وحشت صهیونیست ها از مقاومت مسلمانان فلسطین

برترین گرامیداشت روز قدس با حمل سلاح و مبارزه و جنگ تا ازادی قدس است و این تنها راه است. بعد از ۴۴ سال این روزها کل رژیم موقت اسرائیل در حال تزلزل است و از اینده ای سیاه صحبت میکنند و همه اینها نتیجه ضربه های مقاومت در قدس ،غزه ،کرانه، سرزمینهای ۱۹۴۸، در لبنان و هرجایی است که مقاومین سلاح بر دوش گرفته اند است. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، امام خمینی ره قضیه فلسطین و قدس را محور اساسی در بخش های مختلف اعلام کرد. در اولویت سیاست خارجی در فرهنگ، در فعالیتهای انقلابی و جهادی و همه مسلمانها حول این محور جمع شدند برای آزادی قدس؛
پنجشنبه، 24 فروردين 1402
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وحشت صهیونیست ها از مقاومت مسلمانان فلسطین
خبری تاثیرگزار که در این روزها می تواند به همدلی مسلمانان فلسطینی بینجامد این بود که: «به دستور نتانیاهو حضور تروریست های صهیونیست در مسجدالاقصی تا پایان ماه مبارک رمضان ممنوع خواهد بود. برخلاف موضع رئیس ستاد ارتش، بن گویر و گالانت، نتانیاهو تصمیم گرفت حضور یهودیان در مسجدالاقصی را ممنوع کند.» این دستور به خاطر ترس صهیونیستها از عملیات های شهادت طلبانه است اما به مذاق برخی مسئولان رژیم خوش نیامد. 

بن گویر وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی در واکنش به تصمیم نتانیاهو گفت: «تصمیم نخست وزیر برای بستن کوه معبد(مسجدالاقصی) به روی یهودیان به دلیل موج تروریسم اشتباهی جدی است که صلح را به ارمغان نمی آورد، بلکه ممکن است فقط اوضاع را تشدید کند. عدم حضور یهودیان در مسجدالاقصی خود به خود منجر به کاهش حضور نیروهای امنیتی در مسجد می شود که زمینه مساعدی را برای تظاهرات عظیم تحریک به قتل یهودیان و حتی سناریوهای مختلفی ایجاد می کند.

از جمله پرتاب سنگ به سوی نمازگزاران یهودی در دیوار ندبه. وقتی تروریسم(مقاومت) به ما حمله می کند باید با قدرت فوق العاده به آن ضربه زد. تسلیم او و هوس های او نشوید.» در توییتی که بن گویر یک سال پیش در زمان دولت نفتالین در مورد بسته شدن مسجدالاقصی بر روی صهیونیست ها منتشر کرد، نوشت: «اگر خبر بسته شدن معبد صحت داشته باشد، بنت امشب پرچم سفید برافراشت. او تسلیم تروریسم(مقاومت) شد، تسلیم حماس شد. تسلیم دشمنان شد. بنت، تو هیچ مأموریتی برای فروش کشور نداری. زودتر برو!» 

واکنش جنبش «بازگشت به کوه معبد» به تصمیم نتانیاهو این بود که: تصمیم شکست‌آمیز دولت اسقاطیل مبنی بر بستن کوه معبد(مسجدالاقصی) به روی یهودیان تا پایان ماه رمضان را محکوم می‌کنیم. ما از یک دولت «کاملاً راست‌گرا» انتظار داشتیم که تسلیم تهدیدات سازمان‌های تروریستی(مقاومت) نشود و به یهودیان اجازه دهد تا به کوه معبد (مسجدالاقصی)بروند.»

تصمیم نتانیاهو برای بستن مسجد الاقصی هم نشان از ضعف رژیم دارد و هم نشان از قوت و قدرت نیروهای مقاومت دارد. نیروهای مقاومت دیگر در محدوده سرزمین فلسطین در حال جنگ با رژیم غاصب نیستند بلکه غرب آسیا در حال سازماندهی است برای حمله همه جانبه به رژیم جعلی... رفتارهای نتانیاهو نه تنها به تضعیف نیروهای مقاومت نمی انجامد بلکه آنان را در رسیدن به هدفشان مستحکم تر می کند. 
 

وحشت صهیونیست ها از مقاومت مسلمانان فلسطین
این خبر فورا تیتر یک روزنامه های لبنانی شد و تحلیل هایی در مورد آن صورت گرفت. تیتر روی جلد صبح امروز روزنامه لبنانی الاخبار وابسته به حزب الله:  ورود شهرک نشینان به مسجدالاقصی ممنوع است.

