لیگ قهرمانان آسیا

زردپوشان نصف جهان به دنبال برد در اولین دیدار آسیایی

تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم النصر امارات است.
سه‌شنبه، 8 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
زردپوشان نصف جهان به دنبال برد در اولین دیدار آسیایی

تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم النصر امارات است.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، تیم فوتبال سپاهان روز چهارشنبه در اولین دیدار آسیایی خود در لیگ قهرمانان میزبان تیم النصر امارات است. النصر حریف ناشناخته‌ای برای سپاهان نیست. سپاهان فصل گذشته 3 بر صفر النصر را در امارات شکست داد. در آن بازی جواهیر سوکای، سیدمهدی سیدصالحی و برنو سزار برزیلی برای سپاهان گل زدند اما از آن دیدار که اردیبهشت ماه برگزار شد هر دو تیم تغییرات زیادی کردند. سید صالحی به تراکتورسازی رفته است و سزار هم به همین تیم النصر پیوسته است.

بنابراین مهاجم برزیلی النصر بازیکن نام آشنایی برای بازیکنان سپاهان است. سپاهان که در حال حاضر در رده سوم لیگ برتر ایران قرار دارد به عنوان قهرمان فصل قبل مقتدرانه به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد اما النصر در دیدار پلی‌آف توانست جواز حضور در مرحله گروهی را کسب کند. النصر تیم لوکوموتیو ازبکستان را 3 بر 2 شکست داد و حریف سپاهان شد.

والتر زنگا دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیایی هدایت النصر را بر عهده دارد اما او به اندازه زلاتکو کرانچار کارنامه موفقی در مربی‌گری ندارد. بنابراین همه چیز برای پیروزی سپاهان در اولین دیدار خانگی خود فراهم است. به شرطی که فوتبال‌دوستان اصفهانی تیم سپاهان را در دیدار چهارشنبه تنها نگذارند و با حضور پرشمار خود زمینه پیروزی این تیم را فراهم کنند.

سپاهان اگر می‌خواهد در قواره مدعی قهرمانی در آسیا حاضر شود باید از همین اولین دیدار نشان بدهد که شایستگی بزرگی در آسیاست.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.