مهدی تاج اعلام کرد :

گل‌محمدی در انتخاب دستیارانش اختیار تام دارد / ژوزه می‌ماند آسیب می‌دید!

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه یحیی گل‌محمدی سرمربی است نه سرمربی موقت، گفت: از جمله اختیارات یک سرمربی انتخاب دستیارانش است و یحیی گل‌محمدی هم با نظر کمیته فنی، در انتخاب کمک‌هایش اختیار کامل دارد.
چهارشنبه، 22 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گل‌محمدی در انتخاب دستیارانش اختیار تام دارد / ژوزه می‌ماند آسیب می‌دید!

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه یحیی گل‌محمدی سرمربی است نه سرمربی موقت، گفت: از جمله اختیارات یک سرمربی انتخاب دستیارانش است و یحیی گل‌محمدی هم با نظر کمیته فنی، در انتخاب کمک‌هایش اختیار کامل دارد.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، مهدی تاج در خصوص وضعیت پرسپولیس و تغییر سرمربی ضمن بیان مطلب فوق گفت: آقای مانوئل ژوزه اگر قرار بود تغییری در پرسپولیس ایجاد کند تا الان این کار را کرده بود. در این شرایط اگر به این مربی تا پایان فصل فرصت می‌دادند، هم پرسپولیس آسیب می‌دید و هم خود ژوزه!

وی با اشاره به اینکه تغییر سرمربی به صورت جدی مطرح و حتی نظر کمیته فنی برای تغییر سرمربی توسط هیات مدیره تایید شد، افزود: گل‌محمدی هر چند تجربه سرمربیگری در سایر تیم‌ها را داشته اما در پرسپولیس سرمربی نبوده است. با وجود این، با توجه به کم بودن زمان تا بازی پرسپولیس با ملوان، فرصت کافی برای انتخاب سرمربی وجود نداشت و کار به دست ایشان سپرده شد.

رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه مشکل این تیم فقط سرمربی نیست، خاطرنشان کرد: نباید فکر کنیم فقط با تغییر سرمربی درد پرسپولیس دوا می‌شود چرا که باید اتفاقات دیگری هم باشد که امیدوارم در آینده این اتفاقات رخ بدهد.

وی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، اصلی‌ترین نیاز پرسپولیس را آرامش دانست و تصریح کرد: اعضای هیات مدیره، مربی و مدیرعامل باید تلاش کنند، تیم از حاشیه دور شود و فضا به سمت آرامش سوق داده شود. پرسپولیس در فضای آرام است که نتیجه می‌گیرد.

تاج در خصوص درخواست یحیی گل‌محمدی برای داشتن اختیار تام در پرسپولیس و انتخاب دستیارانش، تاکید کرد: قدرت مدیر هر باشگاهی بر یکسری از امور نقش نمی‌بندد. مدیر می‌تواند سرمربی را عوض کند اما نمی‌تواند به او بگوید چه کسی وارد گود شود یا چه کسانی دستیار سرمربی شوند. این از اختیارات سرمربی است که کمک‌هایش را خودش انتخاب کند.

وی خاطرنشان کرد: در کمیته فنی هم تصمیم گرفته شد گل‌محمدی دستیارانش را خودش انتخاب کند. یحیی فعلا سرمربی پرسپولیس است و اختیار کامل دارد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقاد از به کار بردن کلمه سرمربی موقت برای یحیی گل‌محمدی خاطرنشان کرد: نباید از واژه موقت برای یحیی استفاده کرد، چون گل‌محمدی سرمربی است و مدیران هر وقت بخواهند می‌توانند او را عوض کنند. لغت موقت چندان خوشایند نیست.

وی همچنین اضافه کرد: امروز پرسپولیس به قاطعیت رسیده است و باید با بازیکنان محکم‌تر صحبت کرد که به نظرم این ماموریت از پروین بر می‌آید.

تاج در پایان درباره احتمال دخالت پروین در کار گل‌محمدی هم گفت: مشخص است یحیی سرمربی تیم است و علی پروین هم عضو هیات مدیره است. پروین خودش معتقد است باید به پرسپولیس کمک کرد. تیم در حال حاضر دچار مشکلاتی شده که ممکن است برای هر تیم دیگری اتفاق بیفتد. این دفعه اول نیست که چنین مشکلی برای پرسپولیس رخ می‌دهد و قطعا بار آخر هم نخواهد بود.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.