آیت‌اللهی مطرح کرد :

مشکل مالی داریم اما طلب کی‌روش عقب نیفتاده/ جام‌حذفی بعد از مجمع

تصمیم در مورد انجام جام حذفی بعد از مجمع فدراسیون، مشکلات ارزی فدراسیون برای اعزام تیم‌ها، دخالت نکردن در اختلاف رویانیان با دایی، عقب نیفتادن طلب کی روش و اعلام نام 50 بازیکن برای غرب آسیا از مهمترین مسائل مطرح شده از سوی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال است.
سه‌شنبه، 2 آبان 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مشکل مالی داریم اما طلب کی‌روش عقب نیفتاده/ جام‌حذفی بعد از مجمع

تصمیم در مورد انجام جام حذفی بعد از مجمع فدراسیون، مشکلات ارزی فدراسیون برای اعزام تیم‌ها، دخالت نکردن در اختلاف رویانیان با دایی، عقب نیفتادن طلب کی روش و اعلام نام 50 بازیکن برای غرب آسیا از مهمترین مسائل مطرح شده از سوی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال است.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، درحالیکه حدود 4 ماه از آغاز دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور گذشته است اما همچنان برگزار شدن یا لغو مسابقات فصل جاری جام حذفی یکی از موضوعات بی‌پاسخ فوتبال است و شاهد اظهار نظر متفاوت مسئولان در خصوص این جام هستیم.

اولویت اصلی تیم ملی است

هادی آیت‌اللهی در خصوص تصمیم فدراسیون فوتبال برای برگزاری جام حذفی گفت: فدراسیون اولویت نخست را به برنامه‌های تیم ملی داده است زیرا معتقدیم مسابقات مقدماتی جام ملتهای 2015، رقابتهای غرب آسیا و خصوصا دیدار برگشت تیم ملی ایران با ازبکستان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید شرایط لازم را برای موفقیت تیم ملی فراهم کرد.

تصمیم در مورد جام حذفی بعد از مجمع فدراسیون

وی در مورد اظهار نظر غلامرضا بهروان در مورد لغو جام حذفی تاکید کرد: تصمیم‌گیری نهایی در مورد انجام شدن یا نشدن جام حذفی به بعد از مجمع عمومی فدراسیون فوتبال موکول شده، مگر اینکه در این روزها اتفاق خاصی رخ دهد. امروز موفقیت تیم ملی بسیار مهم است و اردوهای آماده‌سازی تیم ملی باعث فشردگی بیشتر مسابقات می‌شوند و باید در این شرایط برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم تا لیگ را هم با کمترین مشکلی برگزار کنیم.

اعلام نام 50 بازیکن برای غرب آسیا

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا تیم ملی با نفرات جوانان و آینده‌ساز در مسابقات غرب آسیا شرکت می‌کند یا ترکیب اصلی؟ اظهار داشت: طبق قوانین تیم ملی بزرگسالان باید در این جام شرکت کند. در این رابطه کادر فنی تیم ملی نام 50 نفر را به مسئولان برگزاری رقابت‌ها اعلام کرده که از بین آنها نفرات مدنظرش را انتخاب خواهد کرد.

پیروزی بر ازبکستان 70 درصد راه صعود به جام جهانی

وی با اشاره به اینکه این جام می‌تواند فرصتی برای نفراتی باشد که کمتر در ترکیب تیم ملی قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: امروز تمام برنامه‌ریزی فدراسیون، موفقیت تیم ملی در بازی حساس با ازبکستان است زیرا با پیروزی در آن مسابقه، 70 درصد راه صعود به جام جهانی را طی خواهیم کرد.

امیدواری به حمایت از تیم ملی همانند بازی با کره‌جنوبی

آیت‌اللهی بر قطعی بودن دیدار تدارکاتی تیم ملی با تاجیکستان پیش از رویارویی با ازبکستان تاکید کرد و ادامه داد: امیدوارم برای بازی با ازبکستان نیز شاهد انسجام بین ارگان‌های مختلف، همت تماشاگران، همدلی کادر فنی و بازیکنان باشیم تا در آن دیدار تعیین کننده به 3 امتیاز ارزشمند دست یافته و بتوانیم شانس‌مان را برای صعود به جام جهانی به مراتب بیشتر کنیم.

تلاش برای حضور موفق نوجوانان در جام جهانی

وی در مورد برنامه فدراسیون برای حمایت از تیم‌ فوتبال نوجوانان جهت موفقیت در جام جهانی 2013 امارات، تصریح کرد: قرار است دوستی‌مهر برنامه‌هایش را برای آماده‌سازی هرچه بیشتر و بهتر این تیم جهت حضور در این رقابتها اعلام کند. این برنامه‌ها در کمیته‌ فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در حد توان تلاش می‌کنیم برنامه‌های این تیم اجرایی شود تا بتواند حضور موفقی در جام جهانی داشته باشد.

