دبیر فدراسیون کشتی:

فدراسیون مصمم به همکاری با محمد بنا است

عارف ربطی گفت: فدراسیون کشتی تلاش می کند تمامی امکانات لازم را در حد توان و بودجه برای پیشبرد برنامه های محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی فراهم کند.
جمعه، 14 مهر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فدراسیون مصمم به همکاری با محمد بنا است

عارف ربطی گفت: فدراسیون کشتی تلاش می کند تمامی امکانات لازم را در حد توان و بودجه برای پیشبرد برنامه های محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی فراهم کند.

 

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، محمد بنا در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران پارالمپیک اعلام کرد که حاضر نیست با فدراسیون کشتی همکاری کند. عارف ربطی دبیر فدراسیون کشتی در این رابطه به ایسنا گفت: در راه آماده سازی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور قدرتمند در رقابتهای المپیک 2012 لندن فدراسیون کشتی هزینه های بسیار زیادی کرد و در کنار آن برنامه های آماده سازی تیمهای آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان نیز برای شرکت در رقابتهای آسیایی و جهانی دنبال شد.

 

وی ادامه داد: کسانی که سابقه مدیریت بر فدراسیونهای ورزشی دارند می دانند که هزینه کرد ساز و کار خود را دارد و فدراسیون کشتی نیز مانند همه فدراسیونها طبیعتا بدهی هایی دارد که با توجه به پیگیری های صورت گرفته و ترزیق منابع مالی مختلف دولتی و به خصوص کمک های غیردولتی این مسائل بزودی مرتفع می شوند.

 

ربطی تاکید کرد: فدراسیون کشتی پس از رقابتهای المپیک تاکنون چند اعزام به رقابتهای جهانی جوانان، نوجوانان و تورنمنت های بین المللی داشته است و در کنار آن اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان آغاز شده و اردوی جوانان هم از شنبه شروع می شود. این نشان می دهد که مسائل فدراسیون طبق روال عادی خود دنبال می شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به توانمندیهای مدیریتی و فنی، محمد بنا گزینه قطعی ما برای همکاری است و مسلما تلاش می کنیم بتوانیم خواسته های سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی را در حد توان یک فدراسیون ورزشی به بهترین شکل ممکن ایجاد کنیم و در این راه حتی با مقامات وزارت ورزش و جوانان نیز صحبت می کنیم تا بتوانیم حداکثر امکانات درخواستی ایشان را فراهم کنیم.

 

ربطی با بیان اینکه دغدغه های محمد بنا برای فدراسیون کشتی قابل احترام است، به ایسنا گفت: در حال رایزنی برای برگزاری همزمان لیگ کشتی آزاد و فرنگی از نیمه دوم آذرماه هستیم و مذاکرات فراوانی را با دستگاهها و ارگانهای مختلف انجام داده ایم که آنها از ما زمان خواسته اند و این حق کشتی فرنگی و فرنگی کاران است که یک لیگ مناسب داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: از زمان تغییر مدیریت فدراسیون تا وقتی که تیم ملی کشتی فرنگی راهی رقابتهای المپیک لندن شد تمام تلاش ما این بود که برنامه های محمد بنا به بهترین شکل دنبال شده و ادامه پیدا کند و با تمام وجود از برنامه های وی حمایت کامل کردیم تا سرمربی محترم تیم ملی کشتی فرنگی بتواند حاصل سالها تلاش شبانه روزی و طاقت فرسای خود را در المپیک ببیند.

 

ربطی در پایان خاطر نشان کرد: سرپرست فدراسیون کشتی تلاش کرد با وجود برخی فشار و اعمال سلیقه ها با کمک سایر دوستان در حوزه فنی یک فضا و بستر مناسب برای آقای بنا بوجود آورد و در این راه جلوی بسیاری از حواشی گرفته شد و خوشحالم که این امر با سه مدال طلای المپیک و قهرمانی در این مسابقات همراه شد و بازهم تاکید می کنم که فدراسیون کشتی مصمم به همکاری با آقای بنا است و تلاش می کند تا حد توان امکانات مورد نظر ایشان را فراهم کند.

/110/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.