مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اوقاف استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهار محال و بختیاری 11 مهرماه با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود .
سه‌شنبه، 12 مهر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اوقاف استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

ویرایش عکس آذرماه 98

راسخون: مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهار محال و بختیاری 11 مهرماه با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، در این مراسم که با حضور تقی رضایار قائم مقام سازمان، حجت الاسلام طالبی نیا مسئول امور روحانیون سازمان و جمعی از مسئولان استان برگزار می شود؛ حجت الاسلام و المسلمین شوذب شیری مدیرکل سابق تودیع و حجت الاسلام سید محمد طباطبایی به عنوان سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چهار محال و بختیاری معرفی می شود.


همچنین در این مراسم از تلاش های شوذب شیری مدیر کل سابق تجلیل خواهد شد.


گفتنی است در دوره 38 ماهه خدمات حجت الاسلام شیری بیش از 52 وقف جدید اتفاق افتاد همچنین نزدیک به 60 هزار مترمربع فعالیت عمرانی در بقاع متبرکه صورت گرفت.


نصب 30 ضریح در بقاع متبرکه، جذب 8 میلیارد اعتبار برای بازسازی بقاع و آغاز عملیات ساخت 50 مسجد و پیشرفت 90 درصدی 50 مسجد دیگر از جمله فعالیت های این اداره کل در دوره مدیریت حجت الاسلام شیری است.

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

114

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.