سرمربی تیم ملی کاتا: هدف کاتای تیمی در آلمان قهرمانی است

سرمربی تیم ملی کاتا معتقد است که کاتای تیمی ایران در مسابقات کاراته وان آلمان به قهرمانی می‌اندیشد.
يکشنبه، 26 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سرمربی تیم ملی کاتا: هدف کاتای تیمی در آلمان قهرمانی است

سرمربی تیم ملی کاتا معتقد است که کاتای تیمی ایران در مسابقات کاراته وان آلمان به قهرمانی می‌اندیشد.
 


به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، سعید نیکو خصلت اظهار کرد: تیم سه نفره ایران با ترکیب احد شاهین، آرمین روشنی و فرزاد خانی به مسابقات کاراته وان آلمان اعزام خواهند شد و علی‌رغم این که در فصل بدنسازی هستیم و تنها یک هفته‌ است که کارهای مهارتی را شروع ‌کرده‌ایم با هدف قهرمانی به این رقابت‌ها می رویم.

وی افزود: گر چه هنوز اوج نگرفته‌ایم و مسابقات آلمان هم در زمان مناسبی نیست، برخی مزیت‌ها داریم که می‌دانم توانایی کسب عنوان قهرمانی را داریم.

سرمربی تیم ملی کاتا با اشاره به این که مسئولان فدراسیون هم در دیدار با مسئولان فدراسیون جهانی گفته اند که مسابقات آلمان در زمان مناسبی برگزار نمی‌شود، گفت: مسابقات آلمان با توجه به این که در یک کشور اروپایی برگزار می‌شود سنگین ترین مسابقات در این سطح است و تلاش می‌‌کنیم بهترین نتیجه‌ را بگیریم.

نیکوخصلت ادامه داد: احتمال دارد از مسئولان فدراسیون یک اردوی برون مرزی را تقاضا کنیم تا ملی‌پوشان حدود یک ماه به دور از هر گونه استرس ، فشار و یا هر مساله یا مشکل دیگری در یک محل کاملا آرام تمرین کنند. اگر بتوانیم قبل از مسابقات قهرمانی جهان چنین اردویی را فراهم کنیم خیلی خوب خواهد شد.

وی افزود: انتظار دارم مسئولان فدراسیون لطف کنند و هزینه اردویی که ملی‌پوشان تا این مرحله برگزار کردند را بدهند تا ملی‌پوشان همچنان با شور و شوق ادامه دهند.

سرمربی تیم ملی کاتا در مورد حریفان ایران در مسابقات کاراته وان آلمان گفت: فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ژاپن، مصر، ترکیه، اندونزی، مالزی و کرواسی در نوع کار خود صاحب سبک و مدعی هستند.
100



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.