شهابی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان شد/ انصاری‌فرد رفت

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی اژدر شهابی اقدم را به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.
شنبه، 8 مهر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شهابی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان شد/ انصاری‌فرد رفت

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی اژدر شهابی اقدم را به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، با حکم محمد عباسی، اژدر شهابی اقدم به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان جانشین محمدحسین انصاری فرد شد.

 

درحکم دکتر عباسی آمده است: با توجه به تعهد و تجربه جنابعالی بدینوسیله بعنوان مدیرکل روابط عمومی این وزارت منصوب می شوید. بدیهی است نقش روابط عمومی و ارتباطات در تنظیم روابط درون و برون این ساختار مهم بویژه تعامل با اهل اندیشه و رسانه، جوانان علاقمند و با استعداد کشور، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش از مهمترین مولفه های بکارگیری استعدادهای پویای کشور به حساب می آید که باید با جدیت و همراهی عالمانه مورد توجه گردد.

 

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود و همکاری معاونین، مدیران ستاد و استان ها در پیشبرد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی و اجرایی شدن برنامه های این وزارت موفق و موید باشید.

 

شهابی اقدم دارای مدرک فوق لیسانس ارتباطات است که 12 سال سابقه مدیریتی در سازمان تربیت بدنی، 20 سال فعالیت رسانه ای، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال و مدیا آفیسری تیم ملی در جام ملت های 2007 مالزی، معاون اداره کل روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان تربیت بدنی،مشاور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و معاونت تربیت بدنی، مشاور عالی فدراسیون گلف، خبرنگار واحدی مرکزی خبر و همکاری با مطبوعات را کارنامه کاری خود دارد.

\110\



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.