وزیر ورزش و جوانان:

قهرمانان المپیکی منزوی نشان‌ دادن ایران را درهم شکستند

وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان المپیکی با کسب موفقیت و مدال‌آوری خود در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک منزوی نشان دادن ایران توسط استکبار را درهم شکستند.
پنجشنبه، 30 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
قهرمانان المپیکی منزوی نشان‌ دادن ایران را درهم شکستند

 وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان المپیکی با کسب موفقیت و مدال‌آوری خود در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک منزوی نشان دادن ایران توسط استکبار را درهم شکستند.


به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، محمد عباسی در دیدار با نماینده ولی ‌فقیه در گیلان هدف از سفر خود به این استان را افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام مهر ماندگار دانست و اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان از ادغام سازمان تربیت‌ بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه والیبالیست‌های ایران توانستند به لیگ جهانی راه پیدا کنند و جزو 12 کشور برتر جهان شوند، افزود: 11 کشور قدرتمند جهان مانند آمریکا باید برای مسابقه به ایران بیایند و در این شرایط جوانان کشور می‌توانند استکبار جهانی را دور بزنند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: با وجود فسادهای موجود در دهکده المپیک 2012 لندن، ورزشکاران ایرانی به دور از هرگونه برنامه‌ای به رقابت پرداختند.

وی ابراز کرد: تفاهم خوبی در مسایل ورزش با نمایندگان مجلس وجود دارد.

عباسی، ورزش را وسیله جذب جوانان نامید و ابراز کرد: اگر بتوانیم از بستر پرجاذبه در ورزش برای مکتب اسلامی استفاده کنیم، کارنامه خدمت ما درخشان‌تر می‌شود.

وی سلامت جامعه را نیازمند ورزش دانست و تصریح کرد: بالغ بر 40 میلیون نفر از مردم به ویژه جوانان طرفدار فوتبال هستند.

وزیر ورزش و جوانان با تصریح بر اینکه فوتبال به گونه‌ای نیست که دولت در آن هزینه کند، یادآور شد: امسال یک ریال نتوانسته‌ایم به فوتبال کمک کنیم و از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما جاذبه زیادی در بین جوانان از طریق فوتبال ایجاد می‌شود.

وی درباره حضور بانوان ورزشکار ایران با حجاب در میادین ورزشی، بیان کرد: بیشتر کشورهای اسلامی برای حضور در مسابقات ورزشی تا سال‌های گذشته بدون حجاب حضور پیدا می‌کردند و ما در مجامع جهانی ثابت کرده‌ایم که بانوان می‌توانند با حجاب اسلامی نیز در مسابقات حضور پیدا کنند و این امر موجب شده تا بانوان دیگر کشورهای اسلامی حق خود را مطالبه کنند که نتیجه آن حضور همراه با حجاب است.

عباسی با اشاره به مدال‌آوری ورزشکاران ایرانی در آوردگاه المپیک، کسب 12 مدال در المپیک و 24 مدال در پارالمپیک را در تاریخ ورزش ایران بی‌سابقه دانست.

وی به تاثیرات فرهنگی حضور ورزشکاران ایرانی در المپیک و پارالمپیک اشاره کرد و یادآور شد: حضور بانوان محجبه و مردان مومن در این رقابت‌ها موجب شده تا دیگر کشورهای اسلامی با حفظ شئونات اسلامی به ویژه حجاب در میادین حضور یابند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.