اخبار استقلال؛

سازمان پول طلبکاران استقلال را نمی دهد / انتقاد امیر قلعه نوعی از آمار خط حمله استقلال

مشکلات مالی استقلال درحالی این تیم را با مشکلات فراوان روبرو کرده است که اعضای تیم استقلال معتقدند برخی مشکلات که مربوط به گذشته است را باید از طریق سازمان حل و فصل کنند آخرین اخبار این تیم رابخوانید.
شنبه، 28 بهمن 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سازمان پول طلبکاران استقلال را نمی دهد / انتقاد امیر قلعه نوعی از آمار خط حمله استقلال

مشکلات مالی استقلال درحالی این تیم را با مشکلات فراوان روبرو کرده است که اعضای تیم استقلال معتقدند برخی مشکلات که مربوط به گذشته است را باید از طریق سازمان حل و فصل کنند آخرین اخبار این تیم رابخوانید.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، مشکلات مالی استقلال درحالی این تیم را با مشکلات فراوان روبرو کرده است که اعضای تیم استقلال معتقدند برخی مشکلات که مربوط به گذشته است را باید از طریق سازمان و کمک های اطراف حل و فصل کنند زیرا در غیر این صورت این طلب ها همچنان باقی می ماند و کمکی نیز ازاعضای مسئول استقلال بر نمی آید.

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال در این خصوص دچار مشکلاتی جدی شدند و حتی در مورد پرداخت پول به اعضای فعلی خود نیز با مسایلی روبرو هستند که همچنان برای حل و فصل کردن آنها مشکلاتی دارند، اما در خصوص پرداخت طلب اعضای سابق این تیم، هیچ راهی برای همراهی مسئولین وجود ندارد و به همین دلیل بحث مطرح شدن شکایتها برای اعضای این تیم تهدید محسوب نمی شوند زیرا پیش از این اعلام شده بود اعضای مسئولان تیم استقلال تنها می توانند در خصوص پرداخت پول اعضای فعلی تیم که به آنها و عملکردشان در تیم نیاز دارند، دل خوش باشند و در این خصوص باقی مسایل را به اعضای مسئول و همچنین سازمان و دیگر ارگان ها سپردند که اعلام شده است هیچ یک از این مسئولان اقدامی را انجام نداند و حتی عنوان شده است که قرار نیست پولی به عنوان کمک از سوی سازمان و یا دیگر ارگان ها به استقلال پرداخت شود و اعضای تیم استقلال در این خصوص امیدی به کمک و همراهی مسئولان ندارند زیرا اعلام شده است علیرغم قول و قرارها هیچ اقدامی صورت نگرفته است و دلیل آن نیز عدم وجود بودجه در سازمان است و این موضوع استقلال را تحت فشار بیشتری قرار می دهد که به مشکلات این تیم می افزاید.

شایان ذکر است، مسئولین تیم استقلال از حساب شخصی خود و همچنین کسب درآمدهای جانبی خرج و مخارج، تیم را تأمین کرده است، اما داستان شکایت ها توسط مسئولین حل و فصل نمی شود زیرا بودجه ای وجود ندارد.

**پاسخ منفی استقلال به شرایط مالی جان واریو

فابیو جان واریو هافبک سابق تیم استقلال آماده می شود تا با رفع مصدومیتش راهی کشور ایران شود و با یک تیم قرارداد امضا کند تا فصل برای وی حرام نشود و این در حالی است که آبی ها خواستار حضور وی در تیم خود هستند، اما توافقات لازم انجام نگرفته است.

براساس این گزارش، جان واریو روند مثبتی را در بهبودی طی کرد و این موضوع باعث شد که وی زودتر از موعد اعلام شده به میادین باز گردد در این خصوص آبی ها پس از مطلع شدن از این اتفاق، از وی خواستند تا وارد تمرینات شود و پس از تست آمادگی قراردارد دوباره ای را با اعضای مشمول این تیم منقعد کند. اما این در حالی است که جان واریو در حال حاضر با آبی‌ها به توافقات نهایی نرسیده است و این موضوع عامل این است که بازگشت وی در هاله ای از ابهام قرار میگیرد.

گفتنی است: این بازیکن توسط مدیر برنامه‌هایش اطلاعات لازم در خصوص وضعیت خود را مورد برسی قرار داده است اما در این خصوص بحث مالی جدی‌ترین گزینه است زیرا وضعیت مالی استقلال ایده‌آل نیست و مسئولان برای چند ماه کوتاه حاضر به پرداخت پول زیاد نیستند. اما جان واریو قصد دارد از چند ماه باقی مانده از لیگ استفاده لازم را ببرد و به همین دلیل مشکلات برای اعضای این تیم زیاد است زیرا این موضوع عاملی است که جان واریو برای بازگشت به استقلال مردود شود و این موضوع برای این تیم دردسر ساز است.

جان واریو بدلیل عدم توافق با آبی‌ها دچار مشکل شده است و مدعی است بدلیل خواسته استقلالی‌ها از این تیم جدا شده است به این دلیل مسئولان این تیم باید در خصوص بازگشت وی بتوانند نظر مثبت این بازیکن را جلب کنند.
اتفاقی که هنوز رخ نداده است و این بازیکن نیز قصد حضور در تمرینات استقلال را ندارد و حتی اعلام شده است که این بازیکن قصد دارد پیشنهادات مالی را مورد ارزیابی قرار دهد و پس از آن در خصوص تیم آینده‌اش تصمیم گیری کند.

** انتقاد امیر قلعه نوعی از آمار خط حمله استقلال

خط حمله استقلال از ابتدای فصل دچار مشکلاتی است که در نیم فصل دوم، اوضاع برای این تیم بهتر از قبل شد، اما این مشکلات همچنان حل نشده است و سرمربی استقلال از وضعیت موجود رضایت کامل ندارد و در این خصوص دچار مشکلاتی جدی است.

براساس این گزارش: امیر قلعه نوعی که از خط حمله تیمش انتظارات بیشتری دارد انتقاد خود را ارائه کرده است و خواستار این شده که شرایط هر چه سریعتر در خط حمله‌ای استقلال تغییر کند زیرا وی در این مورد اولتیماتوم خود را ارائه کرده است و قصد دارد این شرایط را طوری زیر ذره‌ بین قرار دهد تا استفادۀ لازم را از آن برده و به نتیجه مورد نظرش دست پیدا کند.

شایان ذکر است آبی‌ها در چند بازی اخیر گلهایی را به ثمر رساندند و استقلال نیز از این گل‌زنی‌ها استفاده کرده و در صدر جدول حضور دارد اما سرمربی استقلال رضایت کاملی از این شرایط ندارد و اعلام کرده است که قصد دارد بهترین استفاده را در این پس ببرد به همین دلیل قرار است شرایط کل نفرات که خط حمله پس از هر بازی مورد ارزیابی قرار بگیرد و هر کدام از بازیکنان نا آماده در خط حمله تیم نیز با جریمه و انجام تمرینات اختصاصی روبرو می‌شوند زیرا رضایت کاملی از عملکرد آنها حتی پیش از بازی وجود نداشته و این موضوع برای تیم دردسر ساز است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.