشان داده اند واقعا ما را امیدوار کرده بتوانیم در 6 بازی باقی مانده، تیم را حفظ کنیم و امتیازات لازم را بگیریم. ما با تمام قدرت پیش می رویم و نتیجه دست خداست. شک نکنید خدا تلاش ما را ببیند مزد خودش را می دهد. تمام توان مجموعه ی باشگاه، کادر فنی و بازیکنان این است تا بتوانیم نماینده ی خراسان را در لیگ حفظ کنیم.
 
ماندن ما در لیگ برتر دور از دسترس نیست
وی افزود: بازیکنان ما به خودشان آمده اند و از وقتی احساس خطر کردند، دارند تلاش می کنند که بتوانیم از این قعرجدول رها شویم. خیلی از بازی هاست خوب بازی می کنیم اما نتیجه ای که باید حاصل نمی شود. البته توانستیم فاصله با تیم های بالایی را کم کنیم و این به بچه ها انگیزه داد. واقعا سخت است تیمی جلوی گل گهر آن طور خوب بازی کند و در سیرجان 3 گل به آنها بزند. ما به این نتیجه رسیدیم که توان این کار را داریم. مجموعه ی ما یکدل است تا بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. کار خیلی خیلی سخت است اما با توجه به فوتبالی که بازی می کنیم، دور از دسترس نیست. این اعتماد به نفس در بچه ها هم ایجاد شده و می دانند مقابل هرتیمی می توانند این طور بازی کنند. وقتی تیمی به خودباوری برسد، شک نکنید نتیجه هم می آید. امیدوارم در بازی های باقی مانده به خواسته ی خود برسیم.
 
6 فینال مرگ و زندگی در پیش داریم
مربی تیم شهر خودرو با بیان اینکه وقفه ی لیگ می تواند ترمز ما را بکشد، تصریح کرد: همیشه وقتی وقفه ای در لیگ ایجاد می شود، تیم هایی که توانسته اند به شرایط خوب برسند، با نوسان روبرو می شوند. ما قبل از این تعطیلات خوب بودیم و امیدوارم این وقفه در کار ما تاثیر منفی نگذارد. البته سیدعباسی تدابیری اندیشیده که قطعا از این مرحله ی سخت عبور کنیم و تیم بتواند فرم خوبش را حفظ کند. خیلی امیدواریم در مشهد بتوانیم بازی بعدی خود مقال نفت آبادان را ببریم. آنها تیم خوبی دارند اما الان شرایطی داریم که اصلا مهم نیست حریف ما چه تیمی است. ما فقط امتیاز می خواهیم. تمام توان و انرژی خود را می گذاریم تا 3 امتیاز را بگیریم. در لیگ بازی آسانی وجود ندارد و 6 بازی مرگ و زندگی در پیش داریم. بچه ها نشان دادند که برای شان تیم بالا یا پائین جدول فرقی ندارد. تیم ما روی کار خودش تمرکز کرده و بازی به بازی پیش می رویم.
 شهرخودرو بماند، کمتر از قهرمانی نیست/هنوز هم حسرت بازی با گل گهر را می خورم
هنوز هم حسرت بازی با گل گهر را می خوریم
رضا ناصحی گفت: هنوز هم حسرت بازی با نساجی و به خصوص دیدار گل گهر را می خورم. بالاخره در فوتبال همیشه برد و باخت است و فراموش می شود اما بازی با گل گهر را هنوز هم نتوانستم فراموش کنم. به سیدعباسی گفتم اصلا باور کردنی نیست که بازی 3 بر یک را دادیم. دقیقه ی بدی هم گل خوردیم. تا دقیقه 84، 3 بر یک پیش بودیم اما به یک باره همه چیز تغییر کرد. متاسفانه آن موقعی که باید تمرکز را حفظ می کردیم، از دست دادیم و تیم حریف هم نمی خواست در خانه بازنده شود. ما استرس گرفتیم و تیم حریف به خواسته اش رسید. ما حتی وقتی بازی 3 بر یک بود، می توانستیم گل های چهارم وپنجم را در غافل گیری بزنیم اما کم دقتی کردیم. ما اگر خودباوری داشتیم بدون شک با برد بیرون می آمدیم. اشتباهات بدی کردیم و خیلی سخت هم تنبیه شدیم. اگر این 3 امتیاز را می گرفتیم، بدون ذره ای تردید می گفتم که در لیگ برتر می مانیم. البته هنوز هم امید زیادی داریم. تیم ما شکل فوتبالی خوبی دارد و می توانیم خودمان را پیدا کنیم و به رتبه های بالا برسیم.
 
