آتشبازی مسی- رونالدو برنده نداشت

4 گل از مسی و رونالدو به طور مساوی بین دو فوق ستاره‌ی فوتبال جهان تقسیم شد تا ال کلاسیکو در نوکمپ برنده نداشته باشد.
دوشنبه، 17 مهر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آتشبازی مسی- رونالدو برنده نداشت

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، غول‌های فوتبال اسپانیا در هفته‌ی هفتم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه نوکمپ به میدان رفتند که این دیدار در پایان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

 

مسابقه ای که بسیار دراماتیک بود. رئال ابتدا در نوکمپ از میزبانش پیش افتاد ولی در ادامه نتیجه را واگذار شده دید و در نهایت بازی را به تساوی کشاند. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو زننده هر چهار گل بازی بودند؛ هر کدام دوبار. مسی در دقیقه های 31 و 61 دروازه کاسیاس را باز کرد. رونالدو هم در دقیقه های 23 و 66 این کار را برای قوهای سپید انجام داد. با این نتیجه فاصله امتیازهای دو تیم هشت امتیاز باقی ماند. هر چند بارسا برای نخستین بار در فصل جاری برنده از بازی بیرون نرفت! آبی - اناری ها تا پیش از این بازی همه مسابقه های خود در لیگا و لیگ قهرمانان اروپا را برده بودند.

 

بارسلونا با 19 امتیاز پیشتاز لیگاست. رئال هم به مایورکا و سویا، دیگر یازده امتیازی های جدول لیگا پیوست.

 

* نیمه نخست

 

همان گونه که پیش از به صدا درآمدن سوت شروع بازی انتظار می رفت، بازی بسیار نزدیک و فشرده آغاز شد. دو تیم گذشته از ارائه بازی سرعتی تلاش داشتند تا بازی سراسر جوانمردانه ای را هم به نمایش بگذارند. بارسا در 67 درصد از زمان نیمه نخست صاحب توپ بود با این حال قوهای سپید در حرکت های هجومی اندکی بهتر به نظر می رسیدند.

 

رئال مادرید گذشته از گلی که کریستیانو رونالدو در دقیقه 23 با پاس کریم بنزما و اشتباه ویکتور والدس در بستن زاویه نزدیک دروازه اش به ثمر رساند، باز هم می توانست شاهد گلزنی بازیکنانش در نوکمپ باشد. کریم بنزما پاس خوب سامی خدیرا را به تیر دروازه کوبید. آنخل دی ماریا هم نتوانست از توپ برگشتی بهره بگیرد. تمام این رخدادها دو دقیقه پس از گل گرانقیمت ترین بازیکن جهان اتفاق افتاد. برتری کهکشانی ها تنها 7 دقیقه طول کشید. لیونل مسی در فاصله 5 متری دروازه پاس پدرو را به گل هفتم خود در فصل جاری لیگا تبدیل کرد.

 

ضربه سر سرخیو راموس در دقیقه 19 و همچنین شوت دقیقه 21 آندرس اینیستا هم دیگر فرصت های گلزنی دو تیم سرشناس اسپانیایی در نیمه نخست بودند.

 

* نیمه دوم

 

آبی - اناری ها با هجوم زودهنگام خود نشان دادند عزم جزمی برای بردن دارند. رونالدو و مسی هم نشان دادند، قصد ندارند در رقابت با هم بر سر عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان کوتاه بیایند. لیونل مسی در دقیقه 61 ضربه ای ایستگاهی از فاصله 25 متری را وارد دروازه ایکر کاسیاس کرد. رونالدو چهار دقیقه بعد گل مرد سال فوتبال جهان از آرژانتین را جواب داد تا فاصله امتیازی دو تیم بیش از هشت امتیاز نشود. خدیرا و اوزیل در متن گل دوم رئال ئ رونالدو قرار دارند.

 

سانچس شیلیایی در دقیقه 70 و اینیستا در دقیقه 74 تا آستانه باز کردن دروازه مردان ژوزه مورینیو پیش می روند ولی در زدن ضربه پایانی ناکام هستند. مونتویا در دقیقه 88 توپ را به تیر دروازه کاسیاس کوبید تا ضربه نیمه نخست بنزما را بدون پاسخ نگذاشته باشد. پدرو در سومین دقیقه از وقت های تلف شده پایان بازی می توانست زننده گل پیروزی تیمش باشد، اما شوت او که آخرین ضربه به توپ در این بازی بود، با اختلاف اندک از کنار دروازه بیرون رفت.

 

بارسلونا: والدس، آلوس (28، مونتویا)، ماسکرانو، آلبا، ژاوی، بوسکتس، اینیستا، کوریا، مسی، فابرگاس (63، سانچس)، پدرو

رئال مادرید: کاسیاس، آربلوآ، پپه، راموس، مارسلو، خدیرا، دی ماریا (88، اسین)، آلونسو، اوزیل (80، کاکا)، رونالدو، بنزما (62، هیگوآین)

 

ورزشگاه: نوکمپ

 

داور: کارلوس دلگادو فریرو

 

کارت زرد: پدرو، بوسکتس (بارسا)، آلونسو، اوزیل، پپه، آربلوآ (رئال مادرید)

\110\



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.