سرمربی تیم ملی دوباره به مرخصی می‌رود

کفاشیان: باشگاه‌ها بازیکنان مناسب را به کی‌روش ندادند / کادر فنی عملکرد مناسبی داشته است!

رئیس فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کادر فنی تیم ملی می‌گوید اشتباه‌های بازیکنان و ایرادهایی که در باشگاه‌ها وجود دارد، مانع از نتیجه‌گیری تیم ملی شده است!
چهارشنبه، 29 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کفاشیان: باشگاه‌ها بازیکنان مناسب را به کی‌روش ندادند / کادر فنی عملکرد مناسبی داشته است!

رئیس فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کادر فنی تیم ملی می‌گوید اشتباه‌های بازیکنان و ایرادهایی که در باشگاه‌ها وجود دارد، مانع از نتیجه‌گیری تیم ملی شده است!

به گزارش راسخون، علی کفاشیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شایعه‌ استعفایش از ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: اختیار ماندن یا رفتن خود از فدراسیون فوتبال تصمیمی است که به مجمع فدراسیون فوتبال سپردم و اگر به جام جهانی نرویم مجمع در این رابطه تصمیم خواهد گرفت اما باید به دنبال بهترین تصمیم برای فوتبال باشیم و کفاشیان مهم نیست، بلکه مجمع باید بهترین تصمیم را برای حیات فوتبال کشور بگیرد.

وی افزود: ما باید سعی کنیم خواسته‌های به حق مردم مانند صعود و رشد تیم‌های ملی و همچنین صعود تیم ملی به جام جهانی را پیگیری کنیم و به دنبال رسیدن به اهداف عالیه فوتبال باشیم.

وی بیان کرد: در جلسه‌ای که با کی‌روش داشتیم برنامه‌های فنی او تا جام جهانی و همچنین برنامه‌های حمایتی که از این تیم باید بشود را گرفتیم و بعد از مرخصی وی که 5 یا 6 ژانویه خواهد بود به دنبال تحقق این برنامه حرکت خواهیم کرد.

کفاشیان تصریح کرد: همه برنامه‌های مسابقات ما در نیم فصل دوم در جهت هماهنگی تیم ملی خواهد بود تا بتوانیم بهترین نتیجه را با تیم ملی در رقابت‌های پیش‌رو کسب کنیم.

وی عنوان کرد: نفرات مناسب از سوی باشگاه‌ها برای مسابقات قهرمانی غرب آسیا در اختیار سرمربی تیم ملی قرار نگرفت و این مربی نیز با توجه به نیروهای موجود، بازیکنانی را انتخاب کرد که حتی سابقه بازی‌های ملی را تا به امروز نداشته‌اند و به عنوان یک رقابت دوستانه در آن حضور یافت.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بیشترین تاکید ما بر روی مسابقات انتخابی جام جهانی و همچنین جام ملت‌های آسیا است که باید تیم ملی خود را برای حضور پر قدرت در این رقابت‌ها آماده کند.

وی اظهار کرد: در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، بازی‌های آسانی را از دست دادیم. بازی‌هایی که می‌توانست کار ما را برای صعود آسان بکند اما به گونه ای کار کردیم که وارد یک جنگ سخت شدیم ولی صعود دور از دسترس نیست و باید ضعف‌ها را جبران کنیم.

کفاشیان افزود: به زودی و با حضور کی‌روش ستادی تشکیل خواهد شد تا نظرات و کارشناسان لیگ دریافت شود و با تبادل نظر با آن‌ها همه کسانی که می‌توانند به حضور تیم ملی در جام جهانی کمک کنند به میدان بیایند و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

وی ادامه داد: به نظر شخص من، کادر فنی عملکرد مناسبی از خود نشان داده و مطالعات زیادی در رابطه با لیگ و بازیکنان انجام داده است اما مشکلی که داریم و همه دیدیم که بازیکنان دارای اشتباهات بسیاری هستند و این مشکلات از باشگاه‌ها به تیم ملی سرایت کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: احساس می‌کنم هم بازیکنان از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و هم ایراد در باشگاه‌های ما وجود داشته و این را باید با همدلی و صحبت کردن کادر فنی تیم ملی با باشگاه‌ها و بیان آن و همچنین کمک باشگاه برای کمک به خواسته‌های تیم ملی حل شود.

وی عنوان کرد: اگر ادعای حضور در جام جهانی را داریم باید به فکر حضور قدرتمند در جام جهانی نیز باشیم و صرفاً به چند بازی و باخت در این مسابقات بسنده نکنیم.

کفاشیان گفت: فوتبال استان قزوین طی چند سال اخیر رشد خوبی در زیر ساخت‌ها و انجام برنامه‌ها برای حضور تیم‌های خوب در لیگ داشته است. همچنین در زمینه فوتسال آقایان، فوتسال بانوان و ویژن نیز کارهای خوبی شده است و آینده خوبی نیز برای قزوین شاهد خواهیم بود.

وی اظهار کرد: باید از تیم‌های بومی که در استان قزوین فعالیت می‌کردند حمایت‌های بیشتری می‌شد و اگر پشتیبانی مالی خوبی از این تیم‌ها صورت می‌گرفت طبیعتاً شاهد این مشکلات در فوتبال قزوین نبودیم.

رئیس فدراسیون فوتبال به طلب 210 میلیون تومانی هیئت فوتبال قزوین از یک تیم لرستانی نیز اشاره کرد و گفت: از طریق مراجع قضایی پیگیر این مسئله هستم و معتقدیم در این رابطه در حق استان قزوین ظلم شده است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.