آیت‌الله‌زاده در گفت‌وگوی :‌

از رفتار مردم گریه‌ام گرفت / به جوانان اعتماد کنید نتیجه می‌گیرید

مدیرعامل تیم گهر دورود گفت‌: وقتی رفتار هواداران‌مان را دیدم گریه‌ام گرفت.
دوشنبه، 11 دی 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
از رفتار مردم گریه‌ام گرفت / به جوانان اعتماد کنید نتیجه می‌گیرید

مدیرعامل تیم گهر دورود گفت‌: وقتی رفتار هواداران‌مان را دیدم گریه‌ام گرفت.

به گزارش راسخون، رضا آیت‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس در مورد رفتار تماشاگران تیم فوتبال گهر دورود که این روزها باعث شگفتی اهالی ورزش شده است، گفت: هواداران ما یک حرکت جدید را آغاز کردند. این موضوع را به خاطر اینکه در این تیم حضور دارم نمی‌گویم و اگر در جای دیگری چنین رفتاری انجام می‌شد باز هم این مسئله را بیان می‌کردم. وقتی که در مقطعی از مسابقه راه‌آهن توانست بازی را به تساوی بکشاند پس از آن هواداران ما هیچ رفتار نامناسبی انجام ندادند و حتی تیم مهمان را نیز تشویق کردند. واقعا این حرکت جالب بود.

وی افزود: منکر تأثیر صحبت های فرماندار و امام جمعه شهر در ایجاد چنین جوی نمی شوم. خودمان نیز بارها با لیدر‌های تیم جلسه گذاشتیم تا به این رفتار حرفه ای در ورزشگاه ها دست پیدا کنیم. پس از پایان مسابقه حدود 400 ، 500 نفر از خانم‌های شهر مقابل علی دایی و اتوبوس تیم راه‌آهن اسپند دود کرده بودند. وقتی این حرکت را دیدم گریه‌ام گرفت. واقعا از مردم شهرم که این قدر با فرهنگ و مهمان نواز هستند تشکر می کنم. این رفتار‌ها بعد از مدتی که ما استرس و اضطراب داشتیم، خستگی را از تن‌مان خارج کرد.

مدیرعامل تیم فوتبال گهر دورود در مورد پیروزی مقابل راه‌آهن و نتایج خوب تیمش در چند هفته اخیر اظهار داشت: هر وقت به جوان‌ها اعتماد کنید و به آن‌ها فرصت دهید خودشان را پیدا کرده و این حرکت نتیجه خواهد داد. اگر بازیکن اسم و رسم دار با هزینه کلان به تیم می آوردیم شاید با کوچکترین صحبتی با اخم و ناراحتی آن ها روبرو می شدیم اما محمد مایلی کهن این جو را شکافت و با اعتماد به جوانان، شرایط خوبی را در تیم ایجاد کرد. اینکه بازیکنان جوان استرس نداشته باشند و شرایط حضور در میدان‌های بزرگ را پیدا کنند کار آسانی نیست.

وی افزود: از مایلی کهن، فریاد‌شیران و سایر اعضای کادر فنی به خاطر تلاش‌هایی که انجام دادند تشکر می‌کنم. شما در بازی مقابل راه‌آهن دیدید که نه دفاع کردیم و نه زیر توپ زدیم. در مورد گل دوم ما هم بسیاری اعتقاد داشتند می‌تواند بهترین گل فصل شود.

آیت‌الله‌زاده در مورد اینکه آیا این رفتار هواداران تیم‌شان با تشویقی از سوی فدراسیون همراه شده است؟ گفت: همیشه با تشویق و تنبیه است که می‌توان عملکرد خوبی را مشاهده کرد. همین که اعلام شده ما را تشویق می‌کنند اثر مثبتی دارد که امیدوارم این اتفاق عملی شود. وقتی تماشاگران ما چنین رفتاری در ورزشگاه دارند این مسئله یک فرهنگ جدید را به ورزش ما هدیه می‌کند. مردم دیشب در شهر کارناوال شادی به راه انداختند و این پیروزی در روحیه آنها تأثیر زیادی داشت.

مدیرعامل گهر دورود در مورد سرنوشت مالکیت این تیم، عنوان کرد: آقای هدایتی گفته دیگر دلزده شده و نمی خواهد در فوتبال فعالیت کند. البته اعلام کرده به تیم کمک خواهد کرد. ما مشکلات بسیار زیادی داریم و شرایط سختی را تحمل می کنیم. با شرکت تعاونی ایثارگران صحبت هایی را انجام دادیم و در جلسه عصر امروز تکلیف اینکه آیا مالکیت تیم را تحویل می گیرند مشخص خواهد شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.