ماهیت انقلاب اسلامی ایران ریشه در عاشورا دارد

همواره آفت‌ها تمامی حرکت‌های مقدس و هنجارهای اصیل را تهدید می‌کند و لازم است که حرکت عاشورا به عنوان حرکتی رهایی‌بخش که همواره کفر را دچار چالش جدی می‌کند، دور از این آفت‌ها و آسیب‌ها بماند. صفایی ادامه...
شنبه، 14 دی 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ماهیت انقلاب اسلامی ایران ریشه در عاشورا دارد
 ویرایش عکس تیر 99

فرماندار گناباد گفت: ماهیت صد درصد مکتبی انقلاب اسلامی ایران به‌ طور قطع ریشه در عاشورا دارد.
محمد صفایی امروز در گناباد افزود: انقلاب اسلامی ایران نه تنها یک حرکت کودتایی نبوده بلکه یک انقلاب تمام‌ عیار مردمی است که دقیقا بنا بر مبانی اعتقادی مردم جامعه شیعی ایران صورت گرفته است.
وی حرکت رهایی‌بخش انقلاب اسلامی را متاثر از محرم دانست و تصریح کرد: در هیچ انقلابی یک چنین حرکت همه‌ جانبه‌ای که تمام اقشار اجتماعی مردم به صورت افقی و عمودی و در واقع همه طبقات در آن مشارکت داشته باشند را نمی‌بینیم.
نماینده عالی دولت در گناباد افزود: تنها حرکت اجتماعی تمام‌عیار در انقلاب اسلامی ایران است که به جوهره مکتبی انقلاب برگرفته از نگاه شیعه به عاشورا برمی‌گردد.
وی در مورد آسیب‌های تهدیدگر انقلاب گفت: همواره آفت‌ها تمامی حرکت‌های مقدس و هنجارهای اصیل را تهدید می‌کند و لازم است که حرکت عاشورا به عنوان حرکتی رهایی‌بخش که همواره کفر را دچار چالش جدی می‌کند، دور از این آفت‌ها و آسیب‌ها بماند.
صفایی ادامه داد: به‌ طور قطع همواره دشمنان و در واقع جهان کفر تلاش دارند که این حرکت را دچار انحراف و خرافات کنند تا نقطه اتکایی حرکت از دست برود، بنابراین باید که آحاد جامعه شیعی مراقبت کنند تا پیراستگی حرکت عاشورا را از همه آسیب‌هایی که ممکن است دچار شود، پاک بماند.
فرماندار با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اضافه کرد: در غزه حرکت صهیونیست‌ها جای تعجب ندارد بلکه چالش اینجاست که در درون جبهه اسلام نفاق نقاب بر چهره دارد، خیانت می‌کند و هم‌پیمان جریان کفر است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط