با بازیکن قرارداد نبسته‌ام که مربی‌ام را زمین بزند

رویانیان: کریمی از کی‌روش مرخصی بگیرد و با ژوزه روبوسی کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علی کریمی امشب یا فردا از کی‌روش مرخصی بگیرد و با بازیکنان پرسپولیس و ژوزه حال و احوال و روبوسی کند تا مشکلش حل شود.
سه‌شنبه، 16 آبان 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رویانیان: کریمی از کی‌روش مرخصی بگیرد و با ژوزه روبوسی کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علی کریمی امشب یا فردا از کی‌روش مرخصی بگیرد و با بازیکنان پرسپولیس و ژوزه حال و احوال و روبوسی کند تا مشکلش حل شود.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، محمد رویانیان که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد در مورد برگزار نشدن جام حذفی گفت: اول لیگ هم گفتم که چرا با اخم یکی از اهالی فوتبال جام حذفی را تعطیل کردید و اکنون نیز مخالف برگزار نشدن این جام هستم. لیگ ما بیش از 150 روز تعطیل است. بعد از بازی با پیکان هم 20 روز تعطیل شدیم. این تعطیلات به تیم ما آسیب زیادی می‌زند. ما 7 ملی‌پوش داریم و در این شرایط برگزاری جام حذفی می‌تواند به تیم ما و ساخته و پرداخته شدن بازیکنان در وقفه‌های لیگ کمک کند.

وی ادامه داد: برگزاری جام حذفی می‌تواند باعث استعدادیابی هم شود. من فوتبالی نیستم اما کارشناسان معتبر فوتبال کشور هم می‌گویند در برخی کشورها سه جام قهرمانی برگزار می‌شود اما ما لیگ برتر را نصفه و نیمه برگزار می‌کنیم و 5 ماه تعطیلات داریم. همه که نمی‌توانند در لیگ برتر قهرمان شوند و جام حذفی نیز فرصتی برای قهرمانی است.

رویانیان در مورد بیانیه کی‌روش علیه ژوزه گفت: واقعیت این است که باشگاه‌های بزرگ پایه‌های تیم ملی هستند. پرسپولیس اکنون 7 ملی پوش دارد که باعث می‌شود میلیون‌ها هوادار جذب تیم ملی شوند. در ترکیب اصلی هم 3 تا 5 بازیکن داریم یعنی 40 درصد تیم ملی از پرسپولیس است، پس عقل حکم نمی‌کند که پایه‌ها را قطع کنیم و ستون‌های اصلی را بزنیم چون در آن صورت دیگر تیم ملی وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: من مخلص کی‌روش هستم و به او ارادت دارم و همواره سرمربی تیم ملی را حمایت کردم. با وجود آنکه بین ژوزه و کی‌روش اختلاف وجود داشت اما من به اردوی تیم ملی رفتم و به کی‌روش گفتم مراقب باش که به او برخورد و بعد من به خاطر ایران اسلامی و تیم ملی رسما عذرخواهی کردم.

رویانیان تصریح کرد: قبل از بازی با کره سه بار با کی‌روش و بازیکنان پرسپولیس جلسه داشتم. به صورت خودجوش به اردوی تیم ملی رفتم اما اکنون دوست ندارم به اردوی تیم ملی بروم. به جای آنکه به من زنگ بزنند و بگویند بیا به بازیکن ملی پوش پرسپولیس سر بزن و به آنها روحیه بده از ما فرار می‌کنند یا ما را فراری می‌دهند. من حتی به شوخی به کی‌روش گفتم کارگر نمی‌خواهد؟ با بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس تک تک جلسه گذاشتم و گفتم کره جنوبی را ببرید، هر چه می‌خواهید انجام می‌دهم اما الان دلم نمی‌آید به اردو بروم. آن زمان به کی‌روش گفتم هر چه می‌خواهی به تو می‌دهم به کفاشیان هم گفتم هر کاری از دستم بر می‌آید انجام می‌دهم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اختلاف ژوزه و علی کریمی گفت: آدم‌هایی که سطحی‌نگر هستند و اهل برنامه‌ریزی نیستند می‌گویند رویانیان برود و دست علی کریمی را بگیرد و آشتی‌کنان عروسی راه بیندازد اما من این مدیریت را قبول ندارم. من تجربه یک ساله در فوتبال دارم، قبل از آن هم در این کشور زندگی کردم و از خارج که نیامدم. به اندازه مردم عادی فوتبال را می‌فهمم و این آشتی‌کنان راه انداختن را قبول ندارم.

وی ادامه داد: کریمی محبوب من هم است. من با او قرارداد بستم. او از ارزش‌های پرسپولیس است اما نمی‌خواهم اصول را زیرپا بگذارم. بازیکن هر چه بزرگ‌تر باشد باید افتاده‌تر و هماهنگ‌تر و حرفه‌ای تر عمل کند. بازیکن باید از مربی اطاعت کند. من با بازیکن قرارداد بستم تا بازی کند نه اینکه مربی‌ام را زمین بزند.

مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: امروز یکی از هنرمندان در مورد علی کریمی به من زنگ زد، چند شب پیش هم من کریمی را در مراسمی دیدم و سرمیزش رفتم و به او گفتم علی‌آقا به تیم سر بزن و با بازیکن و مربی تیم حال و احوال کن. خودش باید می‌رفت و من نمی‌توانم آشتی‌کنان راه بیندازم. تا الان هم این مسئله را خوب مدیریت کرده‌ام.

رویانیان عنوان کرد: کریمی همین امشب یا فردا صبح از کی‌روش مرخصی بگیرد و به اردوی پرسپولیس برود و با سرمربی و بازیکنان حال و احوال کند و خلاص. ساده‌تر از این نمی‌توانم حرف بزنم. اگر مربی من مشکل داشت با او برخورد می‌کردم اما ساده‌تر از این نمی‌توانم ژوزه را با اسکورت پیش کریمی ببرم. ژوزه هم رسما اعلام کرده علی کریمی بیاید، او را می‌بخشم.

وی در مورد اینکه ژوزه حرف کمیته فنی پرسپولیس را گوش می‌کند یا نه گفت: کمیته فنی فعال است اما ژوزه مربی کمیته فنی نیست او مربی باشگاه است. با این حال نظر همه ما این است که کریمی سر تمرین تیم برود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.