تحلیل «جروزالم پست» از «درس‌های درگیری ۱۰ روزه ایران و اسرائیل» 
جروزالم‌پست: ایران تلاش می‌کند گروه‌هایی را که از آنها حمایت می‌کند تقویت کند و حوزه عملیاتی خود را گسترش دهد. حملات تیراندازی در کرانه باختری در طول سال گذشته افزایش یافته است، که به این معنی است که فشار بر گروه‌های فلسطینی آنها را کاملاً تحت سلطه قرار نداده است. 

ایران می‌خواهد اسرائیل را با درگیری چند جبهه‌ای تهدید کند و نشان دهد که می‌تواند از طریق متحدانش از لبنان، سوریه و غزه موشک شلیک کند. در حالی که بسیاری از کشورها درگیر دیپلماسی سطح بالا هستند، مانند مصالحه ایران و عربستان سعودی، یکی از حوزه‌هایی که به نظر نمی‌رسد ثبات بیشتری داشته باشد، مرزهای اسرائیل است. 
 
در ۱۰ روز درگیری به نظر نمی‌رسد از سنگربندی ایران کاسته شده باشد. با وجود سال‌ها تلاش برای جلوگیری از استقرار، بازدارندگی در برابر حزب‌الله، توقف تهدیدات حماس و همچنین توقف تهدیدها در کرانه باختری، اسرائیل در تمام این جبهه‌ها با چالش‌هایی مواجه است. 
 
این در تضاد با تلاش اسرائیل برای جلوگیری از تهدید «دایره سوم» است که توسط ایران تجسم یافته است؛ دایره سوم اکنون پس از سال‌ها که در آن تهدیدها کاهش یافته بود، درگیری‌ها را به مرزهای اسرائیل کشانده است. ایران اساسا بر این باور است که می‌تواند به حرکت دادن نیروهای تهدیدآمیز در اطراف سوریه برای آزار و اذیت آمریکا و اسرائیل در زمانی که خود انتخاب می‌کند، ادامه دهد.

چرا میگوییم اسراییل باید نابود بشه؟
کشورهای عربستان، عراق، لبنان، سوریه، فلسطین، اردن، ترکیه و... هیچ‌کدوم تا همین ۱۱۰ سال پیش وجود نداشتن. همشون استان‌ها و ایالت‌هایی از کشور بزرگی به نام امپراطوری عثمانی بودن. تا اینکه جنگ جهانی اول آغاز شد و نهایتا امپراطوری بزرگ عثمانی در این جنگ شکست خورد و از هم پاشید. غربی‌ها سر یک میز نشستن، خط‌کش دستشون گرفتن و روی نقشه، این امپراطوری بزرگ رو به کشورهای کوچیک تقسیم کردن، هر کشوری هم مال یه کدومشون شد.
▫️سوریه و لبنان مال فرانسوی‌ها
▫️عراق و فلسطین مال انگلیسی‌ها 

از آنجا که بیشترین ثروت دنیا تو همین منطقه‌ی ما یعنی غرب آسیاست، غربی‌ها تصمیم گرفتن جای پای خودشون رو اینجا محکم کنن و یه پایگاه دائمی برای خودشون اینجا بسازن. یه پایگاهی که نگهبان منافع غربی‌ها توی منطقه‌ی ما باشه. پس با صهیونیست‌ها توافق کردن و هزاران صهیونیست رو از سرتاسر دنیا به فلسطین آوردن. در فاصله‌ی بین جنگ جهانی اول تا جنگ جهانی دوم (به مدت بیست سال) صهیونیست‌ها در فلسطین جاگیر شدن و روز به روز بر جمعیتشون اضافه شد. نهایتا بعد از جنگ جهانی دوم بیانیه دادن و به قول خودشون تشکیل کشور اسراییل رو در سرزمین فلسطین اعلام کردن.

تا امروز ده‌ها هزار فلسطینی شهید و میلیون‌ها فلسطینی از خونه و کشور خودشون اخراج شدن. صهیونیست‌ها در نظر داشتن از رود نیل تا رود فرات رو تصرف کنن و اسراییل بزرگ رو تشکیل بدن. (در این صورت با ایران همسایه می‌شدن، نقشه) حتی غیر از فلسطین بخش‌هایی از سوریه، مصر، اردن و لبنان رو هم اشغال کردن ولی بعد از انقلاب، جمهوری اسلامی جلوی گسترش اسراییل ایستاد و با تجهیز و مسلح کردن فلسطینی‌ها و لبنانی‌ها، صهیوینست‌هارو عقب نشوند.

