هفته شانزدهم لالیگا؛ رئال نایب قهرمان هم نمی شود

مسی به 90 رسید / بارسلونا فاصله را به 9 رساند

هفته شانزدهم رقابتهای لالیگای اسپانیا با برتری پرگل بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید و توقف رئال مقابل اسپانیول پیگیری شد.
دوشنبه، 27 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مسی به 90 رسید / بارسلونا فاصله را به 9 رساند

هفته شانزدهم رقابتهای لالیگای اسپانیا با برتری پرگل بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید و توقف رئال مقابل اسپانیول پیگیری شد.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، در ادامه هفته شانزدهم رقابتهای لالیگا تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان تیم دوم جدول، اتلتیکو مادرید بود.

در این بازی و در دقیقه 31 رادامل فالکائو ابتدا با یک ضربه چیپ زیبا اتلتیکو را یک بر صفر پیش انداخت؛ این گل هفدهمین گل فالکائو در این فصل از رقابتهای لالیگای اسپانیا بود اما 5 دقیقه بعد آدریانو با یک سوپر گل فوق العاده نتیجه را به تساوی کشاند.

در اواخر نیمه اول بازی سرخیو بوسکتس گل دوم بارسا را وارد دروازه اتلتیکو کرد تا نیمه اول با برتری دو بر یک آبی و اناری پوشان به پایان برسد.

در نیمه دوم و در دقیقه 57 لیونل مسی با یک حرکت انفرادی و شوتی زمینی و دقیق گل سوم بارسا را به ثمر رساند.

سرانجام در دقیقه 88 بازی و پس از اشتباه مدافعان اتلتیکو لیونل مسی با فرصت طلبی توپ را با یک ضربه چیپ زیبا از بالای سر دروازه بان وارد دروازه اتلتیکو کرد تا ضمن پیروزی شیرین بارسلونا لیونل مسی نیز نودمین گل خود را در سال 2012 و بیست و پنجمین گل خود در لالیگا را به ثمر برساند.

با این پیروزی فاصله دو تیم در جدول رده بندی به 9 رسید و بارسلونا در شانزده هفته ای که از لالیگا سپری شده با کسب 15 برد و تنها یک تساوی که مقابل رئال مادرید بود 46 امتیازی شد.

در دیگر بازی مهم این هفته تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیابو برنابئو میزبان اسپانیول بود.

در این بازی شاگردان مورینیو مقابل میزبان انتهای جدولی خود با نتیجه 2 بر 2 متوقف شدند تا فاصله امتیازات بارسا و رئال به 13 امتیاز برسد.

در این بازی ابتدا سرخیو گارسیا در دقیقه 31 برای اسپانیول گل زد اما کریستیانو رونالدو در دقیقه 45 چهاردهمین گل فصل خود را وارد دروازه اسپانیول کرد و بازی را به تساوی کشاند.

سه دقیقه پس از شروع نیمه دوم بازی فابیو کونترائو رئالی ها را پیش انداخت اما در دقیقه 88 بازی خوان آلبین با گلی که وارد دروازه رئال کرد مورینیو و شاگردانش را غمگین به رختکن فرستاد.

 با این نتیجه فاصله کهکشانی های مادریدی با آبی و اناری پوشان بارسلون بیشتر از قبل شد تا آنها سال 2012 و نیم فصل اول لالیگا را با حضور در رتبه سوم جدول به پایان ببرند و حتی به عنوان نایب قهرمانی نیز نمی توانند برسند.

در دیگر بازی دیشب والنسیا با یک گل مقابل میهمان خود رائووایکانو شکست خورد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.