فهرست امکانات هتل چمران شیراز

در مقاله پیش رو خدمات این برج مرتفع به‌قدری زیاد است که در حوصله شما نمی‌گنجد چراکه برای معرفی تک تک رستوران‌های این هتل باید زمان گذاشته شود تا بتوانیم بخشی از زیبایی‌های آن را برای شما به تصویر بکشیم.
چهارشنبه، 22 آذر 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
فهرست امکانات هتل چمران شیراز
اگر گذرتان به شیراز افتاد به شما توصیه می‌کنیم حتماً به هتل چمران این شهر سری بزنید. بدون تردید چشم‌اندازی که در منطقه زیبای قصرالدشت برای شما به تصویر کشیده می‌شود را هیچ‌گاه از یاد نخواهید برد.

هتل چمران دارای ۳۰ طبقه و ۱۰۹ متر ارتفاع است و یکی از بلندترین هتل‌های ایران به شمار می‌آید. پس متوجه شدید قرار است چه منظره‌ای را در پیش روی خود مشاهده کنید.

هتل فوق از ۲۵۰ اتاق و سوئیت برای شما در نظر گرفته‌شده است که در طبقات بالاتر در کنار منظره‌های منحصربه‌فرد می‌توانید رستوران‌های ایرانی و سنتی را هم با یک کافی‌شاپ زیبا شاهد باشید.

ازآنجایی‌که خدماتی که در این هتل سرشناس و مشهور برای شما در نظر گرفته‌شده است بسیار زیاد است در ادامه به معرفی امکانات هتل چمران شیراز خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.


برای اقامت چرا باید به هتل چمران شیراز برویم؟

شاید از خود بپرسید دلیل معرفی این هتل و مزیت‌های آن نسبت به سایر هتل‌ها چیست که به شما آن را برای اقامت پیشنهاد می‌دهیم. باید با شما بگویم در بهترین موقعیت مکانی در شیراز است. از یک‌سو رودخانه‌ای از کنار آن عبور می‌کند و از سمت دیگر توسط باغ‌های زیبا احاطه‌شده است.

قرار است شما نه‌تنها اقامت خاص که آب‌وهوای بکری را تجربه کنید. ازآنجایی‌که این هتل در رده هتل‌ها پنج ستاره قرار دارد خارج از لطف نیست با امکانات هتل چمران شیراز آشنایی لازم را پیدا کنید.



امکانات مشترک در تمام اتاق‌های هتل

اصلی‌ترین بخشی که نیاز است صفرتا صد خدمات را برای مسافران در نظر گرفته باشد اتاق‌های هتل است. امکانات مشترک در تمام اتاق‌های هتل چمران شامل میزتحریر، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، یخچال، مبلمان، چای‌ساز، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی است.

آسانسور، بانک، فروشگاه، نمازخانه، مرکز خرید، سالن‌های پذیرایی، آتلیه عکاسی، خشک‌شویی، پارکینگ، کافی‌نت، سالن‌های ورزشی و ماساژ هم از دیگر خدمات این هتل به شمار می‌رود.