مشکل ما با اسراییل چیه؟
از سیصدسال پیش که اروپایی‌ها و غربی‌ها پا به منطقه‌ی ما گذاشتن، حضورشون جز فلاکت و قحطی و کشتار و جنگ و تعرض و غارت و... هیچ نتیجه‌ای نداشته. میلیون‌ها ایرانی و صدها هزار نفر از مردم کشورهای همسایه‌ی ما فقط به جرم موقعیتِ ارزشمندِ کشورشون و ثروتی که داشتن تا امروز به دست غربی‌ها کشته شدن. حضور غربی‌ها در منطقه‌ی‌ ما همیشه مساویِ با بحران بوده و این بحران اینجا وقتی تموم میشه که خارجی‌ها از منطقه‌ی ما اخراج بشن. خارجی‌ها هم وقتی از منطقه‌ی ما اخراج میشن که پایگاهشون اینجا از بین بره؛ 

رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین پایگاه غربی‌های جلاد و وحشی در منطقه‌ی ماست. حالا کاری نداریم که اصلا فلسطین یکی از مقدس‌ترین سرزمین‌های اسلامیه و شهر قدس اولین قبله‌ی مسلمانان هست. کاری نداریم که شهر قدس مثل مکه و مدینه و نجف و کربلا برای ماها به عنوان مسلمون خیلی اهمیت داره.

مسئله‌ی فلسطین از مهم‌ترین مسائلی هست که کشور ما برای امنیت خودش نیاز داره حل بشه. اینجا هر حکومت ملی دیگه‌ای به جز جمهوری‌ اسلامی هم سرکار بود، همینقدر به‌مسئله‌ی فلسطین اهمیت می‌داد. چون موجودیت کشور ما در گرو نابودی رژیم جعلی اسراییل و اخراج غربیها از این منطقه است.

البته به فضل خدا جمهوری اسلامی امروز تونسته صهیونیست‌ها رو به درون سرزمین‌های اشغالی در فلسطین محدود و محاصره کنه و ده‌ها هزار موشکِ نقطه‌زن، دور تا دور سرزمین‌های اشغالی آروم و قرار ندارن تا روز موعود برسه، از خاک سر بکشن و در قلب صهیونیست‌ها فرود بیان. به یاری خدا .

روز قدس، به‌جای‌ میلیون‌ها کشته و صدها هزار شهید ایرانی و مسلمان که خون پاکشون در این ۳۰۰سال به‌دست غربی‌های خونخوار برزمین ریخته شد، فریاد «مرگ بر اسراییل» سر خواهم‌ داد. 

سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله

وحشت صهیونیست ها از مقاومت مسلمانان فلسطین

نتانیاهو! مقاومت، مقاومت وحدت، توانایی، قدرت و عزم است. نتانیاهو هر غلطی کنی، پاسخ در همه عرصه ها آماده است. ما صلابت، عزم و اراده خود را افزایش می‌دهیم و همه ظرفیت‌ها در رویارویی بزرگی است که به نظر می‌رسد اسرائیلی‌ها برای آن عجله دارند و ما هم عجله داریم و برای آن آماده هستیم.

صالح العاروری مسئول کرانه باختری در تشکیلات حماس
 

 آخرین پاسخ مقاومت از لبنان، کرانه باختری و غزه و اراضی ۴۸ ثابت کرد که مسجد، خدایی دارد که از آن محافظت می کند و مردم و امت و مفاومتی دارد که برای آن فدا می شوند و اشغالگران تسلیم شدن را انتخاب کردند.
 
وحشت صهیونیست ها از مقاومت مسلمانان فلسطین
حماس گفت: اسرائیل ضعیف و از درون در حال فروپاشی است. حزب الله نیز گفته: هر حمله ای در هر عرصه ای پاسخ داده می شود.

سیدهاشم صفی الدین گفت: احیاء روز قدس با راهپیمایی و موضع گیری سیاسی و دعوت ملتها به پیوستن به این مسیر است

 

اما برترین گرامیداشت روز قدس با حمل سلاح و مبارزه و جنگ تا ازادی قدس است و این تنها راه است. بعد از ۴۴ سال این روزها کل رژیم موقت اسرائیل در حال تزلزل است و از اینده ای سیاه صحبت میکنند و همه اینها نتیجه ضربه های مقاومت در قدس ،غزه ،کرانه، سرزمینهای ۱۹۴۸، در لبنان و هرجایی است که مقاومین سلاح بر دوش گرفته اند است. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، امام خمینی ره قضیه فلسطین و قدس را محور اساسی در بخش های مختلف اعلام کرد. در اولویت سیاست خارجی در فرهنگ، در فعالیتهای انقلابی و جهادی و همه مسلمانها حول این محور جمع شدند برای آزادی قدس؛

هشدار آمان سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی
وحشت صهیونیست ها از مقاومت مسلمانان فلسطین

بر اساس برآوردهای اداره اطلاعات، تنش های امنیتی در پایان ماه رمضان از بین نخواهد رفت و باید منتظر واکنش غیرعادی علیه سازمان های تروریستی(مقاومت) بود تا تنش در اطراف مسجدالاقصی آرام شود. داده های امان همچنین نشان می دهد که بازدارندگی اسرائیل،  به دنبال فاصله گرفتن ایالات متحده از خاورمیانه در حال فرسایش است.


