واعظ آشتیانی : با کفاشیان امیدی به آینده نیست اما شرایط را بدتر نکنیم

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: تغییر کفاشیان در این مقطع غیرمنطقی و احساسی است.
پنجشنبه، 23 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
واعظ آشتیانی : با کفاشیان امیدی به آینده نیست اما شرایط را بدتر نکنیم

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: تغییر کفاشیان در این مقطع غیرمنطقی و احساسی است.

به گزارش راسخون، امیر رضا واعظ آشتیانی مدیر عامل سابق استقلال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: بحث برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال مطرح شده است اعضای مجمع می تواننددرخواست کنند و مجمع فوق العاده را برای موارد ضروری مثل رفع ابهامات برگزار کنند اما هر گونه تغییری در مورد کفاشیان دراین مقطع غیرمنطقی و احساسی است و تبعات خواهد شد چه کفاشیان استعفا بدهد و چه برکنار شود، به نفع فوتبال ما نیست.

وی افزود: برخی ها دور اندیشی ندارند و با مسائل احساسی برخورد می کنند و برخ ها هم غرض ورزی می کنند. بنده همیشه منتقد کفاشیان بودم و الان هم نسبت به ایشان انتقاد می کنم اما برگزاری مجمع فوق العاده برکناری یا قبول استعفای کفاشیان را کا خردمندانه ای نمی دانم چون اشتباهی روی اشتباه دیگر است. اگر قرار است مجمع فوق العاده تشکیل شود باید نقاط ضعف کفاشیان به او یادآوری شده و به نقطه قوت تبدیل شود.

وی در ادامه گفت: برکناری یا قبول استعفای کفاشیان حداقل در کوتاه مدت جواب نمی دهد و در فضای فعلی که مجموع ورزشی کشور در سردرگمی به سر می برند این جابه جایی در فدراسیون فوتبال نتیجه خوبی نخواهد داشت ضمن اینکه اگر تغییراتی ایجاد شود به جام جهانی نرویم چه فرد و گروهی پاسخ گو خواهد بود اما اگر کفاشیان باشد حداقل یک هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون داریم که پاسخگو باشند.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال اظهار داشت: دوره قبل که به جام جهانی صعود نکردیم کسی از کفاشیان باز خواست نکرد و در آن فضا و مقطع مقصر مجمع فدراسیون فوتبال بود اما مجمع فعلی مستقل است و این قابلیت را دارد که مسائل را مورد بررسی قرار بدهد الان اگر به جام جهانی صعود نکنیم مجمع باید هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون را مورد بازخواست قرار بدهد و در غیر این صورت یعنی اگر کفاشیان برود و یا برکنار شود، مجمع باید پاسخگو افکار عمومی باشد. به همین دلیل می گویم که مجمع باید خردمندانه تصمیم گیری کند.

وی افزود: در ارتباط با اینکه اگر به هر دلیلی کفاشیان از فدراسیون فوتبال برود، چه کسی باید جای او بیاید ، باید بگویم که من در شرایط فعلی نمی توانم فرد خاصی را معرفی کنم که بتواند شرایط را کنترل کند چون برداشتن کفاشیان شوک بزرگی به فوتبال ما وارد خواهد کرد چرا که تیم ملی ما در شرایط خاص برای صعود به جام جهانی قرار دارد و فضای ملتهب و خاصی که در فوتبال ما وجود دارد، باعث می شود که چالش های زیادی در فوتبال ایران ایجاد شود و جمع کردن این فضا به یک مدیر مقتدر نیاز دارد.

وی در ادامه گفت: منظورم از مدیر مقتدر کسی نیت که دعوا کند و داد بزند چون این رفتارها بیانگر یک مدیر مقتدر نیست بلکه مدیری مقتدر است که چالش ها را به فرصت تبدیل کند و از آن ها استفاده کند. در هر صورت امیدوارم که مجمع فدراسیون فوتبال در این مقطع خردمندانه تصمیم گیری کند.

وی افزود:عده ای معتقدند که با حضور کفاشیان امیدی به آینده فوتبال ندارند. من هم نمی گویم که کفاشیان یادآور امید در فوتبال ما است اما شرایط را بدتر نکنیم و بین بد و بدتر ما بدتر را انتخاب نکنیم و سعی کنیم از شرایط فعلی یک ظرفیت مناسب ایجاد کنیم. مجمع این اختیار را دارد که هر گونه انتقادی را به فدراسیون فوتبال مطرح کرده و چالش ها را گوشزد کند و فرصت بدهد تا فدراسیون شرایط بهتری را ایجاد کند.
واعظ آشتیانی در پایان گفت: فراموش نکنیم که نهادهای بین المللی در کمین یک سری تصمیمات علیه فوتبال ما هستند و باور من این است که در این مقطع فیفا دارد با این مغرضانه رفتار می کند و از هر موضوعی به عنوان ابزار علیه فوتبال ایران استفاده می کند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.