خالقی : مذاکرات برای رفع تعلیق نتیجه داد

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مذاکرات صورت گرفته در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا لبنان نتایج مثبتی در برداشت و باید منتظر اقدامات مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای اصلاح اساسنامه باشیم.
يکشنبه، 23 مهر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
خالقی : مذاکرات برای رفع تعلیق نتیجه داد

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مذاکرات صورت گرفته در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا لبنان نتایج مثبتی در برداشت و باید منتظر اقدامات مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای اصلاح اساسنامه باشیم.

 

به گزارش راسخون به نقل از فارس، اصغر خالقی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون با بیان این مطلب افزود: همزمان با مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا لبنان در رشته کوهستان، جلسه کمیته مدیریت کنفدراسیون دوچرخه سواری این قاره نیز با حضور مسئولان دوچرخه سواری کشورمان برگزار شد که در این جلسه درباره مواردی از جمله پیگیری موارد مطرح شده در جلسه کمیته مدیریت ACC در مالزی، اعلام برنامه و اقدامات روسای کمیته های مختلف کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا، گزارش مسابقات فهرمانی آسیا کوهستان 2012 به میزبانی لبنان، گزارش مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان در مواد پیست و جاده به میزبانی هندوستان، گزارش مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان 2013 به میزبانی چین، گزارش مسابقات قهرمانی آسیا BMX 2013 به میزبانی سنگاپور و معرفی کشور قزاقستان به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در مواد پیست و جاده در سال 2014 ) بحث و تبادل نظر شد.

خالقی درباره وضعیت فعالیت دوچرخه سواری ایران افزود: پیش از برگزاری این جلسه، در نشستی که به منظور بررسی وضعیت فعالیت دوچرخه سواری کشورمان با حضور رئیس کنفدراسیون دوچرخه سواری قاره آسیا و مشاور اعظم رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری و مسئولان دوچرخه سواری ایران برگزار شد، نتایج امیدوار کننده ای از جمله برطرف شدن بحث تعلیق دوچرخه سواری ایران پیش آمد.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با این شرایط از این پس دوچرخه سواری کشورمان مانند گذشته حق شرکت در تمامی رویداد های برون مرزی در دارد و همچنین مسابقات داخلی بین المللی نیز طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه عنوان شد که از این پس مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک باید به سرعت فکر اصلاح اساسنامه باشند، که امیدوارم با اقدامات شایسته و به جای این مسئولان شاهد برطرف شدن این معضل به طور کامل از ورزش کشور باشیم.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: پس از اتمام این نشست، در جلسه کمیته مدیریت کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا نیز بار دیگر بحث تعلیق دوچرخه سواری ایران منتفی اعلام شد، همچنین در این جلسه من به عنوان دبیر کمیته پیست آسیا خواستار حمایت همه جانبه کنفدراسیون این قاره از ادامه فعالیت دوچرخه سواری ایران و حضور در میادین برون مرزی شدم.

خالقی درباره نحوه برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا لبنان نیز خاطرنشان کرد: سطح برگزاری رقابت‌ها در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا بسیار بالاست و خوشبختانه تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان نیز با سطح آمادگی مطلوب راهی این مسابقات شده است.

وی درباره نتیجه کسب شده در ماده دانهیل این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان یادآور شد: روز جمعه بیست و یکم مهرماه مرحله پرولوگ و زمانگیری این مسابقات برگزار شد که در این مرحله حسین زنجانیان توانست رده دوم را به خود اختصاص دهد و اگر روز مسابقه نیز با بدشانسی مواجه نمی شدیم، قطعا وی بر روی یکی از سکوهای این قاره می ایستاد.

\110\



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.