 
فهرست امکانات هتل چمران شیراز

تنوع رستوران و کافی‌شاپ در هتل

 اگر در تمام هتل‌ها یک رستوران و یا نهایتاً دو رستوران برای شما مهیا شده است. در این هتل ۶ عدد از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های معروف شیراز برای پذیرایی از شما آماده خدمت‌رسانی است.
  1. رستوران پانوراما در طبقه ۲۴ هتل با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه از شهر شیراز با سرآشپزان شیرازی با مدرک بین‌المللی خدمت‌رسانی از ساعت ۷ الی ۱۲ شب را همراه با خدمات روم سرویس و غذاهای مختلف ایرانی و دریایی تا مرغ و ماهی برایتان فراهم کرده است.
  2. رستوران سنتی دیگ تو دیگ در دل هتل واقع‌شده و با مشاهده آثار هنر و معماری ایرانی، پرسنل خوش‌برخورد، منویی از غذاهای سنتی از کباب‌های برگ اصیل و چلوهای رنگی، چای تازه‌دم همراه با سرویس عربی می‌توانید تجربه متفاوتی را به دست آورید.
  3.  رستوران ایتالیایی داوینچی در طبقه ۲۵ هتل واقع‌شده است. در منوی غذاهای ایتالیایی پیتزای محبوب مارگریتا و پاستا برای شما مهیا شده است.
  4.  شاندیز در محوطه هتل و در حیاط پشت ساختمان هتل واقع‌شده است. آلاچیق‌های کوچک و بزرگی برای سرو غذاهای ایرانی و سنتی همه‌روزه از ساعت ۱۲ الی ۲۳ آماده خدمت‌رسانی به شما است.
  5. رستوران ملل با ظرفیت ۳۰۰ نفر متشکل از دو سالن بزرگ در بالکن هتل برای سرو صبحانه، نهار و شام شما در نظر گرفته‌شده است.
  6. رستوران ویتوریا در طبقه اول هتل برای سرو برگر، پیتزاو سایر غذاهای فست فودی مهیا شده است.


کافی‌شاپ هتل چمران

در کافی‌شاپ هتل در کنار انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و کیک و دسرهای خوشمزه می‌توانید انواع پاستا، اسپاگتی، پیتزا، سالادها و دسرهای ایتالیایی را هم سفارش دهید. کافی‌شاپ در طبقه بیست و سوم قرار دارد و کشیدن سیگار هم در آن ممنوعیتی ندارد.

امکانات هتل چمران شیراز تنها به منوی خوشمزه ایتالیایی و مدیترانه‌ای خلاصه نمی‌شود. در ادامه سایر بخش‌های هتل را به شما معرفی می‌کنیم همراه ما باشید.

 
فهرست امکانات هتل چمران شیراز

سالن‌های ورزشی برج

اگر اهل ورزش کردن باشید می‌توانید در سالن بدن‌سازی این هتل تا ساعت‌ها مشغول باشید. از سوی دیگر با حضور در استخر، سونا و جکوزی می‌توانید متفاوت‌ترین برنامه ورزشی تان را تجربه کنید. شاید خارج از لطف نباشد که بدانید در استخر مجموعه سونا خشک و بخار، استخر کودکان، حمام سنتی، بوفه، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ و استخر آب‌درمانی هم مهیا است.

پذیرایی از مهمان‌ها در سالن هتل

در هتل چندین سالن برای مهمانی‌ها، همایش‌ها و سمینارهای شما به‌صورت مختص با تجهیزات کامل مهیا شده است. این سالن‌ها عموماً در طبقات ۲۱ و ۲۲ هتل چمران است که چشم‌اندازی ویژه‌ای را برای مهمانی‌های شما به تصویر می‌کشد.

خدمات رایگان در هتل شیراز چمران

در تمام طبقات هتل شما می‌توانید از اینترنت wifi به‌صورت رایگان استفاده کنید. مینی بار و پارکینگ هم به‌صورت رایگان برای مسافران در نظر گرفته‌شده است. اگر به ترانسفر فرودگاهی نیاز دارید، از قبل با پذیرش هتل باید هماهنگ شوید البته هزینه آن را با خود شما پرداخت کنید.
 

 کلام آخر در مورد خدمات هتل شیراز چمران

 همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید خدمات این برج مرتفع به‌قدری زیاد است که در حوصله شما نمی‌گنجد چراکه برای معرفی تک تک رستوران‌های این هتل باید زمان گذاشته شود تا بتوانیم بخشی از زیبایی‌های آن را برای شما به تصویر بکشیم.

از سوی دیگر خدمات رفاهی و متمایز این هتل به‌قدری زیاد است که تنها شما با حضور در این هتل و بهره‌گیری از این خدمات می‌توانید تفاوت را احساس کنید. استفاده از رستوران‌های شش‌تایی، استخر بزرگ‌سال و خردسال، فروشگاه، حمام مغربی برگزیده شدن این هتل در شیراز شده است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما