قلعه‌نویی گفت چرا آن توپ را گل نکردی / قول می‌دهم برای استقلال بیشتر گل بزنم

برهانی : در پاس گل دادن خسیس نیستم / با فرزاد حاتمی هم‌اتاقی شده‌ام

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: آدمی نیستم که در دادن پاس گل خسیس باشم و اتفاقاً رابطه خوبی با حاتمی دارم چون او هم‌اتاقی جدید من شده است.
سه‌شنبه، 12 دی 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برهانی : در پاس گل دادن خسیس نیستم / با فرزاد حاتمی هم‌اتاقی شده‌ام

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: آدمی نیستم که در دادن پاس گل خسیس باشم و اتفاقاً رابطه خوبی با حاتمی دارم چون او هم‌اتاقی جدید من شده است.

به گزارش راسخون، آرش برهانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین شرایط تیمش پس از بازی با سایپا و همچنین شایعاتی که پیرامون پاس ندادن او به فرزاد حاتمی شنیده می‌شود، صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

چرا دیشب گفته بودی مصاحبه نمی‌کنی؟

خداوکیلی بعد از بازی بلافاصله دوش گرفتم و هوا هم خیلی سرد بود. مطمئن بودم اگر برای مصاحبه می‌ایستادم حتماً سرما می‌خوردم به همین خاطر صحبت نکردم ولی از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم.

یک پیروزی دیگر هم به دست‌ آوردید؟

تماشاگران بازی خوبی از سوی هر دو تیم دیدند و هم سایپا خوب بازی کرد و هم استقلال، خدا را شکر چند هفته است تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و تیم آن فوتبالی را بازی می‌کند که هواداران دوست دارند. فکر می‌کنم اگر توپهای ما گل می‌شد مثل بازی جام حذفی بیش از سه گل به سایپا می‌زدیم.

حتما خبر داری که قلعه‌نویی بابت از دست رفتن موقعیت‌های استقلال خیلی ناراحت بود؟

ایشان حق دارد به هر حال در این بازی سه‌چهار موقعیت داشتیم ولی خداوکیلی من بدشانسی آوردم و بی‌دقتی نکردم. یکی از توپ‌ها را هم رحمان احمدی خیلی خوب دفع کرد.

همین؟

واقعاً ‌فقط همین، همانطور که گفتم بی‌دقتی نکردم. فقط بدشانس بودم. قلعه‌نویی هم به این خاطر ناراحت بود چون فشار زیادی روی استقلال است. حیف است بازیی که سه امتیاز دارد را از دست داده و به یک امتیاز بسنده کنیم. البته این مسئله موضوعی نیست که زیاد بخواهیم در موردش صحبت کنیم و آن را بزرگ جلوه دهیم. حالا هم نه من ناراحتی دارم و نه گله، شرایط تیم را درک می‌کنم و تصور می‌کنم اگر توپی که رحمان احمدی گرفت، گل می‌شد شرایط خیلی فرق می‌کرد. انصافاً در این بازی دوندگی زیادی داشتم و تلاش مضاعفی انجام دادم. البته من در این بازی بیشتر هافبک متمایل به دفاع بودم تا مهاجم.

 پس چرا قلعه‌نویی بر سر تو فریاد زد؟

امیرقلعه نویی گفت چرا آن توپ را گل نکردی، منظورش همان توپی بود که رحمان احمدی برگرداند.

اما شایعه شده که تو به فرزاد حاتمی پاس نمی‌دهی؟

چه کسی این شایعه را مطرح کرده است، یادتان باشد در بازی گذشته من به فرزاد حاتمی پاس گل دادم و اتفاقاً در بازی رفت مقابل سایپا دروازه خالی را به اکبرپور پاس دادم تا او گل بزند. من در پاس گل دادن خسیس نیستم و شاید در نیم‌فصل اول می‌توانستم خیلی حرف‌ها بزنم اما چون این مسائل غیرورزشی بود اجازه ندادم بحثی باز شود. قلعه‌نویی هم فقط به خاطر آن توپی که گل نزدم به من تذکر داد.

حالا رابطه‌ات با فرزاد حاتمی چطور است؟

اتفاقاً رابطه خوبی داریم و در نبود سیاوش اکبرپور حاتمی هم‌اتاقی من شده و اتفاقاً این دوستی‌ها باعث شده که حاتمی خوب کار کند و خدا را شکر که جا افتاده و دیروز هم گل حساسی زد.

عملکرد مهاجمان استقلال از نظر تو چگونه است؟

خدا را شکر همه چیز خوب است و بیشتر از هفته‌های قبل به ما توپ می‌رسد. البته من هم قول می‌دهم که در هفته‌های آینده جبران کنم و با بازی که دیروز مقابل سایپا انجام دادیم انصافاً امیدوار شدم که بیشتر گل بزنم.

گل غلامرضا رضایی به فجر سپاسی را دیدی؟

بله دیدم این از خوش‌شانسی رضایی بود که پس از هفته‌ها تلاش در یک مسابقه اینگونه گل‌زنی کرد.

نتایج اخیر پرسپولیس شما را نمی‌ترساند؟

رویانیان تیم خوبی جمع کرده و با آمدن گل‌محمدی سبک بازی آنها تغییر کرده است. به نظرم با نتایج پرسپولیس تنور لیگ داغ تر می‌شود و به عنوان یک استقلالی این مسئله را به فال نیک می‌گیرم. شاید اگر گل‌محمدی از ابتدا در پرسپولیس بود آنها از اینکه حالا به رده‌های بالا جدول می‌رسند اینقدر خوشحال نمی‌شدند چون پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و این مسئله دربی را جذاب‌تر خواهد کرد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.