آخرین تولیدات مرکز نور در فروشگاه باشگاه رادیویی قرآن عرضه خواهد شد

در نشست مشترک مدیر بخش خدمات فرهنگی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و مدیر شبکه رادیویی قرآن جمهوری اسلامی، آخرین زمینه های همکاری میان این دو مرکز مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
سه‌شنبه، 31 فروردين 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آخرین تولیدات مرکز نور در فروشگاه باشگاه رادیویی قرآن عرضه خواهد شد
ویرایش عکس تیر 99

راسخون :
در این نشست مشترک که با حضور آقایان محمدباقر خوانساری، مدیر بخش خدمات فرهنگی مرکز نور و محمدزاده مدیر شبکه رادیویی قرآن برگزار شد، چشم انداز تعامل و همکاری بین مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با رادیو قرآن مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار راسخون، حجت الاسلام خوانساری در این دیدار حضور گسترده در مجامع اطلاع رسانی،شرکت در نمایشگاه های بین المللی داخلی و رویدادهای علمی را از جمله برنامه های مرکز عنوان کرد و افزود: این مرکز تا کنون در 700 نمایشگاه داخلی و 100 نمایشگاه بین المللی حضوری فعال داشته است.
 وی با اشاره به این که مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به شاخص و میزان سنجش بسیاری از مراکز تحقیقاتی و کامپیوتری تبدیل شده گفت: یکی از شاخص ترین کارهای مرکز، تولید نرم افزارجامع التفاسیر بود که درجشنواره بین المللی WSA ازسوی سازمان ملل برگزار شد و توانست رتبه نخست را کسب نماید.
 در ادامه نیز محمد زاده، مدیر شبکه رادیویی قرآن ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های این شبکه تصریح کرد: با توجه به همسویی تولیدات مرکز نور با برنامه های خبری و تولیدی رادیو قرآن از این پس اقداماتی از جمله؛ معرفی محصولات قرآنی نور، امور مربوط به راه اندازی و پشتیبانی محصولات نور و فروش محصولات از طریق فروشگاه باشگاه رادیویی قرآن صورت خواهد پذیرفت.
 در پایان این نشست حجت الاسلام خوانساری ضمن اظهار خرسندی از دیدار با مدیر رادیو قرآن از وی دعوت نمود که در بازدیدی از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با فعالیت های این مجموعه از نزدیک آشنا شود.
/2759


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط