برای کفاشیان ناراحتم

صفایی: اگر ارتباط با فدراسیون جهانی جرم است، 50 رئیس فدراسیون دیگر هم مجرمند

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص اینکه به چه اتهامی بازداشت شده بود، گفت: به اتهام ارتباط با فدراسیون جهانی! اگر ارتباط با فدراسیون جهانی جرم است، 50 رئیس فدراسیون دیگر هم مجرم هستند.
يکشنبه، 26 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
صفایی: اگر ارتباط با فدراسیون جهانی جرم است، 50 رئیس فدراسیون دیگر هم مجرمند

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص اینکه به چه اتهامی بازداشت شده بود، گفت: به اتهام ارتباط با فدراسیون جهانی! اگر ارتباط با فدراسیون جهانی جرم است، 50 رئیس فدراسیون دیگر هم مجرم هستند.

به گزارش راسخون، کریم صفایی در گفت و گو با فارس در خصوص اتهاماتی که منجر به بازداشتش شد اظهار داشت: ابتدا باید از مسئولان بند و تمام پرسنلی که در این مدت 15 روز برایم زحمت کشیدند و با من با احترام برخورد کردند، تشکر کنم. همچنین از کارشناسان پرونده‌ام که با من مؤدبانه و محترمانه برخورد کردند و جز «آقای صفایی» و «حاج کریم» طور دیگری صدایم نکردند، ممنونم.

وی با آرزوی برطرف شدن مشکلات ورزش کشور افزود: امیدوارم بتوانیم از موضوع تعلیق رها شویم، اما این بازداشت من در این راستا مشکلی را حل نمی‌کند و امیدوارم ورزش کشور همان‌طور که همه دوست دارند به بحران کشیده نشود.

صفایی در پاسخ به این سؤال که به چه اتهامی بازداشت شده بود، گفت: به اتهام «ارتباط با فدراسیون جهانی»؛ اگر ارتباط با فدراسیون جهانی جرم است، 50 رئیس فدراسیون دیگر هم مجرم هستند!

وی با بیان اینکه برای علی کفاشیان بسیار ناراحتم، افزود: کفاشیان اگر 24 ساعت بازداشت شده است به این دلیل است که می‌خواهند همه مسائل را در سیستم ورزش با زور حل و فصل کنند.

صفایی تصریح کرد: اگر آقایانی که به تازگی به ورزش آمده‌اند از کفاشیانی که 30 سال برای ورزش کشور زحمت کشیده و یا به من که 10 سال رئیس فدراسیون بوده‌‌ام، تقدیر و تشکر کرده و مدالی بدهند، باید به عملکردمان شک کنیم.

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان یادآور شد: مردم ما هوشیارتر از آن هستند که بخواهد من توضیحی در این خصوص بدهم. در این مدت بازپرسم برخورد خوبی با من داشت و مشکل خاصی هم نداشتم.

صفایی در مورد اینکه آیا تبرئه شده است، گفت:  پرونده‌ام به دادگاه می‌رود و برای یک یا دو ماه دیگر این مشکل حل خواهد شد.

وی در خصوص تعلیق فدراسیون تیراندازی با کمان یادآور شد: فکر کنم آقایان با همین روشی که پیش رفتند، می‌توانند مشکل را حل کنند. همین جا هم به هر 3 قوه قضاییه، مجریه و مقننه اعلام می‌کنم که فدراسیون‌های ما زیر نظر فدراسیون جهانی هستند و تمام برنامه‌ها، آیین‌نامه‌ها و ارتباطات در فدراسیون جهانی نوشته شده است و فقط مدیران ورزشی در سیستم های وزارتخانه‌ها مسئول حمایت مالی هستند و حق دخالت در برنامه‌های اجرایی را ندارند.

صفایی افزود: اگر به کریم صفایی تهمت مالی زدند و گفتند که بدون اجازه ما خرج کرده و بدون اجازه ما یک سری امکانات ساخته باید پاسخ دهم که من صحبت های ضبط شده و دستورات کتبی علی‌آبادی را دارم و هر کسی به سایت فدراسیون غرب آسیا برود، می‌تواند آن را بشنود. تقصیر من چیست که مدیر اول می‌گوید بساز و مدیر دوم می‌گوید چرا ساختی؟ وقتی دانش مدیریت، سیستماتیک نباشد، این صحبت‌ها پیش می‌آید.

وی در مورد اینکه آیا بازداشت وی به مسائل مالی هم مرتبط بود، گفت: موضوع مالی در این دادگاه مطرح نشد و فقط موضوع امنیتی بود.

صفایی در پایان گفت: به من گفتند کوتاه بیا تا پول‌هایی که طلب دارم را بدهند که این کار را نکردند. من کوتاه نمی‌آیم، اما هر کاری برای نظام از دستم بر بیاید در خدمت هستم. من برای اینکه ورزش کشورم تعلیق نشود، هر کمکی از دستم برآید انجام می‌دهم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.