کارشناس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها:

داشتن استادیوم استاندارد شرط لازم است اما کافی نیست

کارشناس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها گفت: شرایط برگزاری یک مسابقه فقط داشتن یک ورزشگاه حرفه‌ای نیست.
دوشنبه، 27 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
داشتن استادیوم استاندارد شرط لازم است اما کافی نیست

کارشناس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها گفت: شرایط برگزاری یک مسابقه فقط داشتن یک ورزشگاه حرفه‌ای نیست.

به گزارش راسخون، سهیل مهدی در گفت‌وگو با فارس در مورد برگزاری مسابقه استقلال و گهر در شهرستان دورود که مدیرعامل باشگاه گهر اعلام کرده بود، گفت: من قبل از عاشورا به شهرستان دورود رفتم و ورزشگاه این شهر را بازدید کردم، نواقصی داشت که آن را گزارش کردم و باید دید که از آن زمان تا امروز این نواقص برطرف شده است یا خیر.

وی در مورد اینکه شرایط برگزاری این مسابقه مهم در شهرستان دورود وجود دارد یا خیر، گفت: سوال خوبی پرسیدید، مردم و علاقمندان به فوتبال باید بدانند که بین داشتن یک ورزشگاه استاندارد و شرایط برگزاری یک مسابقه تفاوت وجود دارد. گاهی اوقات حتی در یک ورزشگاه مثل دستگردی که از نظر AFC هم تایید شده است نمی‌توانید یک مسابقه برگزار کنید. مثلا مسابقه استقلال و پرسپولیس را نمی‌توان در آن ورزشگاه برگزار کرد. یا حتی دیدار پرسپولیس و گهر در لیگ برتر در ورزشگاه تختی برگزار نشد زیرا مسئولان استانی با برگزاری این بازی در ورزشگاه تختی مخالف بودند.

مهدی تصریح کرد: در مورد دیدار استقلال و گهر هم همین شرایط است و مسئولان استانی مثل شورای تامین، فرماندار و ... سایر ارگان‌ها باید نظر بدهند و مجموعه فاکتورها از جمله یک ورزشگاه استاندارد باعث می‌شود که یک بازی خوب برگزار شود و اینگونه نیست که با داشتن یک ورزشگاه استاندارد بتوان هر مسابقه‌ای برگزار کرد. ضمن اینکه اگر شرایط ورزشگاه مناسب نباشد خود رسانه‌ها نسبت به این مسئله معترض خواهند بود. خبرنگاران و گزارشگران رسانه‌های گروهی و رادیو و تلویزیون به آن معترض می‌شوند. دیدار استقلال و گهر یک بازی پرتماشاگر است و با یک بازی دو تیم کم تماشاگر تفاوت دارد. بنابراین تمام شرایط باید برای برگزاری مسابقه مهیا باشد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.