آبان‌، ماه خاطره انگیز فوتبال

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به اینکه در آبان‌ماه تیم‌های فوتسال بزرگسالان در جام جهانی، تیم فوتسال بانوان در فوتسال جام جهانی کوچک و تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان می‌روند، ابراز امیدواری کرد این تیم‌ها در رقابتهای پیش رو به موفقیت دست یافته و آبان‌ماه را به ماهی خاطره انگیز برای فوتبال‌دوستان تبدیل کنند.

امیدواری به جهانی شدن تیم جوانان

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال جوانان شرایط بسیار خوبی دارد، خاطرنشان کرد: به این تیم بسیار امیدواریم که بتواند به جمع 4 تیم پایانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا راه یافته و سهمیه حضور در جام جهانی جوانان را کسب کند و با این موفقیت دومین افتخار بزرگ را برای فوتبال پایه ایران در سال جاری رقم بزند.

باید از فوتسال همانند فوتبال حمایت شود

آیت‌اللهی در بخش دیگری از گفتگوی خود، در مورد حاشیه‌سازی‌های اخیر علیه تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: انتظار ما این است که از تیم ملی فوتسال نیز همانند تیم ملی فوتبال حمایت شود تا این تیم بتواند در مسابقات جهانی در جمع 4 تیم برتر جهان قرار گرفته و افتخاری دیگر را برای فوتبال کشورمان و این رشته رقم بزند.

حمایت قاطع از صانعی

وی با اعلام حمایت قاطع فدراسیون فوتبال از علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: صانعی به عنوان مربی تحصیلکرده، در سال‌های گذشته همواره کنار تیم ملی فوتسال حضور داشته و زحمات زیادی برای موفقیت این تیم کشیده است، ان‌شاء‌‎الله بتواند در مسابقات جهانی توانایی‌هایش را نشان بدهد.

حرکت‌های امروز، تضمین آینده فوتسال

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال همچنین یادآور شد: امروز در فوتسال حرکت‌های بسیار خوبی صورت گرفته و امیدواریم این روند ادامه داشته و موفقیت آینده فوتسال کشور را هم تضمین کند.

انتخاب قطعی نایب رئیس دوم در مجمع

وی هشتم آبان‌ماه را به عنوان زمان قطعی برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اعلام و تاکید کرد: در این مجمع نایب رئیس دوم که رئیس سازمان لیگ است، قطعا انتخاب می‌شود. همچنین گزارش سالیانه فدراسیون، طراز مالی و ترسیم برنامه‌های آینده هم در این مجمع ارائه می‌شود.

مشکلات ارزی و دخالت نکردن در اختلاف رویانیان با دایی

سرپرست کمیته اخلاق فدراسیون در مورد اینکه این کمیته به اختلاف بین محمد رویانیان و علی دایی واکنش نشان می‌دهد یا نه؟، گفت: در این کارها دخالت نمی‌کنیم زیرا در این ماه گرفتاری‌ها و فشارهای زیادی روی فدراسیون وجود دارد و نمی‌خواهیم وارد این بحث‌ها شویم. امروز به خاطر مشکلات ارزی، فدراسیون فوتبال برای اعزام تیم‌ جوانان و تیم‌های فوتسال بانوان و آقایان با مشکلات بسیاری مواجه است. ضمن اینکه تدارک تیم ملی برای بازی با ازبکستان هم وجود دارد و باید این امور را به بهترین شکل انجام دهیم.

عقب افتادن حقوق کی‌روش صحت ندارد

وی در مورد عقب افتادن حقوق کی‌روش و دستیارانش اظهار داشت: چنین بحثی اصلا صحت ندارد. وقتی موضوعی برای حاشیه‌سازی وجود ندارد، این بحث‌‌ها مطرح می‌شود. طبق برنامه‌ریزی فدراسیون ان‌شا‌ء‌الله تمام حقوق و مزایای کادر فنی تیم ملی بدون هیچ مشکلی پرداخت می‌شود

یک رای به رقیبانم ندادند

" نباید به شایعات توجه کرد". آیت‌اللهی در پایان در خصوص مجمع انتخابی هیات فوتبال استان فارس با بیان این جمله ادامه داد: در این مجمع اگر اتفاق خاصی رخ داده بود، حداقل یک رای هم به رقیبانم داده می‌شد اما این اتفاق رخ نداد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.