پایان هفته هجدهم سری A

نوار پیروزی‌های میلان پاره شد / توقف اینتر در جوزپه مه‌آتسا

میلان در آخرین بازی هفته هجدهم سری A مقابل رم تن به شکست داد. اینتر هم در جوزپه مه‌آتسا با تساوی یک بر یک برابر جنوا متوقف شد.
يکشنبه، 3 دی 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نوار پیروزی‌های میلان پاره شد / توقف اینتر در جوزپه مه‌آتسا

میلان در آخرین بازی هفته هجدهم سری A مقابل رم تن به شکست داد. اینتر هم در جوزپه مه‌آتسا با تساوی یک بر یک برابر جنوا متوقف شد.

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، هفته‌ هجدم سری A با انجام هشت دیدار به پایان رسید. اینتر که در ورزشگاه جوزپه مه‌آتسا به مصاف جنوا می‌رفت با تساوی یک بر یک متوقف شد و به رده چهارم جدول سقوط کرد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم ابتدا این بازیکنان جنوا بودند که در دقیقه 77 توسط چیرو ایموبیله به گل رسیدند اما شاگردان استراماچونی هشت دقیقه بعد گل تساوی را توسط استبان کامبیاسو به ثمر رساندند تا دو تیم امتیازهای بازی را تقسیم کنند.

در حساس‌ترین بازی این هفته‌ میلان با نتیجه‌ چهار بر دو مقابل رم تن به شکست داد و پس از چهار پیروزی متوالی سرانجام طعم شکست را چشید.

در این دیدار که در ورزشگاه المپیک رم برگزار شد، بازیکنان میزبان شروعی طوفانی داشتند و پس از خلق چند موقعیت در دقیقه 13 توسط نیکولاس بوردیسو به گل رسیدند. حملات شاگردان زدنیک زمان با وجود این گل زود هنگام ادامه یافت. در دقیقه 24 پابلو اوسوالدو، مهاجم آماده این فصل رم گل دوم میزبان را به ثمر رساند. شش دقیقه بعد اریک لاملا، گل سوم را برای جالوروسی به ثمر رساند تا میلان در آستانه شکستی تحقیرآمیز قرار گیرد. در ادامه دو تیم حملاتی را روی دروازه‌ها خلق کردند اما گلی ردوبدل نشد و نیمه اول با همین نتیجه‌ به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم باز هم این بازیکنان میزبان بودند که بازی را بهتر آغاز کرده و در دقیقه 61 توسط لاملا به گل رسیدند اما این پایان کار نبود و شاگردان آلگری دو بار در دقایق 87 و 88 به ترتیب توسط پاتزینی (پنالتی) و بویان کرکیچ به گل رسیدند تا سنگینی شکست خود را کاهش دهند.

در دیگر دیدار حساس هفته لاتزیو با یک گل از سد سامپدوریا گذشت و با توجه به تساوی اینتر با 36 امتیاز به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد. فیورنتینا هم با پیروزی سه بر صفر مقابل پالرمو 35 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به اینتر رده سوم را به خود اختصاص داد.

هفته نوزدهم سری A پس از دو هفته تعطیلی یکشنبه ششم ژانویه برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار یوونتوس صدرنشین در ورزشگاه خانگی خود از سامپدوریا پذیرایی می‌کند.

نتایج کامل بازی‌ها

جمعه:

پسکارا دو – کاتانیا یک

کالیاری یک – یوونتوس سه

شنبه:

اینتر یک – جنوا یک

آتلانتا یک – اودینزه یک

بولونیا یک – پارما دو

تورینو دو – کیه‌وو صفر

سامپدوریا صفر – لاتزیو یک

سیه‌نا صفر – ناپولی دو

رم چهار – میلان دو

پالرمو صفر – فیورنتینا سه
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.