به دليل واگذاري غيرقانوني نشريه

روزنامه خوب‌انديش مجدداً محكوم شد

براي دومين بار با رأي هيئت منصفه مطبوعات، مدير‌مسئول روزنامه "خوب‌‌انديش" به دليل واگذاري غيرقانوني اين روزنامه به غير، محكوم شد.
يکشنبه، 13 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
روزنامه خوب‌انديش مجدداً محكوم شد

راسخون : براي دومين بار با رأي هيئت منصفه مطبوعات، مدير‌مسئول روزنامه "خوب‌‌انديش" به دليل واگذاري غيرقانوني اين روزنامه به غير، محكوم شد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، علي‌اكبر كسائيان؛ دبير هيئت منصفه مطبوعات با بيان اين مطلب اظهار داشت: پرونده روزنامه خوب‌انديش به مديرمسئولي هومن خلج ‌هدايتي قبلا در شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران و با حضور هيئت منصفه بررسي شده بود كه مديرمسئول اين روزنامه به اتهام واگذاري غير‌قانوني اين نشريه به غير، محكوم شده بود.

 

وي خاطرنشان كرد: در پي اعتراض مدير مسئول روزنامه خوب‌انديش و تقاضاي وي براي بررسي اين پرونده در دادگاه هم‌عرض، امروز مجددا پرونده اين روزنامه به اتهام واگذاري غير‌قانوني نشريه به غير در يكي ديگر از شعب دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي شايسته و با حضور اعضاي هيئت منصفه‌اي كه در جلسه گذشته حضور نداشتند، برگزار شد.

 

كسائيان تصريح كرد: بر اساس قانون در صورت تقاضاي متهم براي بررسي پرونده در دادگاه هم‌عرض بايد در بررسي مجدد، قاضي پرونده و هيئت منصفه‌اي كه به موضوع رسيدگي مي‌كنند متفاوت از قاضي و هيئت منصفه پيشين باشد.

 

دبير هيئت منصفه مطبوعات درباره رأي هيئت منصفه مطبوعات در خصوص اتهام روزنامه خوب‌انديش اظهار داشت: پرونده اين روزنامه امروز با حضور 7 نفر از اعضاي هيئت منصفه كه در جلسه گذشته رسيدگي به اين اتهام حضور نداشتند، بررسي شد و هيئت منصفه به اتفاق آراء، متهم را مجرم دانست و به اتفاق آراء وي را مستحق تخفيف ندانست.

 

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

997

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.