جنبش النجبا، یک گروه شبه نظامی شیعه عراقی تحت حمایت ایران و سپاه قدس، با انتشار ویدئویی تهدید به پرتاب هواپیماهای بدون سرنشین به سمت اهدافی در اسرائیل می کند. این اولین باری نیست که این جنبش تهدید به پیوستن به "محور مقاومت" علیه اسرائیل میکند و در سالهای قبل رئیس این جنبش در مرز لبنان به عنوان بخشی از "گردشگری تروریستی" (مقاومت) که توسط حزب الله سازماندهی شده بود شرکت کرد.

تروریستهای صهیونیست می خواهند انتفاضه را با ترور فرماندهان جهاد اسلامی تضعیف کنند.

⛔️حاوی تصاویر دلخراش؛
 

🎬 لحظه به شهادت رساندن «نضال خازم» از فرماندهان جهاد اسلامی و «یوسف الشریم» از فرماندهان گردان‌های القسام در جنین؛ این دو فرمانده توسط یگان مستعربین (عرب نماها) سازمان امنیت رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. این در واقع نشان دهنده وحشت نتانیاهو از برهم خوردن معادله بازدارندگی در برابر گروه های مقاومت است. 








ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما
واکنش آنتونی بلینکن وزیرخارجه ‎آمریکا به اتفاقات ساعات اخیر در لبنان
play_arrow
واکنش آنتونی بلینکن وزیرخارجه ‎آمریکا به اتفاقات ساعات اخیر در لبنان
ضامن سلامت حرکت ملت ایران
play_arrow
ضامن سلامت حرکت ملت ایران
آب خوردن عجیب رییس شورای ریاستی انتقالی هائیتی هنگام سخنرانی در سازمان ملل!
play_arrow
آب خوردن عجیب رییس شورای ریاستی انتقالی هائیتی هنگام سخنرانی در سازمان ملل!
برجام و FATF پوشش‌هایی برای جاسوسی
play_arrow
برجام و FATF پوشش‌هایی برای جاسوسی
نتانیاهو در سازمان ملل باز هم تابلو و نقشه از ایران به نمایش گذاشت!
play_arrow
نتانیاهو در سازمان ملل باز هم تابلو و نقشه از ایران به نمایش گذاشت!
پیام صوتی کودک ایرانی خطاب به امام حسین (ع)
play_arrow
پیام صوتی کودک ایرانی خطاب به امام حسین (ع)
ماجرای عصبانیت رهبر انقلاب از بنی‌صدر از زبان محسن رضایی
play_arrow
ماجرای عصبانیت رهبر انقلاب از بنی‌صدر از زبان محسن رضایی
شنیده شدن صدای تیراندازی در هنگ مرزی منطقه تهلاپ میرجاوه
play_arrow
شنیده شدن صدای تیراندازی در هنگ مرزی منطقه تهلاپ میرجاوه
گزارش یک جنگ
play_arrow
گزارش یک جنگ
مسئول رسانه‌ای حزب‌الله: سیدحسن نصرالله در محل حمله نبوده و در سلامت است
play_arrow
مسئول رسانه‌ای حزب‌الله: سیدحسن نصرالله در محل حمله نبوده و در سلامت است
وحیدی، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه در شبکه خبر: هر فرمانده‌ای شهید می‌شود فرمانده‌ای دیگر به میدان می‌آید
play_arrow
وحیدی، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه در شبکه خبر: هر فرمانده‌ای شهید می‌شود فرمانده‌ای دیگر به میدان می‌آید
جمله مهم رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس روی آنتن شبکه خبر: اسرائیل با اقدام امروز، دروازه جهنم را به روی خود باز کرد
play_arrow
جمله مهم رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس روی آنتن شبکه خبر: اسرائیل با اقدام امروز، دروازه جهنم را به روی خود باز کرد
نظامیان صهیونیست به کدام مناطق در لبنان حمله کردند؟
play_arrow
نظامیان صهیونیست به کدام مناطق در لبنان حمله کردند؟
ترک مجمع سازمان ملل هنگام سخنرانی نتانیاهو
play_arrow
ترک مجمع سازمان ملل هنگام سخنرانی نتانیاهو
صندلی‌های خالی هنگام شروع سخنرانی نتانیاهو
play_arrow
صندلی‌های خالی هنگام شروع سخنرانی نتانیاهو