به دنبال رفع شائبه‌ها بودیم

مالکی : کادر فنی و بازیکنان باید کار خودشان را دنبال کنند/هفته آینده همه چیز مشخص می‌شود

سه‌شنبه، 8 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مالکی : کادر فنی و بازیکنان باید کار خودشان را دنبال کنند/هفته آینده همه چیز مشخص می‌شود

رئیس هیئت ‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: رایزنی‌های خود را از طریق وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال انجام داده‌ایم اما بازیکنان و کادر فنی باید کار خودشان را دنبال کنند.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، فداحسین مالکی پس از جلسه روز گذشته اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید، متأسفانه در روزهای اخیر اتفاق‌هایی افتاده که به باشگاه پرسپولیس ضربه و فشارهایی را آورده است.

وی افزود: بازی در بندرعباس متأسفانه شائبه‌هایی در خصوص داوری به وجود آورد و به همین دلیل جلسه فوق‌العاده را با تصمیم مدیرعامل مطرح کردیم اما در نهایت مقرر شد فعلاً کار با قدرت پیش برود و تصمیم نهایی در خصوص وضعیت تیم؛ هفته آینده در جلسه‌ای گرفته شود.

مالکی ادامه داد: در این جلسه با توجه به اینکه گل‌محمدی نیز حضور داشت، از ایشان خواستیم تا جدا از همه مسائل و موضوعات داوری به همراه بازیکنان کار خودش را با اقتدار برای موفقیت پرسپولیس در جام حذفی دنبال کند و با اینگونه حرف‌ها تیم دچار مشکل نشود. بالاخره ما باید قبول کنیم که پرسپولیس امسال می‌تواند به یک جام برسد.

وی خاطرنشان کرد: در مورد بحث کناره‌گیری مباحث زیادی وجود دارد که بسیار مهم بود ما نباید خدای ناکرده تصمیمی بگیریم که به باشگاه لطمه بخورد اما باید جواب 30 میلیون هوادار را از طریق مدیرعامل بدهیم. ان‌شاءلله در جلسه آینده با توجه به مسئولیتی که برای مدیرعامل، روابط‌ عمومی و برخی از اعضا در نظر گرفته‌ایم، تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

مالکی یادآور شد: ما از طریق وزارت ورزش و فدراسیون در خصوص مسائل اخیر که برای پرسپولیس پیش آمده صحبت‌هایی داشتیم و معقدیم که باید حرمت داوران حفظ شود. نباید با اظهارات یک مدیرعامل، عکس‌العمل شدیدی از سوی برخی‌ها که شاید حق با آنها نیست، ببینیم. اما ان‌شاءلله در جلسه آینده که هفته آینده تشکیل می‌شود، همه چیز مشخص خواهد شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.