بتوانیم در لیگ برتر بمانیم کمتر از قهرمانی نیست
وی خاطرنشان کرد: بازی های رودررو با تیم های نفت مسجد سلیمان و فجرسپاسی را خدا را شکر وقتی بردیم، این خودباوری در تیم ما ایجاد شد که می توانیم از منطقه سقوط فاصله بگیریم. فوتبال ما به شکلی است که حتی تیم های بالای جدول را می توانیم شکست دهیم. می خواهیم با گرفتن نتایج درخشان کار را به بهترین شکل ممکن تمام کنیم و انشالله تیم در لیگ برتر حفظ شود. اگر این اتفاق را رقم بزنیم واقعا کمتر از قهرمانی نیست. این کار تاریخی را باید رقم بزنیم. بازی های سنگینی داریم و باید بازی به بازی پیش برویم. مربیانی که جلوی تیم هایشان بازی کردیم، از فوتبال ما تعریف کرده اند. انگیزه ی زیادی داریم. ما مقابل پرسپولیس بزرگ در مشهد توانستیم مساوی بگیریم. شاید یکی از تیم هایی که باعث شده، این تیم از کورس قهرمانی عقب بیافتد، شهر خودرو بود. پس تیمی هستیم که در بازی های آینده هم مقابل این تیم های بزرگ بدون ترس و واهمه بازی خواهیم کرد.آن تساوی باعث شد تا بچه ها به این باور برسند که می توان با تلاش و کار زیاد به خواسته ی خود رسید. آن بازی نقطه ی عطف تیم ما بود و توانستیم کم کم شرایط را تغییر بدهیم.
 
شهرخودرو در مشهد غریب است
دستیار سید عباسی افزود: وقتی بازی با فجر و نفت مسجد سلیمان را بردیم، انگیزه ی بزرگی برای ما شد. بازیکنان هم به لحاظ فردی توانایی خیلی خوبی دارند. با تمام وجود تلاش می کنیم راهی را که در پیش گرفتیم، به نتیجه ی مثرت و رهایی از قعر جدول ختم شود. من 6 سال در شهرخودرو بودم و می دانم چقدر سختی و تلاش پشت این تیم بوده است. جوانان این استان دلخوشی دیگری ندارند. اگر مسئولان حمایت می کردند، قطعا این اتفاق نمی افتاد و الان در قعر جدول نبودیم. مردم این شهر تیم را دوست دارند. متاسفانه اول فصل خیلی به ما بد کردند و هنوز هم مشکلاتی داریم که نمی خواهم بازهم حرف بزنم و حاشیه ی جدیدی درست شود. اما خیلی ها به پای این تیم اشک ریختند و ما طرفدار خود را در شهر داریم. الان باید برای همه دغدغه باشد که تیم در لیگ برتر حفظ شود. تنها نماینده ی شرق کشور هستیم. خصوصی بودن ما دلیل نمی شود مسئولان استانی از ما حمایت نکنند. این تیم را دوست دارند اما عده ای با ما دشمنی می کنند. با اینکه ورزشگاه امام رضا را به ما نمی دهند اما خودمان به داشتن چنین ورزشگاهی در مشهد افتخار می کنیم. در مشهد متاسفانه این همدلی و همیت نیست. تیم ما غریب است. امیدوارم از سالهایی که این استان بدون تیم بود، درس بگیریم و اجازه ندهیم این اتفاق برای شهرخودرو بیافتد. تیم های ابومسلم و پیام هم سر این بی تفاوتی ها نابود شدند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.