هشدار آیت الله مکارم درباره گسترش تهاجم فرهنگی

آیت الله "ناصر مکارم شیرازی" از مراجع عظام تقلید گفت: دشمنان به مبارزه آشکار با ایران و اسلام روی آورده اند.
پنجشنبه، 3 ارديبهشت 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هشدار آیت الله مکارم درباره گسترش تهاجم فرهنگی
 ویرایش عکس دی ماه 98

آیت الله "ناصر مکارم شیرازی" از مراجع عظام تقلید گفت: دشمنان به مبارزه آشکار با ایران و اسلام روی آورده اند.
 آیت الله مکارم شیرازی امروز در دیدار استاندار و مدیران کل استان لرستان افزود: قسمت مهمی از این مبارزه دشمنان در تهاجم فرهنگی بروز می یابد.
وی بر هوشیاری مردم در مقابل توطئه دشمنان تاکید و اضافه کرد: متاسفانه ابزارهای تهاجم فرهنگی گسترش یافته و همین امر لزوم بیداری و آگاهی مردم و مسئولان را دوچندان می کند.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به وجود هزاران سایت غیراخلاقی ، شبهه افکنی و فحاشی با هدف انحراف جوانان کشور، گفت: محاصره اقتصادی و تهدید نظامی دشمنان مانند گذشته ادامه دارد ولی بیداری مردم مانع موفقیت آنان است و دشمنان بدانند هرگز به اهداف خود نخواهند رسید.
وی وحدت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: هر عاملی را که مانع وحدت میان مردم شود باید از میان برداشت.
وی گفت: در سال های اخیر وعده های زیادی برای عمران و آبادانی شهرها به مردم داده شده ولی به صورت صد در صد تحقق نیافته است.
آیت الله مکارم شیرازی افزود: مسئولان باید تلاش کنند پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنند و با تحقق وعده های خود فاصله میان خود و مردم را حفظ کنند تا اطمینان مردم به دولت و نظام کم نشود.

آیت الله مکارم شیرازی درادامه گفت: مشکلات اخلاقی در جامعه موجب به وجود آمدن معضلات زیادی از قبیل طلاق، اعتیاد و فرار از خانه در جامعه می شود و حل معضلات اخلاقی را باید در متن کار قرار دهیم.

این مرجع تقلید بر ساختن مسجد در مناطق محروم تاکید کرد و گفت: باید بودجه کافی برای این امر در نظر گرفت و خانه عالم نیز در کنار مسجد احداث کرد.
وی تقویت حوزه های علمیه و کتابخانه ها،افزایش باشگاه های ورزشی سالم را از راه کارهای حل معضلات جوانان دانست.
/2759/


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.