قاسمی در گفت‌وگوی :

می‌توانستم در غرب‌آسیا طلا بگیرم / حریفم در اروپا تمرین می‌کند

سریع‌ترین دونده ایران گفت: اگر در استارت دچار مشکل نمی‌شدم، می‌توانستم مدال طلای غرب‌آسیا را از آن خود کنم.
پنجشنبه، 23 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
می‌توانستم در غرب‌آسیا طلا بگیرم / حریفم در اروپا تمرین می‌کند

سریع‌ترین دونده ایران گفت: اگر در استارت دچار مشکل نمی‌شدم، می‌توانستم مدال طلای غرب‌آسیا را از آن خود کنم.

به گزارش راسخون، رضا قاسمی در گفت‌وگو با فارس، در مورد نایب قهرمانی اش در مسابقات دوومیدانی غرب آسیا اظهار داشت: دور مقدماتی رقابت‌ها را به خوبی پشت سر گذاشتم و اول شدم، اما در مرحله نهایی متاسفانه در استارت دچار مشکل شدم و نتوانستم دویدن همیشگی خود را داشته باشم. شاید اگر در استارت بهتر عمل می‌کردم الان مدال طلا در دستانم بود.

وی ادامه داد: رقابت‌های دوی 100 متر بالاترین سطح را در میان مواد دیگر دارد و ورزشکاران قدرتمندی در آن شرکت می‌کنند. دونده عمانی که توانست به مقام قهرمانی برسد 4 سال است که مربی روس دارد و در اروپا تمرین می‌کند.

سریعترین دونده ایران ادامه داد: در مسابقات المپیک این حریف را پشت سر گذاشتم، اما در اینجا عملکرد همیشگی را نداشتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مسابقات اهمیتی برای او داشت یا خیر، تاکید کرد: به نظرم شرکت در مسابقات بین المللی تجربه زیادی به ورزشکار می‌دهد و این مسابقات نیز برای من با اهمیت بود. برخی ورزشکاران در دوران بدنسازی به سر می‌برند و شاید برای این مسابقات آمادگی کامل نداشتند، اما بدن من آماده رقابت بود.

قاسمی خاطرنشان کرد: برای حضور در این مسابقات باید در جای گرمسیر تمرین می‌کردیم که شرایط مهیا نشد. از منطقه سردسیر به گرمسیر آمدن یک مقدار مشکل است و روی عملکردمان تاثیر می‌گذارد.

دومین دوره مسابقات قهرمانی غرب آسیا از روز چهارشنبه 22 آذر ماه در دبی امارات آغاز شده و روز شنبه 25 آذر ماه به پایان می‌رسد. ایران دوره گذشته نایب قهرمان شده بود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.