ادعای استقلال دیگر به اردو برنمی گردیم / خروج نام جباری دقیقه 90 از ترکیب / لجبازی توزی قراردادش را فسخ نکرد

اعضای تیم استقلال برای بازی با گهردرود دچار مشکل شدند که این موضوع تیم را به واکنش واداشته است زیرا پیش از سفر آبی ها به اراک و سپس درود آنها اعلام کردند شرایط آب و هوایی در این شهر با مشکل روبروست.
يکشنبه، 3 دی 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ادعای استقلال دیگر به اردو برنمی گردیم / خروج نام جباری دقیقه 90 از ترکیب / لجبازی توزی قراردادش را فسخ نکرد

اعضای تیم استقلال برای بازی با گهردرود دچار مشکل شدند که این موضوع تیم را به واکنش واداشته است زیرا پیش از سفر آبی ها به اراک و سپس درود آنها اعلام کردند شرایط آب و هوایی در این شهر با مشکل روبروست.

به گزارش راسخون به نقل از ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اعضای تیم استقلال در حالی با شرایط ویژه در شهر اراک اقامت کردند که برای تمرین کردن نیز با مشکلات روبرو شدند و در نهایت مسئولان اعلام داشتند که بازی انجام نمی شود و لغو شده است زیرا زمین بازی شرایط مناسبی برای انجام این بازی را ندارد و این موضوع باعث این است که آبی ها به شرایط ایجاد شده معترض شوند و حتی اعلام شود که این بازی نباید برگزار شود وباید به زمان دیگری موکول شود و مکان نیز با تغیراتی روبرو شود.

از طرفی استقلالی ها مدعی هستند که برای انجام این بازی موظف هستند 24 تا 48 ساعت در شهر انجام بازی اقامت کنند و در غیر این صورت بازگشته ودیگر نیز قراری به بازگشت و انجام بازی نیست، اما این اتفاق در حالی رخ داده است که اعضای تیم استقلال مدعی هستند که باید تصمیم درستی اتخاذ شود که به نفع دو تیم باشد، زیرا مسئولان استقلال اعلام کردند برای برگزاری این بازی در روزهای آینده به درود سفر نمی کنند زیرا این شرایط باعث شده است که آبی ها اعتراض کرده و خواستار رسیدگی های لازم باشند.

**مجتبی جباری و چند استقلالی از ترکیب خارج شدند

اعضای تیم استقلال به منظور دیدار با گهر راهی این شهر شدند اما قبل از اعلام مسئولان برگزار کنند این بازی مسئولان تیم استقلال پس از بررسی زمین بازی اعلام کردند قصد انجام بازی در این زمین ندارند، اما شرایط ایجاد شده و دستور مسئولان باعث شد که اعضای تیم برای انجام بازی مقابل گهر در آب و هوای بارانی آماده شوند اما اتفاق جالبی در این خصوص رخ داد.

براساس این گزارش؛ اعضای تیم استقلال که قصد انجام بازی را داشتند ترکیب خود را مشخص کردند و در این مورد امیر قلعه نویی با شرایط ویژه ای ترکیب 11 نفره تیمش را مشخص کرد زیرا وی پس از بررسی شرایط مدعی شدند که نمی تواند با تمام داشته هایش بر اساس تصمیمات قبلی خود وارد عمل شود  زیرا احتمال هراتفاقی در زمین درود وجود دارد و اقدام ابتدایی وی در این خصوص خارج کردن نام چند بازیکن از فهرست اولیه استقلال بود زیرا وی معتقد است که تیم به تمام نفراتش برای آغاز نیم فصل دوم نیاز دارد و اگر نتواند از تمام اعضای این تیم استفاده لازم را ببرد نمی تواند باشرایط ایده آل روبرو شود و به نتایج در خور توجه فکر کند، به همین دلیل امیر قلعه نویی نام چند مهره اصلی خود از جمله مجتبی جباری را از فهرست اصلی خارجی کرد و اعلام داشت بدلیل شرایط خاص این بازیکن و مشکلاتی که با آن روبروست ریسک کند و نام وی از ترکیب خارج شد اما این درحالیست که پس از چند ساعت اعلام شد اما این در حالیست که پس از چند ساعت اعلام شد که استقلال قرار نیست در بازی با گهر حاضر شده و این دیدار را برگزار کند.

