مانوئل ژوزه:

پرسپولیس نباید در اصفهان امتیاز از دست بدهد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگرچه پرسپولیس نتایج خوبی کسب نکرده اما با این وجود نباید در اصفهان امتیاز از دست بدهد و باید با پیروزی به تهران باز گردد.
يکشنبه، 2 مهر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پرسپولیس نباید در اصفهان امتیاز از دست بدهد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگرچه پرسپولیس نتایج خوبی کسب نکرده اما با این وجود نباید در اصفهان امتیاز از دست بدهد و باید با پیروزی به تهران باز گردد.

به گزارش راسخون به نقل از شبستان، ژوزه مانوئل، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران شامگاه شنبه در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار سپاهان و پرسپولیس در مورد رویارویی با قهرمان سه دوره گذشته مسابقات لیگ برتر ایران گفت: سپاهان در سال‌های اخیر قهرمانی‌های بسیاری کسب کرده و تیم قدرتمندی به شمار می‌رود اما پرسپولیس نیز تیم بزرگی است.

وی ادامه داد: باید بگویم اگرچه سپاهان تیم بزرگی است اما با همه احترامی که برای این تیم قائلم، معتقدم پرسپولیس از سپاهان بزرگتر است و با طرفداران خود لیاقت پیروزی در دیدار با سپاهان را دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد عملکرد سپاهان در دیدار با تیمش گفت: باید بگویم این تیم اصفهانی یک تیم قدرتمند است و بازیکنان ما کار سختی در مقابل این تیم خواهند داشت و با توجه به اینکه بسیاری به این بازی چشم دوخته‌اند، امیدوارم پیروز مسابقه پرسپولیس باشد.

وی در مورد دلیل غیبت علی کریمی و کریم انصاری‌فرد در این مسابقه گفت: این 2 بازیکن به دلیل مسائل تاکتیکی همراه تیم پرسپولیس به اصفهان نیامدند اما تیم ما به یک یا دو بازیکن متکی نیست و بدون این بازیکنان نیز می‌تواند پیروز بازی با سپاهان باشد.

ژوزه در پاسخ به سوالی پیرامون مشکلات این فصل تیم پرسپولیس بیان داشت: قبول کنید که ما پیش از آغاز فصل، تمرین چندانی با بازیکنان تیم نکردیم و در طول فصل نیز تعطیلی‌های پیاپی مسابقات لیگ بر کار ما تاثیر می‌گذارد و تعطیلی لیگ باعث می‌شود بازیکنان ما با مشکلاتی مواجه شوند.

وی گفت: مسئولان در برنامه‌ریزی مسابقات لیگ نیز آنچنان دقت لازم را به خرج نداده‌اند و این مسئله باعث شده کار تیمی مثل پرسپولیس بسیار دشوار شود.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.