جشنواره فیلم و عکس همراه تهران زیباشناسی سینما را ارتقا می‌بخشد

جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با خلق اثر هنری از طریق دوربین تلفن همراه در آینده زیباشناسی سینما را تحت تاثیر قرار می دهد.
دوشنبه، 15 آبان 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جشنواره فیلم و عکس همراه تهران زیباشناسی سینما را ارتقا می‌بخشد

جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با خلق اثر هنری از طریق دوربین تلفن همراه در آینده زیباشناسی سینما را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش راسخون مهرداد اسکویی دبیر فیلم جشنواره فیلم و عکس همراه تهران و استاد کارگاه های آموزشی با ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: به مانند قلم که در سطح جهان برای نویسنده است دوربین های تلفن همراه نیز در دست همه مردم قرار دارد و می‌توان از آن در راستای عکاسی و فیلم کوتاه داستانی و مستند، استفاده متفاوت و خلاقانه کرد.

وی ادامه داد: دوربین های تلفن همراه قابلیت آن را دارد که فرد هر آنچه در ذهن یا مقابل دارد را به یک اثر هنری تبدیل کند.

اسکویی اظهار داشت: سیاست های کلان جشنواره فیلم در ارتباط هدایت و حمایت ذهن های خلاق است و اینکه هر ایرانی می‌تواند یک هنرمند علاقمند به فیلم سازی و عکاسی باشد.

وی تصریح کرد: جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با ایجاد تدارک و فضای آموزشی قصد دارد علاوه بر اینکه مردم با کمترین هزینه ایده های خود را به ثبت برسانند، بدانند که کارشناسان برجسته ایران در زمینه عکاسی آثارشان را دیده و بررسی می کنند.

اسکویی بیان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی گام بسیار خوب و موثری در خصوص برپایی این جشنواره است و جشنواره از چند ماه قبل با ایجاد سایت، اطلاع رسانی کلان دارد.

وی اظهار داشت: امیدوارم این اتفاقات با برنامه ریزی و ساختارسازی برای جشنواره و تقابل ارتباط مردم و مسئولان برگزاری این جشنواره در آینده بتواند کارکردهای ویژه دوربین های کوچک تلفن همراه را برای تاریخ فرهنگ اجتماعی و بصری کشور به یادگار بگذارد تا جایی شاهد فیلم های متفاوت و خوب باشیم.

اسکویی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری چنین جشنواره ای با تاثیر زیباشناسی می‌تواند آینده زیباشناسی سینما را تحت تاثیر قرار دهد.

گفتنی است، موضوع عکس و فیلم های ارسالی به جشنواره آزاد است.

/7432/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.