**قرارداد توزی دردسر ساز شد زیرا فسخ نشده

با اینکه تصور می شد قرارداد رودریگر توزی با استقلال فسخ شده است واین بازیکن بصورت، رسمی از این باشگاه جدا شده و راهی کشورش شده است تیم فصل آینده خود را برگزیند وبرای حضور در تیم جدید اقدام کند اما این اتفاق رخ نداده است واین بازیکن با شرایط خاصی روبرو شده است و هنوز قراردادش بصورت رسمی با آبی ها فسخ نشده است زیرا این بازیکن در مورد شرایط مالی با آبی ها به توافق نهایی نرسیده است و این موضوع شرایط را برای وی و استقلال با تغییر روبرو کرده است.

گفتنی است؛ اعضای تیم استقلال در انتظار این بودند که قرار دادهای خود را نهایی کنند، اما این اتفاق رخ نداد و اعضای حاضر در هیئت فوتبال اعلام کردند این اتفاق قرار نیست رقم بخورد زیرا اعضای این تیم ربرای عقد قرار دادهای نهایی خود دچار مشکلاتی هستند که نمی توانند این قراردادها را نهایی کرده نام بازیکنان خود را ثبت کنند.

در این خصوص نام توزی باید از فهرست استقلال بصورت رسمی جدا شود اما این اتفاق بدلیل شرایط مالی ایجاد شده رخ نداده است زیرا توزی موافقت نمی کند که با آبی ها به توافق نهایی دست پیدا کند و در نهایت توزی از استقلال برود و راه برای حضور بازیکنان جدید تیم باز شود در این خصوص اعلام شده است که مسئولان استقلال در پی تغییر شرایط هستند تا این اتفاق هرچه سریعتر رقم خورده و اوضاع برای استقلال ایده آل شود اما توزی هنوز در این خصوص با آبی ها به توافقات نهایی نرسیده است و اعضای تیم استقلال، دراین مورد با شرایط خاصی روبرو شدند که هنوز به مشکلات خود غلبه نکردند.

گفتنی است؛ علی فتح الله زاده در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده است تا هرچه سریعتر برای فسخ قرارد این بازیکن اقدامات لازم انجام شود. اما تا به حال نتیجه نهایی اعلام نشده است، اما آبی ها قصد دارند حتی شده با واریز پول به حساب این بازیکن شرایط را تغییر داده و موضوع را طوری پیش ببرند تا توزی هر چه سریعتر رضایت داده و اقدامات لازم برای خروج نام وی از لیست استقلال انجام شود.

از طرفی اعلام شده است که مسئولین استقلال از مسئولین در هیئت فوتبال گله دارند و در این خصوص به آن ها اعتراض کردند که اعضای مسئول باید در مورد عقد قرارداد چند بازیکن این تیم اقدامات لازم را انجام دهند اما این اتفاق رخ نداده است.

** عدم کنترل جمعیت یا بهانه بارش باران شدید

اعضای تیم استقلال در دیدار با گهر درود با شرایط خاص روبرو شدند و حضور در این بازی آن هم در زمین درود برای اعضای این تیم مشکل ساز شد اما در این خصوص اوضاع برای آبی ها متفاوت است زیرا این تیم برای دیدار با گهر با اقامت سه روزه در اطراف شهر درود روبرو شد این موضوع عامل اصلی اعتراض اعضای این تیم است .

بر اساس این گزارش، اعضای تیم استقلال، به نحوه اقامت و حضور در هتل های اطراف شهر اعتراض کردند و اعلام داشتند با این که در مقابل گهر به میدان رفتند تا قانون را رعایت کنند اما این در حالی است که آنها از اتفاقات رخ داده رضایت کامل نداشتند زیرا معتقدند که جمعیت بسیار یاد عامل اصلی لغو بازی و عدم برگزاری این دیدار بود و از طرفی دیگر ، بارش باران و مطرح شدن شرایط آب و هوایی تنها بهانه ای بود که این دیدار 24 ساعت بعد انجام شود.

