مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال؛

جدال مدعیان، استراحت خوش شانس‌ها

مرحله یک شانزدهم جام حذفی در حالی در روزهای پنج شنبه و جمعه با برگزاری 9 دیدار آغاز می شود که 6 تیم این مرحله را بدون مسابقه طی می کنند.
پنجشنبه، 23 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جدال مدعیان، استراحت خوش شانس‌ها

مرحله یک شانزدهم جام حذفی در حالی در روزهای پنج شنبه و جمعه با برگزاری 9 دیدار آغاز می شود که 6 تیم این مرحله را بدون مسابقه طی می کنند.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ مرحله یک شانزدهم جام حذفی قرار بود با حضور 32 تیم آغاز شود که با انصراف 6 تیم از این رقابت ها حریفانشان مرحله یک شانزدهم را بدون برگزاری مسابقه طی می کنند این تیم های خوش شانس راه آهن – نفت تهران – مس رفسنجان – صبای قم – فجر سپاسی و تراکتورسازی هستند که با استراحت در این مرحله بصورت مستقیم وارد مرحله یک هشتم جام حذفی می شوند.

در میان 9 دیداری که در روزهای پنج شنبه و جمعه 23 و 24 آذر ماه برگزار می شود دو تیم ملوان و پرسپولیس تهران نیز 29 آذر ماه به مصاف هم می روند.

در 9دیدار این دو روز تیم استقلال تهران به مصاف سایپا – سپاهان اصفهان به مصاف فولاد – داماش ایرانیان به مصاف داماش گیلان – ذوب آهن اصفهان به مصاف ملی حفاری اهواز – سایپا شمال به مصاف مس سرچشمه – شهرداری یاسوج یه مصاف مس کرمان – استقلال اهواز به مصاف گهر درود – ابومسلم به مصاف نیروی زمینی می رود.

**جدال همیشه جذاب / استقلال – سایپا

تیم های استقلال تهران و سایپا البرز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی در حلی به مصاف هم می روند که آبی پوشان استقلال در پایان نیم فصل اول در رتبه دوم جدول قرار گرفتند، استقلال یکی از تیم هایی است که بهترین خط دفاع را در مسابقات لیگ کسب کرده است.

تیم سایپا البرز نیز در پایان نیم فصل اول رقابت ها هفتم شد. تیم استقلال در حالی مسابقات جام حذفی این دوره را شروع می کند که در فصل قبل عنوان قهرمانی جام را از آن خود کرده بود.

جدال تیم های استقلال و سایپا در حالی پیگیری می شود که استقلال در هفته دوم لیگ سایپا را 2 بر یک شکست داد. این دو تیم همواره بازیهای حساس و جالبی دارند که نتیجه آن غیر قابل پیش بینی است.

**جدال مدعیان/سپاهان – فولاد

تیم های سپاهان و فولاد خوزستان همواره یکی از جنجالی ترین – زیباترین بازیهای جام حذفی و لیک را انجام داده اند. شرایط هردو تیم در این برهه از زمان بسیار خوب است. سپاهانی ها موفق شده اند عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنند و از طرف دیگر شاگردان فرکی در فولاد رتبه سوم جدول را از آن خود کرده اند.

سپاهان این بار به مصاف تیم می رود که بهترین خط حمله را در میان تیم های لیگ داشته است و جدال دو تیم بدون شک بسیار زیبا خواهد بود.

**ویسی جبران می کند؟/ابومسلم – پیکان

پیکان ویسی امسال خوب کار نکرده است. پیکانی ها در حالی که می خواستند فصل خود را با کاظمی آغاز کنند به علت مشکلات مختلفی نتوانستند با این مربی در لیگ کار کنند و با ویسی که پارسال در صبا خوب نتیجه گرفته بود، همکاری کردند.

پیکان می تواند ناکامی های خود در لیگ برتر را در جام حذفی جبران از طرفی ابومسلمی ها هم انگیزه بالایی دارند تا در جام حذفی خود را نشان دهند.

**جدال خانواده داماش/داماش گیلان – داماش ایرانیان

داماش گیلان و داماش ایرانیان نیز در جام حذفی با هم به رقابت می پردازند. داماش گیلان با هدایت حمید درخشان در پایان نیم فصل اول لیگ برتر در رتبه یازدهم جدول قرار گرفت. داماش یکی از خط دفاع های ضعیف در میان تیم های لیگ برتری را داراست.

داماش گیلان این بار به مصاف هم خانواده خود داماش ایرانیان می روند وباید دید چه دیداری را رقم می زنند.

**ذوب آهن اصفهان – ملی احفاری اهواز

تیم های ذوب آهن اصفهان و ملی احفاری اهواز نیز در رقابت های مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف هم می روند. ذوب آهنی ها امسال شرایط خوبی در لیک ندارند آنها با 13 امتیاز در رتبه شانزدهم جدول قرار دارند و در مصاف با ملی احفاری اهواز فرصت دارند تا ناکامی ها و عدم نتیجه گیری شان را تا حدی جبران کنند.

**شهرداری یاسوج – مس کرمان

دو تیم شهرداری یاسوج و مس کرمان نیز در جام حذفی به مصاف هم می روند. مس کرمان در پایان نیم فصل اول لیگ برتر با 24 امتیاز نهم جدول شد.

مسی ها با ابراهیم قاسمپور در حالی به مسابقات جام حذفی می روند که 7 بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارند یا در مسابقات غرب آسیا حضور دارند و یا مصدوم هستند شهرداری یاسوج نیز یکی از تیم های با انگیزه دسته یک است که بی شک جدال آنها با مس تماشایی خواهد شد.

**سایپا شمال – مس سرچشمه

مس سرچشمه تیمی که ابتدای لیگ یازدهم به لیگ برتر آمد و در انتهای فصل هم سقوط کرد به مصاف سایپا شمال می رود.

این تیم با انگیزه به میدان می روند تا در میان تیم های لیگ برتری خودی نشان دهند و چه بسا مهره هایی که به دنیای لیگ برتر معرفی کنند.

**جدال حیثیتی برای گهر/استقلال اهواز – گهردرود

گهر شرایط خوبی ندارد. شاگران مایلی کهن در پایان نیم فصل با 9 امتیاز در قعر جدول به سر می برند و حالا باید در جام حذفی به مصاف استقلال اهوازی بروند که شاید تیم هجدهم لیگ برتر را تیمی ضعیف بشمارد اما تیم های قعر نشین نشان داده اند که در بازی های حیثیتی بسیار با انگیزه عمل می کنند. جدال استقلال اهواز وگهر دورود نیز تماشایی خواهد بود.

**نیروی زمینی – صنعت نفت آبادان

تیم صنعت نفت آبادان در لیگ قوی عمل نکرده است. صنعت نفتی ها با 11 امتیاز رد رتبه هفدهم جدول قرار دارند آنها به مصاف تیم نیروهای زمینی می روند و باید تلاش کنند تا نتیجه قابل قبولی کسب کنند.

گفتنی است؛ پرسپولیس و ملوان هم در 29 آذر به مصاف هم می روند.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.