داوری : عملکرد دوومیدانی کاران در مسابقات غرب‌آسیا رضایت‌بخش بوده است

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: نتایجی که ورزشکاران کشورمان در مسابقات غرب آسیا تاکنون گرفته‌اند، رضایت بخش بوده است.
شنبه، 25 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
داوری : عملکرد دوومیدانی کاران در مسابقات غرب‌آسیا رضایت‌بخش بوده است

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: نتایجی که ورزشکاران کشورمان در مسابقات غرب آسیا تاکنون گرفته‌اند، رضایت بخش بوده است.

به گزارش راسخون، افشین داوری در گفت‌وگو با فارس، در مورد برگزاری مسابقات غرب آسیا اظهار داشت: خوشبختانه در دو روز نخست نتایج خوبی گرفته‌ایم و رضایت بخش بوده است. طبق پیش بینی‌هایی که داشتیم مدال گرفتیم و در برخی مواد حتی رنگ مدال بهتر از پیش‌بینی‌مان بود. در یکی 2 ماده نیز برخی ورزشکاران نتوانستند انتظارات‌مان را برآورده کنند. باید از تمام کادر فنی، اجرایی و پشتیبانی که برای آماده سازی ورزشکاران‌مان تلاش کردند تشکر کنم.

وی گفت: این دوره از مسابقات نسبت به دوره گذشته هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی شرایط بهتری داشته و این هم به دلیل حضور قدرتمند ورزشکاران کشورمان است. در قسمت بانوان با توجه حمایت‌های فدراسیون عملکرد بهتری داشته ایم. در بخش مردان نیز نتایج قابل توجهی گرفته‌ایم و نسبت به قبل توانمند شده‌اند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه ورزشکاران از نبود مربی خارجی گلایه می‌کنند، عنوان کرد: این موضوع واقعیت است، اما تنها انتظار ورزشکاران برای مربی خارجی ملاک نیست و باید کمیته فنی نیز نظر خود را اعلام کند. ما مربیان مورد نظر را به کمیته ملی المپیک پیشنهاد داده ایم و توقع داریم و امیدواریم به نتایج خوبی برسیم. در حال حاضر شرایط ارزی موجود مناسب نیست و اجازه استخدام مربی را نمی دهد. ما مربیان خوبی در داخل کشور از جمله در دوهای سرعت داریم که از آنها استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بزرگترین دغدغه ما داشتن مربیان خارجی نیست بلکه به دنبال این هستیم که برنامه‌های از قبل پیش بینی شده‌مان در زمان تعیین شده انجام شود. یک بخش از این برنامه‌ها مربی خارجی است، تقویت زیرساخت‌ها، برگزاری اردوهای داخلی و خارجی برنامه‌های دیگر ماست.

داوری در مورد برنامه آتی دوومیدانی گفت: به کمیته ملی المپیک اعلام کرده‌ایم که برای بازی های کشورهای اسلامی باید اردوهای خود را از دی ماه آغاز کنیم. هدف ما این است که در این رقابت‌ها مدال‌های خوش رنگی کسب کنیم.

روز پایانی دومین دوره رقابت‌های غرب آسیا امروز (شنبه) برگزار می‌شود. تیم ایران در حال حاضر با 10 طلا، 12 نقره و 8 برنز در صدر قرار دارد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.