هشدار سرمربی پرسپولیس درباره اعمال نفوذ در مرحله پایانی لیگ برتر

سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس نسبت به برخی جریانات و اعمال نفوذ در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد هشدار داد.
دوشنبه، 11 دی 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هشدار سرمربی پرسپولیس درباره اعمال نفوذ در مرحله پایانی لیگ برتر

سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس نسبت به برخی جریانات و اعمال نفوذ در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد هشدار داد.

به گزارش راسخون، غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با فارس، با ابراز نگرانی از برخی جریانات به منظور اعمال نفوذ در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: متاسفانه برخی از مسائل پیش از شروع لیگ در جریان است و در حین برگزاری مسابقات هم ادامه داشت که باعث نگرانی‌ ما شد.

وی ادامه داد: امیدواریم روز سه‌شنبه این نگرانی‌ها، شائبه‌ها و شک و تردیدها در ارتباط با یکی، دو تیم‌ به واقعیت تبدیل نشود. ما نگران اعمال نفوذ برخی از تیم‌ها در فینال هستیم. با توجه به روندی که در لیگ طی شده و شاهد آن بودیم، این شائبه وجود دارد که برخی بخواهند در فینال اعمال نفوذ کنند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: نفوذ برخی از افراد که با این تیم‌ها مرتبط هستند در فدراسیون کشتی این نگرانی را به وجود آورده است؛ امیدوارم در فینال لیگ شاهد مسائل پشت پرده نباشم چون ممکن است اتفاقات بدی رخ دهد. برخی اشتباهات سهوی است اما امیدوارم که شاهد اشتباهات عمدی تأثیرگذار نباشیم.

محمدی با بیان اینکه مسئولان برگزاری مسابقات باید تمهیداتی در نظر بگیرند، گفت: امیدواریم سه‌شنبه روز پاک ورزش باشد و هر تیمی که حقش است روی تشک مسابقه بدون هیچ دخل و تصرف و جانبداری از تیم خاصی، قهرمان مشخص شود. به هر حال تنها یک تیم قهرمان می‌شود، اما امیدوارم این قهرمانی جوانمردانه باشد و روی تشک رقم بخورد.

وی افزود: اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، هشدار می‌دهم که شاهد واکنش بدی از سوی ما باشند. اگر کسی بخواهد از حق قانونی خودش تجاوز کند، لیگ پایان خوشی نخواهد داشت. تمام دوستان در هر 4 تیم باید خواستار جوی سالم باشند تا نتیجه روی تشک رقم بخورد.

تیم پرسپولیس جویبار در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد فردا سه‌شنبه، 12 دی ‌ماه به مصاف داماش بابل می‌رود.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.