مورینیو: من استعفا نمی دهم / لیگ قهرمانان اروپا را می‌خواهم

سرمربی رئال‌مادرید تاکید کرد که هرگز به خداحافظی از این تیم نمی‌اندیشد.
يکشنبه، 10 دی 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مورینیو: من استعفا نمی دهم / لیگ قهرمانان اروپا را می‌خواهم

سرمربی رئال‌مادرید تاکید کرد که هرگز به خداحافظی از این تیم نمی‌اندیشد.

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، نتایج ضعیف رئال مادرید در فصل جاری لیگا و اختلاف 16 امتیازی با بارسلونای صدرنشین باعث شده است تا ژوزه مورینیو خطر اخراج را به شدت احساس کند. سرمربی مادریدی‌ها در گفت‌وگویی که با روزنامه‌ توتو اسپورت ایتالیا داشت، به همه شایعه‌های اخیر پایان داد و اعلام کرد که در فکر کناره‌گیری و استعفا نیست.

آقای خاص که با نیمکت‌نشین کردن ایکر کاسیاس در دیدار برابر مالاگا حاشیه‌های زیادی درست کرد، درباره احتمال استعفایش از مربیگری در رئال‌مادرید گفت: با جمله‌ای از فرگوسن جواب شما را می‌دهم. بزرگی و جوانی من آن‌قدر است که مانع از استعفایم شود.

مورینیو که سابقه قهرمانی با پورتو و اینتر را در لیگ قهرمانان اروپا دارد، همچنین گفت: "هدفم قهرمانی با سه تیم مختلف در لیگ قهرمانان اروپاست. با پورتو و اینتر این افتخار را تجربه کرده‌ام و حالا نوبت رئال شده است. پیش از این کسی نتوانسته است با سه تیم مختلف در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود و من می‌خواهم نخستین فرد باشم. گذشته از این در صورت قهرمانی، رئال هم رکورد خواهد شکست و با کسب دهمین عنوان قهرمانی یکه‌تاز این رقابت‌ها خواهد شد.

رئال‌مادرید در جدول رده‌بندی لیگا با 33 امتیاز در جایگاه سوم قرار و با تیم صدرنشین بارسلونا 16 امتیاز اختلاف دارد. شاگردان ژوزه مورینیو در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به منچستریونایتد خورده‌اند و باید چهارشنبه 13 فوریه در سانتیاگو برنابئو دیدار رفت را با این تیم برگزار کنند.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.