اسفندیاری‌فر: بنا بهترین تصمیم را گرفت/ او نباشد ما هم دیگر نیستیم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: از قبل هم اعلام کرده بودیم که بعد از المپیک نمی‌مانیم که با توجه به شرایط موجود بنا بهترین تصمیم را گرفت.
يکشنبه، 16 مهر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اسفندیاری‌فر: بنا بهترین تصمیم را گرفت/ او نباشد ما هم دیگر نیستیم

به گزارش راسخون ایرج اسفندیاری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، درباره تصمیم و صحبت‌های محمد بنا برای عدم همکاری با مدیریت فعلی فدراسیون کشتی گفت:‌ بنا بهترین تصمیم را گرفت؛ از قبل هم اعلام کرده بودیم که بعد از المپیک نمی‌مانیم، اما بنا با توجه به قولی که به رئیس جمهور داده بود، می‌خواست بماند، اما شرایط برای ادامه همکاری مهیا نبود. اگر بنا نباشد ما هم نیستیم.

 

وی درباره بلاتکلیفی کشتی فرنگی گفت: بهترین کار در این برهه زمانی برگزاری انتخابات است. با این وجود بهتر است فدراسیون کادر جدیدش را معرفی کند تا کشتی گیران از این بلاتکلیفی خارج شوند چون این کشتی‌گیران هستند که از این شرایط ضرر می‌کند. 4 ماه بیشتر تا جام جهانی زمان نداریم و باید هر چه زودتر اردوها آغاز شود.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با انتقاد از عملکرد فدراسیون کشتی تصریح کرد: متأسفانه مدیریت فدراسیون دچار مشکل است و احتیاج به بازنگری دارد.

اسفندیاری‌فر درباره عدم برگزاری لیگ فرنگی گفت: چندین سال است که لیگ فرنگی برگزار نمی‌شود؛ راحت می‌گویند که بنا مخالف است، در حالی‌که اصلاً تیمی وجود ندارد که بخواهیم لیگ برگزار کنیم. در این چند سال هیچ رایزنی برای برگزاری لیگ نشده است در حالی‌که این تیم قهرمان المپیک شده است و نیاز به ابزار و امکانات المپیکی و بودجه مناسب برای رسیدن به اهدافش دارد.

/110/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.