والیبال قهرمانی جوانان کشور

نخستین شکست دختران والیبالیست قم برابر تهران رقم خورد

والیبالیست‌های تیم جوانان دختر قم در والیبال قهرمانی دسته اول جوانان کشور نتوانستند به دومین پیروزی خود برابر تیم مدعی تهران دست یابند.
دوشنبه، 27 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نخستین شکست دختران والیبالیست قم برابر تهران رقم خورد

 والیبالیست‌های تیم جوانان دختر قم در والیبال قهرمانی دسته اول جوانان کشور نتوانستند به دومین پیروزی خود برابر تیم مدعی تهران دست یابند.

به گزارش راسخون، به نقل از خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای مرحله مقدماتی پیکارهای والیبال قهرمانی رده سنی جوانان دختر دسته اول کشور در سال 1391 با رقابت تیم‌های مدعی در شش گروه مقدماتی در حال برگزاری است و طی آن تیم دختران جوان هیئت والیبال قم در بازی‌هایی که به میزبانی اصفهان در دو گروه سه تیمی برگزار می‌شود به مصاف حریفان خود رفته است.

این در شرایطی است که در این گروه تیم‌های والیبال اصفهان، قم، تهران، مرکزی، لرستان و البرز بازی‌های خود را تا روز چهارشنبه بیست و نهم تیر ماه به شکل دوره‌ای در اراک برگزار می‌کنند تا چهره صعودکننده‌ها به مرحله بعد مشخص شود.

در حالی که تیم‌های مدعی شرکت ‌کننده در بازی‌های این گروه از روز یکشنبه این هفته آغاز شده است، در نهایت دو تیم از این گروه به جمع تیم‌های برتر صعودکننده از گروه‌های مختلف والیبال قهرمانی دختران جوان دسته اول کشور در مرحله نهایی این رقابت‌ها خواهند پیوست.

در ادامه دیدارهای مرحله گروهی این مسابقات تیم‌ والیبال رده سنی جوانان دختر هیئت قم در جدالی حساس و البته با نمایش نه چندان خوب در مقابل تیم هیئت والیبال جوانان تهران شکست خورد.

در حالی که جوانان والیبال قم در دیدار افتتاحیه بازی‌های این گروه با شکست سنگین و قابل توجه سه بر صفر مقابل تیم والیبال جوانان دختر لرستان با کسب برتری به کار خود پایان داده بودند این بار با متحمل شکست سه بر صفر برابر تیم والیبال جوانان تهران یکی از مدعیان صعود از این گروه شدند.

در این دیدار که در حضور کادر فنی و بازیکنان تیم‌های رقیب در این گروه و دیگر گروه مسابقات برگزار شد، تیم تهران حتی اجازه برتری در یک گیم را به تیم والیبال جوانان هیئت قم نداد و در نهایت در سه گیم متوالی موفق به شکست تیم دختران جوان قم شد.

100



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.