درباره کهکشانی سرخ؛

از نیم فصل پر مهاجم تا نیم فصل بی مهاجم

تیم پرسپولیس تهران در حالی که نیم فصل اول پر مهاجمی را داشت، در نیم فصل دوم دو مهاجم را از دست داد و امکان لژیونر شدن یک مهاجم دیگر هم وجود دارد.
چهارشنبه، 6 دی 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
از نیم فصل پر مهاجم تا نیم فصل بی مهاجم

تیم پرسپولیس تهران در حالی که نیم فصل اول پر مهاجمی را داشت، در نیم فصل دوم دو مهاجم را از دست داد و امکان لژیونر شدن یک مهاجم دیگر هم وجود دارد.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران: پرسپولیس تهران در نیم فصل نقل و انتقالات،‌ در پست مهاجم مهره هایی را از دست داد.
 مهره هایی مثل زاید و کاظمیان را که هر یک با این تیم افتخاراتی داشتند.
 
زاید یکی از مشهور ترین مهاجمان خارجی سرخپوشان بود مهاجمی که توانست در بازی حساس دربی سه گل بزند و هت تریک کند این  کار زاید  باعث شد تا در میان هواداران محبوبیت ویژه ای داشته باشد.

 ولی با پیوستن ژوزه به تیم پرسپولیس ژوزه نیمکت نشین شد. وی انتظار داشت حداقل در بازی بعدی دربی به علت عملکرد خوبش در دربی رفت به میدان برود اما این اتفاق هم نیفتاد.

زاید آن قدر نیمکت نشین ماند تا همه علاقه خودش را برای بازی در این تیم از دست بدهد مهره بعدی جواد کاظمیان  بود،  این مهاجم سرخپوشان نیز در نیم فصل انتقالات از تیم پرسپولیس جدا شد تا یک مهاجم دیگر هم در لیست کمبودی های  این تیم احساس شود.

یکی از بهترین مهاجمان پرسپولیس نیز کریم انصاری فرد می باشد مهره جوانی که از بهترین مهاجمان لیگ برتر محسوب می شود.
 
ظاهرا کریم انصاری فرد پیشنهاداتی از تیم های خارجی به ویژه تیم آلمانی دارد که ممکن است به آن ها بپوندد البته تا این لحظه انصاری فرد در میان سرخپوشان باقی مانده است ولی بند استثنایی موجود در قرار داد وی با تیم پرسپولیس  باعث می شود تا پیش بینی شود در آینده  خطر کمبود مهاجم در پرسپولیس به وجود بیاید.

این بند از قرار داد کریم انصاری فرد به وی اجازه می دهد در صورت داشتن پیشنهاد خارجی حتی بدون رضایت باشگاه پرسپولیس  این تیم را ترک کرده و به باشگاه  خارجی بپیوندد.

 در حال حاضر زاید از پرسپولیس جدا شده است و کاظمیان نیز از پرسپولیس به تیم تراکتور سازی تبریز پیوست.

 اگر کریم انصاری فرد نیز در ادامه تصمیم بگیرد از این تیم برود پرسپولیس در خط حمله با مشکلات فراوانی مواجه می شود این درحالی است که بسیاری از تیم ها در فصل نقل و انتقالات مهاجمان زیادی جذب تیم خود کرده اند.

تیم هایی مثل استقلال تهران در نقل و انتقالات فصل مسابقات خط حمله خود را با مهاجمان فراوانی تجهیز کردند. مهاجمانی که در مقایسه با تیم هایی مثل پرسپولیس می توان جولان دهند.

 اگر چه قضیه پیوستن انصاری فرد به تیم خارجی در حال حاضر منتفی است اما باز هم مسئولان این تیم باید تمام تلاش خود را به کار ببندد تا مهاجمان فعلی تیم را حفظ کنند به هر حال در حال حاضر که قاضی هم مصدوم است سرخپوشان باید به فکر باشند تا از تیم های مجهز به مهاجمان قوی عقب نیفتند.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.