هافبک آبی ها درگیر مراسم ازدواج / ردی 10 روز فرصت دارد

اعضای تیم استقلال برای بازی با حریف خود در مسابقات لیگ برتر آماده شوند و در این میان آبی ها با اوضاعی روبرو شدند که هرروز درگیری یک اتفاق عجیب هستند آخرین اخبار تیم استقلال را در این خصوص بخوانید.
چهارشنبه، 6 دی 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هافبک آبی ها درگیر مراسم ازدواج / ردی 10 روز فرصت دارد

اعضای تیم استقلال برای بازی با حریف خود در مسابقات لیگ برتر آماده شوند و در این میان آبی ها با اوضاعی روبرو شدند که هرروز درگیری یک اتفاق عجیب هستند آخرین اخبار تیم استقلال را در این خصوص بخوانید.

 به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، جواد نکونام مدتی است که با شرایط خاص در تمرینات تیمی شرکت کرده و آبی ها را همراهی نمی کند این بازیکن با مشکلاتی روبرو شده است که هر روز شایعه جدیدی در مورد وی مطرح می شود و این بازیکن درتیمش است که آنها را رفع کند برخی معتقدند که وی با مهدی رحمتی مشکل دارد و برخی دیگر مسائل را مورد بررسی قرار دادند و اعلام داشتند که این بازیکن با مشکلات دیگری روبروست که اوضاع را مورد بررسی قرار داده و به اساس آن اوضاع را مورد بررسی قرار دهد.

گفتنی است: جواد نکونام بر اساس شرایط خاص حضورش در تیم استقلال اعلام کرده است که با مرخصی قبلی و هماهنگی با امیر قلعه نوعی در تمرین حاضر نشده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد این بازیکن با شایعه قهر از استقلال روبرو شده است اما عنوان شده که وی درگیر مسائل مربوط به ازدواجش است و قصد دارد به گروه متاهلین بپیوندد و در این خصوص با شزایط خاص روبروست که می تواند به موقع به صورت منظم در تمرینات شرکت کرده و تیم همراهی کند.

ردی فرصت 10 روزه دارد

دروازه بان تیم استقلال از این تیم جدا شد تا با ایجاد شرایط خاص بتواند به تیم دیگری در کشورش استرالیا بپیوندد و از حضور روی نیمکت استقلال به مدت یک نیم فصل خلاص شده ورهایی یابد در این خصوص ردی با اوضاعی خاص روبرو شده است و نمی تواند منتظر آبی ها بماند که در مورد شرایط مالی اقدامات لازم را انجام دهند.

براساس این گزارش: ردی با شرایط خاص روبرو شده است که توانست با اوضاعی متفاوت از استقلال جداشده وراهی استرالیا شود این بازیکن با ایجاد وضعیت متفاوت وبا قول و قرار های دریافتی توانست رضایت نامه گرفته و از استقلال جدا شود.

این دروازه بان اعلام کرده است که اگر اوضاع مالی ایده ال پیش نرود شرایط طوری است که این بازیکن از استقلال شکایت می کند و منتظر آبی ها نمی ماند.

وی اعلام کرده است که با شرایط ایده الی استقلال را ترک نکرده است و این موضوع عامل این است که اوضاع به ضرر آبی ها پیش برود.

این دوزاه بان فرصت 10 روزه داده است و اگر این اتفاق رخ ندهند آبی نمی توانند برای بازی چند گزینه در ترکیب این تیم با شرایط ایده ال روبرو شوند.

شایان ذکر است: ردی با مشکل خاص روبروست که نمی تواند برای حضور در تیم دیگری اقدام کند زیرا این بازیکن به دلیل عدم حضور در ترکیب استقلال درچار مشکلاتی جدی شده است و این موضوع عاملی است که شرایط را برای وی تغییر دهد زیرا این دروازه بان برخلاف دیگر بازیکنان با شرایط روبروی که از مسئولان و مربان تیم راضی نیست و در این خصوص کوتاه نمی آید و قصد دارد که شرایط را به نفع خود پیش ببرد تا حداقل به پولش برسد.

گوران لاوره از تیم صدرنشین صرب آمده

هافبک تیم استقلال قراردادش را با این تیم امضاء کرد تا جانشین ردی در این تیم شود این درحالی است که گوران لاوره جزء بازیکنان اروپایی است که سابقه حضورش در چند تیم معتبر اروپایی را دارد و 30 ساله است وی قرار است به عنوان هافبک جدید آبی ها این تیم را همراهی کند.

براساس این گزارش لاوره هافبک جدید آبی هاست که به عنوان آخرین گزینه و بازیکن تیم استقلال در این تیم حاضر شده  است وشرایط خاص آبی ها را همراهی کند.

این بازیکن از تیم صدرنشین لیگ صربستان به استقلال آمده است و می تواند آبی ها را همراهی کند.

گفتنی است: این بازیکن در دو پست قادر به همراهی تیم استقلال است و می تواند آبی ها را با شرایط ایده آل همراهی و یاری کند.

این بازیکن در لیگ بلژیک، هلند و صربستان حاضر شده است وبا شرایط خاص و ایده آل روبروست که امیر قلعه نوعی اصرار داشت وی به عنوان آخرین بازیکن تیم با آبی ها قرارداد امضاء کرده است و می تواند به عنوان هافبک تیم را همراهی کند.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.