فوتبال جوانان آسیا - امارات

جوانان ایران، کویت را شش تایی کردند / جوانان ایران جشنواره گل راه انداختند و صعود کردند

مرحله‌ گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا با پیروزی پرگل ایران برابر کویت و صعود این تیم به مرحله حذفی رقابتها پیگیری شد. مردان محمدی برای جهانی شدن باید روز یکشنبه هفته آینده به مصاف کره‌جنوبی بروند.
پنجشنبه، 18 آبان 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جوانان ایران، کویت را شش تایی کردند / جوانان ایران جشنواره گل راه انداختند و صعود کردند

مرحله‌ گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا با پیروزی پرگل ایران برابر کویت و صعود این تیم به مرحله حذفی رقابتها پیگیری شد. مردان محمدی برای جهانی شدن باید روز یکشنبه هفته آینده به مصاف کره‌جنوبی بروند.

 

به گزارش راسخون به نقل از مهر، روز پنجم از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا دیروز و دیشب با برگزاری 4 مسابقه به پایان رسید که با صعود تیم‌های ایران و ژاپن از گروه A و عراق و کره‌جنوبی از گروه B به مرحله یک‌چهارم نهایی و حذفی این رقابتها همراه شد.

 

عصر روز چهارشنبه ابتدا دیدارهای گروه B بصورت همزمان برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها عراق با 3 گل از سد تایلند عبور کرد و به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کرد. احمد عباس(11 - پنالتی)، محمد جابر(49) و عبدالرحیم کرار(52) برای عراق گلزنی کردند. کره‌جنوبی هم با تک گل دقیقه 80 "جانگ جین" از سد چین عبور کرد تا به عنوان تیم دوم این گروه راهی مرحله حذفی شود.

 

در جدول رده‌بندی این گروه عراق با 7 امتیاز و تفاضل گل 4+ و کره‌جنوبی با 7 امتیاز و تفاضل گل 2+ به عنوان تیم‌های برتر راهی مرحله حذفی شدند. تایلند با 3 امتیاز و چین بدون امتیاز از گردونه مسابقات کنار رفتند.

 

دو مسابقه همزمان گروه A هم از ساعت 20:30 آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم ایران در ورزشگاه الفجیره با 6 گل کویت را در هم شکست تا با 7 امتیاز و به عنوان تیم نخست گروه به مرحله حذفی صعود کند.

 

در این بازی که قضاوت آن برعهده کیم دونگ جین از کره‌جنوبی بود، ولید مشاعی‌زاده(28)، احسان پهلوان(53)، سردار آزمون(59)، حسین فاضلی(65 و 83) و روزبه چشمی(72) گل‌های تیم ایران را در این بازی به ثمر رساندند.

 

سردار آزمون هم با دریافت کارت زرد در این بازی، دو اخطاره شد و دیدار آینده تیم جوانان ایران را از دست داد. همچنین محمد البطالی(1+90)و محمد العنزی(3+90) بازیکنان تیم کویت به دلیل انجام حرکت غیر ورزشی از زمین بازی اخراج شدند.

 

محمد ناصری، یوسف وکیا، محمدحسین کنعانی‌، روزبه چشمی، احمد عبدالله‌‌زاده(55- بهنام دانشگر)، محمدعلی فرامرزی، علی چوپانی(40- سردار آزمون)، احسان پهلوان، ولید مشاعی‌زاده، علیرضا جهانبخش و بهنام برزای(67- حسین فاضلی) بازیکنان تیم ایران در این مسابقه بودند.

 

با توجه به صدرنشینی ایران در این گروه، حریف شاگردان اکبر محمدی در مرحله حذفی تیم دوم گروه B یعنی کره‌جنوبی است، مسابقه‌ای که برنده آن به جام جهانی جوانان 2013 ترکیه صعود خواهد کرد.

 

در دیگر بازی این گروه هم دو تیم ژاپن و امارات - میزبان مسابقات - برابر هم به میدان رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه ژاپن راهی مرحله بعد شد و امارات وداع زودهنگامی با این رقابتها داشت.

 

در جدول رده‌بندی گروه A ایران با 7 امتیاز و ژاپن با 5 امتیاز به عنوان تیم‌های برتر گروه راهی مرحله حذفی شدند. امارات با 3 امتیاز و کویت بدون امتیاز از گردونه مسابقات کنار رفتند.

 

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی گروه‌های A و B، برنامه دو دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی و حذفی این مسابقات به شرح زیر مشخص شد:


مرحله یک چهارم نهایی:


یکشنبه - 21/08/1391
بازی شماره 25: ایران - کره‌جنوبی، ساعت 14:30، ورزشگاه فجیره شهر الفجیره


بازی شماره 26: عراق - ژاپن ، ساعت 16:30، ورزشگاه امارات شهر راس الخیمه
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.