بی‌اطلاعی مسئولان از واگذاری 12هزار متر زمین به سفارتخانه استرالیا

در حالی خبر واگذاری 12 هزار متر مربع زمین به سفارتخانه استرالیا منتشر شد که مسولان هیچگونه اطلاعی از این موضوع نداشته و آنرا تایید یا تکذیب نکرده‌اند.
پنجشنبه، 23 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بی‌اطلاعی مسئولان از واگذاری 12هزار متر زمین به سفارتخانه استرالیا

در حالی خبر واگذاری 12 هزار متر مربع زمین به سفارتخانه استرالیا منتشر شد که مسولان هیچگونه اطلاعی از این موضوع نداشته و آنرا تایید یا تکذیب نکرده‌اند.


به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، در پی انتشار اخباری در برخی از روزنامه‌ها و سایت‌های خبری مبنی بر واگذاری 12 هزار متر مربع زمین در محدوده پاسداران به سفارتخانه استرالیا، اما این خبر  از سوی برخی مسولان به صورت قطعی نه تایید و نه تکذیب شده است.

در همین راستا علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر این‌که آیا چنین موضوعی صحت دارد یا نه، گفت:‌ بنده چیزی نمی‌دانم و چنین موضوعی را تا به امروز نشنیده‌ام.

همچنین سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی این کمیسیون نیز مطلب مشابهی را عنوان کرد و گفت:‌ بنده نیز تاکنون چنین بحثی را نشنیده‌ام و در جریان چنین موضوعی نیستم.

البته عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، سید شریف حسینی عضو هیئت رئیسه مجلس، عباس فلاحی باباجانی عضو کمیسیون عمران و برخی دیگر از نمایندگان نیز در راستای پیگیری این موضوع ابراز بی اطلاعی کرده و اظهار داشتند از چنین موضوعی مطلع نیستند.

اما محمدرضا رضایی کوچی نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در صورتی که چنین موضوعی صحت داشته باشد به هیچ وجه قابل قبول نبوده و به نوعی دهن‌کجی به ملت ایران است.

وی اظهار داشت:‌ چه لزومی دارد که زمینی به این وسعت به یک کشوری واگذار شود که روابط ما با این کشور در حد خیلی پایین و به صورت سطحی است چرا که هیچگونه مبادلات تجاری، فرهنگی و حتی روابط سیاسی در سطح پایین با این کشور نداریم.

برخی از روزنامه‌ها و سایت‌های خبری در حالی به این موضوع اشاره کرده و آنرا پوشش داده‌اند که هیچگونه دلیل و مدرکی مبنی بر صحت و سقم آن ارائه نکرده‌ و صرفا به این جمله بسنده کردند؛ "تعدادی از نمایندگان به واگذاری 12 هزار متر مربع زمین به سفارتخانه استرالیا در پاسداران واکنش نشان دادند" ولی علی‌رغم پیگیری‌های ما نماینده‌های مطرح و مسئول در این زمینه از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرده‌اند.

بنابراین نمایندگانی که به این موضوع اعتراض و واکنش نشان داده‌اند معلوم نیست چه کسانی بوده و چه نسبتی با این موضوع دارند؟

/111/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما