هدف‌مان قهرمانی در غرب آسیا بود که به آن رسیدیم

داوری : دوومیدانی می‌تواند به اندازه یک کاروان مدال بگیرد

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر حمایت‌ها به موقع صورت بگیرد، دوومیدانی می‌تواند به اندازه یک کاروان در مسابقات بین‌المللی مدال بگیرد.
دوشنبه، 27 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
داوری : دوومیدانی می‌تواند به اندازه یک کاروان مدال بگیرد

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر حمایت‌ها به موقع صورت بگیرد، دوومیدانی می‌تواند به اندازه یک کاروان در مسابقات بین‌المللی مدال بگیرد.

به گزارش راسخون، افشین داوری در گفت‌وگو با فارس، در مورد قهرمانی ایران در رقابت‌های دوومیدانی غرب‌آسیا اظهار داشت: قهرمانی در رقابت‌های بین‌المللی شیرین است و اگر برای اولین بار هم که باشد، شیرین‌تر خواهد بود. مهم‌تر از قهرمانی اینکه ما توانستیم تعدادی از ورزشکاران بانو را به رقابت بین‌المللی اعزام کنیم و آنها را محک بزنیم؛ که با عملکرد خوب‌شان نشان دادند که توانایی بالایی دارند و به راحتی می‌توانند توقعات را برآورده کنند.

وی ادامه داد: ما برای این رقابت‌ها در قسمت مردان نفراتی را انتخاب کردیم که خودشان می‌خواستند در حین تمرین مسابقه‌ای داشته و خودشان را ارزیابی کنند. با حضور در این رقابت‌ها حریفان خود را بهتر شناختند و حالا می‌دانند که چه ضعف‌هایی دارند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: هدف ما تنها قهرمانی بود و خوشبختانه به آن رسیدیم. در برخی مواد هم رنگ مدال‌هایمان یک مقدار کمرنگ‌تر شد و آن هم به دلیل شرایط مسابقه بود. ما در پرش با نیزه و پرتاب نیزه شانس بسیار زیاد طلا داشتیم که این اتفاق نیفتاد. ما پیش از اعزام هم گفته بودیم که نمی‌رویم که رکورد بزنیم، بلکه می‌خواستیم در حین تمرین مسابقه هم داشته باشیم. برخی از مواد مسابقات مانند پرتاب دیسک و چکش در حد قهرمانی آسیا بود و همان رکورهای آسیا زده شد.

داوری ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که رشدمان هر روز بالاتر برود و برای اینکه این اتفاق بیفتد باید درست پشتبانی و حمایت شویم. اگر حمایت‌ها به موقع و درست باشد آن‌وقت شاهد خواهیم بود که دوومیدانی به اندازه یک کاروان مدال کسب خواهد کرد. با این قهرمانی نشان دادیم که برنامه‌ریزی و هدف‌مندی‌مان درست بوده است و این می‌طلبد که توجه‌ها از سوی کمیته المپیک و وزارت ورزش بیشتر شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.