مسئولین تیم استقلال با ارسال نامه ای به فدراسیون دلایل لغو بازی و مشکلات موجود در این شهر و اقامت همراه با سختی خود را اعلام کردند و اشاره داشتند که مسئولین برگزار کننده بازی نباید با ایجاد مشکل برای استقلال اقامت همراه با سختی زیاد را برای این تیم رقم می زدند.

** رحمتی در هتل، باز و بند را به نکونام داد

مهدی رحمتی ، دروازبان تیم استقلال، با شرایط خاص در تیم روبرو شده است، به نظر می رسید که این دروازبان با مشکلاتی روبروست که برخی اعضای این تیم از آن بی خبر هستند، اما این در حالیست که رحمتی در مقابل گهر برای آبی ها به میدان رفت و این تیم را همراهی کرد از طرفی عنوان شده است که وی در هتل محل اقامت تیم استقلال که با حضور تمامی اعضای این تیم برگزار شد با شرایط خاص روبرو شد و دروازبان استقلال به صورت شخصی راهی اتاق اقامت جواد نکونام شد و از وی خواست که بازوبند کاپیتانی را در اختیار گرفته به عنوان کاپیتان این تیم را همراهی کند.

البته دلیل این تصمیم هنوز عنوان نشده است و مشخص نیست که به چه دلیل دروازبان تیم استقلال چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است اما این اتفاق رخ نداده است و دروازبان آبی ها این اقدام را انجام داده است البته این در حالی است که جواد نکونام پیشنهاد رحمتی را رد کرده است و از یو خواست تا به این جریان پایان دهد و بحث کاپیتانی را به اتمام برساند زیرا این موضوع از جانب این هافبک تمام شده است و قرار نیست که در این خصوص بحثی مطرح شود زیرا جواد نکونام قصد ندارد کاپیتان استقلال شود و معتقد است که این بحث باید تمام شده و دیگر مطرح نشود به این دلیل وی نپذیرفت که بازوبند را مقابل گهر به بازویش ببندد.

** بین دو نیمه گهر- استقلال مطرح شد : قلعه نوعی حریف را دست کم گرفته بود

اعضای تیم استقلال در حالی به مصاف گهر درود رفته که امیر قلعه نوعی تغییراتی را در تیم لحاظ کرد که در نیمه اول بازی برای این تیم مثمرثمر نبود و تیم برای گلزنی دچار مشکلاتی شد این در حالی است که آبی ها در خصوص نتیجه برای پیروزی بر حریف دچار مشکلاتی جدی شدند .

بر اساس این گزارش، در بین دو نیمه بازی استقلال- گهر بحث جالبی مطرح شد و طی آن این موضوع مورد بررسی قرار گرفت که اعضای تیم استقلال، اعلام داشتند تغییر در ترکیب استقلال برای این تیم مثمرثمر واقع نشد و شرایط را برای این تیم دچار تغییراتی کرد که منجر به عدم نتیجه گیری این تیم شد.

گفتنی است، امیر قلعه نوعی از ترکیب موسوی و فرزاد حاتمی در خط حمله استفاده کرد اما حاتمی و موسوی به تازگی با استقلال قرارداد امضا کردند و این موضوع  با بحث شد که آبی ها در خط حمله موفق نباشند و توپی از خط دروازه ها عبور نکند این در حالی است که استقلال با شرایط خاص روبرو شد و ترکیب جدید خط حمله برای این تیم مشکل ساز شد. از سوی اعضای تیم استقلال اعلام شد که امیر قلعه نوعی در نیمه اول دچار مشکلاتی شد که به نظر می رسید تصورات سابق تیم استقلال در این مورد و این بازی تاثیر گذار بود.

شایان ذکر است، برخی در تیم اعتقاد داشتند که امیر قلعه نوعی تیم حریف را دست کم گرفته است و به این دلیل با ترکیب اصلی خود در برخی تیم ها وارد زمین مسابقه نشده است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.