عابدینی: ژوزه حرف زور می‌زند!/ او دو باشگاه قبلی خود را هم به همین شیوه ترک کرده است

امیر عابدینی می‌گوید به ژوزه گفتم سعی کن با خاطره خوبی از ایران بروی.
چهارشنبه، 29 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
عابدینی: ژوزه حرف زور می‌زند!/ او دو باشگاه قبلی خود را هم به همین شیوه ترک کرده است

امیر عابدینی می‌گوید به ژوزه گفتم سعی کن با خاطره خوبی از ایران بروی.

به گزارش راسخون، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور خود در یکی از نشست‌های رویانیان با ژوزه اظهار کرد: من برای یک موضوع دیگر با رویانیان جلسه گذاشته بودم و ژوزه هم به طور اتفاقی وارد شد. وقتی او را دیدم تعجب کردم و می‌خواستم بروم اما رویانیان از من خواست که در جلسه آن‌ها حضور داشته باشم.

وی افزود: من در این جلسه پیشنهادی به هیچ کدام از طرفین ندادم فقط به صحبت‌های ژوزه و رویانیان گوش می‌کردم. فقط یک جمله به ژوزه گفتم که امروز رویانیان از شما بسیار تعریف کرد و شما را بالاتر از کی‌روش دانست. شما هم به این داد و ستد معنوی بها بده و طوری از ایران نرو که خاطره بدی داشته باشی و سعی کن همه چیز به خوبی تمام شود.

عابدینی درباره شکایت ژوزه از پرسپولیس به فیفا گفت: البته من در روزی که در نشست حضور داشتم چنین چیزی ندیدم. ژوزه آدم باتجربه‌ای است اما هر دو باشگاه قبلی خود را هم به همین شیوه ترک کرده است و این می‌تواند برای پرسپولیس معنادار باشد. البته ژوزه از دو باشگاه قبلی خود شکایت نکرد و با توافق از آن‌ها جدا شد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در ادامه به ایسنا گفت: وقتی باشگاه پرسپولیس اینقدر دلش از این بابت قرص است، حتما وکیل بسیار خوبی دارد یا قراردادی بسته که به آن استناد می‌کند. باشگاه هم حرف منطقی‌ای می‌زند. حقوق باشگاه از سوی ژوزه برآورده نشده و بنابراین مربی باید بخشی از حقوق خود را بگیرد. به نظر من ژوزه حرف زور می‌زند، اگر شکایت کند تا دو سه سال هم به پولش نمی‌رسد. البته رویانیان یک وکیل بسیار مجرب دارد. من با وکیل او صحبت کردم، خیلی منطقی کار را پیش می‌برد و فکر می‌کنم از این نظر مشکلی برای پرسپولیس پیش نمی‌آید.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.