برای 50 سال آینده پرسپولیس کار می‌کنم

رویانیان: هنوز با ژوزه به توافق نرسیده‌ایم / فعلا به بازیکن جدید نیازی نداریم

محمد رویانیان می‌گوید هنوز برای قطع همکاری با ژوزه به توافق نرسیده است.
پنجشنبه، 23 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رویانیان: هنوز با ژوزه به توافق نرسیده‌ایم / فعلا به بازیکن جدید نیازی نداریم

محمد رویانیان می‌گوید هنوز برای قطع همکاری با ژوزه به توافق نرسیده است.

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین صحبت‌هایش درباره سرنوشت مانوئل ژوزه اظهار کرد: ما هنوز با این مربی در حال مذاکره هستیم. تا زمانی که نتوانیم با ژوزه به توافق و قطع همکاری برسیم، نمی‌توانیم مربی بعد را انتخاب کنیم چراکه باید حق و حقوق ژوزه را بدهیم.

وی افزود: البته هنوز برای قطع همکاری به نتیجه لازم نرسیده‌ایم، طبیعی است که هنوز سرمربی بعدی را مشخص نکرده باشیم. البته بعید می‌دانم ژوزه به پرسپولیس برگردد.

وی در پاسخ به این سوال که در این چند ماه صحبت‌های زیادی مبنی بر هزینه‌های کلان باشگاه پرسپولیس مطرح شده، گفت: یکسری افراد هستند که چیزی نمی‌خورند اما پز آن را می‌دهند. ما هم از آن دسته هستیم. مگر استقلال و سپاهان بازیکنان گرانقیمت نخریدند. چرا همه به پرسپولیس گیر داده‌اند. تا الان فقط دو میلیارد از وزارت ورزش به ما کمک شده است که این پول هم زودتر از ما به استقلال داده شده است.

رویانیان افزود: کدام تیم لیگ برتری را سراغ دارید که با دو میلیارد اداره شود؟ علاوه بر دو میلیاردی که وزارت ورزش داد، یک تا دو میلیارد هم از افراد سرمایه‌دار و متمولی که عاشق پرسپولیس بودند به باشگاه ما کمک شد. ضمن اینکه من برای روی پیراهن و پشت پیراهن تیم هم اسپانسر گرفتم. در بخش مالی هم همه جزییات هزینه‌های ما مشخص است. می‌توانند کارهایی که انجام داده‌ایم را بررسی کنند. البته من الان بدهکارم اما کاری می‌کنم که وقتی رفتم هیچ بدهی باقی نگذارم.

وی در پاسخ به این سوال که شما با پولی که از قرارداد علیرضا حقیقی از رابین‌کازان گرفتید، کارهای زیادی انجام دادید، گفت: این موضوع هم تبدیل به سوژه‌ای هم شده است. ما از انتقال حقیقی یک میلیون دلار گرفتیم. من سال گذشته این پول را نگه داشتم و هزینه نکردم. در آن زمان دلار هزار دلار بود اما دلار الان افزایش قیمت داشته و من هم از آن پول هزینه‌هایی انجام دادم.

رویانیان با اشاره به اینکه من برای 50 سال آینده پرسپولیس کار می‌کنم، گفت: در این مدت کارهای بزرگی در پرسپولیس انجام داده‌ام به تدریج پرسپولیس را اقتصادی کرده، برای تیم‌های پایه برنامه‌ریزی کردم، ضمن اینکه هر دو هفته یک بار خبرهای خوبی به هواداران می‌دهم. کارهای بزرگی هم در استان‌ها انجام دادیم. روز جمعه از خیلی از کارهای بزرگمان در پرسپولیس رونمایی می‌کنم.

رویانیان ادامه داد: من پس از زمانی که به فوتبال آمدم، باید دید خوبی به آن پیدا می‌کردم در سفری که به ایتالیا داشتم، سعی کردم در همین راستا عمل کنم. با ورزشگاه‌های فوق مدرن میلان و یوونتوس آشنا شدم و نحوه کار باشگاه‌های بزرگ ایتالیا را دیدم که آن سفر برای من خیلی خوب بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جذب بازیکنان جدید برای نیم‌فصل دوم هم گفت: فعلا اعتقادی به جذب بازیکن نداریم و زیاد نباید بازیکن بگیریم. ما هافبک دفاعی لازم داشتیم که حقیقی را گرفتیم. کریمی هم پا به توپ شده و به تیم کمک می‌کند. یک هافبک کناری هم نیاز داریم که برای این پست با چند باشگاه صحبت کردیم اما حاضر نشدند بازیکن خود را به ما بدهند. البته هم حق دارند. باشگاه پیکان، سامان آقا زمانی را می‌خواهد اما هنوز برای جدایی این بازیکن به توافق مالی نرسیدیم.

رویانیان درباره پست‌های متعددی که در باشگاه پرسپولیس و به افراد مختلف داده شده، گفت: تاج عضو هیات مدیره باشگاه بود او پیش از این نایب رییس فدراسیون فوتبال و مدیرعامل چند باشگاه بوده، می‌خواستیم از تجربیات او استفاده کنیم. پروین هم که بکن‌باوئر فوتبال ایران است. ما نباید نیروهایمان را کوچک کنیم. من تازه فهمیدم که پروین در زمانی به صورت همزمان هم سرمربی پرسپولیس بوده و هم سرمربی تیم ملی. باید از تجربیات نیروهایمان استفاده کنیم.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.