هفته 28 لیگ برتر فوتبال ؛

فجر آلومینیوم را شش تایی کرد / راه آهن، ذوب آهن و نفت برحریفان غلبه کردند

درپایان بازیهای روز گذشته لیگ برتر فجر آلومینیوم را شش تایی کرد، راه آهن ذوب آهن و نفت برحریفان غلبه کردند، دیدار مس وملوان نیز به تساوی کشید.
شنبه، 12 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فجر آلومینیوم را شش تایی کرد / راه آهن، ذوب آهن و نفت برحریفان غلبه کردند

درپایان بازیهای روز گذشته لیگ برتر فجر آلومینیوم را شش تایی کرد، راه آهن ذوب آهن و نفت برحریفان غلبه کردند، دیدار مس وملوان نیز به تساوی کشید.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، نخستین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز پنجشنبه 10 اسفند با تک دیدار پرسپولیس و سایپا برگزار شد.

قبل از این بازی پرسپولیس با 39 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته بود و درصدد افزایش سطح رده بندی خود نسبت به سایر تیم هاست و درسویی دیگر مجتبی تقوی نیز تاکنون با کسب 35 امتیاز از بازیهای اخیر خود توانسته رده یازدهم جدول را تصاحب کند.

این درحالیست که دیدار رفت این 2 تیم که 11 مهر برگزار شده بود با نتیجه تساوی بودن گل به پایان رسید.

** پرسپولیس 4  سایپا 1

حاشیه های بازی:

نمازی بازیکن سابق سایپا در ورزشگاه حضور دارد.

دیدار دو تیم از ساعت 17:20 آغاز شد.

میثم نقی زاده در دقیقه 8 نخستین گل را برای سرخپوشان به ثمر رساند.

غلامرضا رضایی دومین گل پرسپولیس را در دقیقه 11 وارد دروازه سایپا کرد.

رضا حقیقی در دقیقه 45 سومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

تعویض زودهنگام سایپایی ها به خاطر مصدومیت غریبی. غریبی به بیمارستان منتقل شد.

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و سایپا با نتیجه 3 بر صفر به سود سرخپوشان پایان یافت.

مارکو پروویچ در دقیقه 49 از داور کارت زرد گرقت.

روزبه شاه علی دوست در دقیقه 51 نخستین گل را برای سایپا به ثمر رساند.

رضا حقیقی در دقیقه 85 از داور کارت زرد گرفت.

محمد نوری در دقیقه 94 بازی گل چهارم پرسپولیس را نیز وارد دروازه سایپا کرد.

دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا با نتیجه 4 بر یک به سود سرخپوشان پایان یافت.

** فجر 6 - آلومینیوم 0

دیدار دو تیم فجر سپاسی و آلومینیوم هرمزگان از ساعت 15:30 دقیقه به میزبانی شیرازی ها برگزار شده است و این دیدار در حالی پیگیری می شود که محمود یاوری چهار هفته ای است که طعم پیروزی را نچشید و مظلومی نیز به دنبال کسب اولین پیروزی خود در نیمکت آلومینیوم است و فجری ها در جدول رده بندی از وضعیت بهتری نسبت به آلومینیوم برخوردار هستند چرا که آنها هم اکنون با 33 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و آلومینیوم با 27 امتیاز جایگاه چهاردهم جدول رده بندی را از آن خود کرده است.

دیدار دو تیم از ساعت 15:30 اغاز شد

مسلم فیروزآبادی از فجر در دقیقه 42 کارت زرد گرفت.

به ترتیب مهدی نظری(44 و 83) ، فرشید اسماعیلی(56و 84)، جابر انصاری(66 و 91) برای فجر سپاسی گلزنی کردند.

ابراهیم ابرقویی در دقیقه 72 کارت زرد گرفت.

این دیدار با نتیجه بر صفر به سود فجر پایان یافت.

** پیکان 2 - راه آهن 4

دیدار تیم پیکان و راه آهن نیز از ساعت 15:30 دقیقه برگزار می شود و لوکوموتیورانان این بار میهمان پیکانی ها هستند و فیروز کریمی هم به دنبال دومین پیروزی از علی دایی است زیرا این تیم با هدایت کریمی تنها توانسته آلومینیوم را از سر راه بردارد و اکنون با 23 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته ضمن اینکه راه آهن نیز در حال حاضر با کسب 36 امتیاز از بیست و هفت بازی اخیر خود در رتبه 10 جدول قرار دارد.

بهادر عبدی(24) - جهانگیر عسگری( 49 و 75) و مهرداد کفشگری در دقیقه 66 گلهای راه آهن را به ثمر رساندند.

کیوان وحدانی(39) و محمدرضا طهماسبی(77) نیز برای سایپا گلزنی کردند.

دیدار دو تیم 4 بر 2 به سود  شاگردان دایی به پایان رسید.

** ذوب آهن 1– داماش 0

ذوب آهن اصفهان و داماش گیلان یکی دیگراز مسابقاتی است که از ساعت 16 برگزار می شود و اصفهانی ها در این دیدار از گیلانی ها پذیرایی خواهند کرد این دیدار درحالی آغاز می شود که داماش گیلان با هدایت حمید درخشان توانسته 31 امتیاز بدست آورد و جایگاه 13جدول رده بندی را از آن خود کند و ذوب آهن نیز با سرمربیگری فرهاد کاظمی اکنون با 23 امتیاز در رده 15 جدول رده بندی قرار گرفته است.

اسماعیل فرهادی در دقیقه 91 گل برتری ذوب آهن را به ثمر رساند و این تیم را به پیروزی رساند.

** ملوان بندرانزلی 1 - مس کرمان 1

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت 16 پذیرای مس کرمان خواهد بود و این دیدار در حالی آغاز خواهد شد که احمد زاده سه هفته ای است که نتوانسته پیروزی کسب کند و به همین دلیل هواداران این باشگاه از وی دلخورند . البته ملوان اکنون با 36امتیاز رده نهم جدول رده بندی را از آن خود کرده است اما در سویی دیگر لوکابوناچیچ که در هفته بیست و هفتم توانست با شکست چهار بر صفر، راه آهن را از سر راه بردارد با انگیزه های بسیار در برابر ملوانان حاضر خواهد شد چرا که مس کرمان اکنون با کسب 40 امتیاز از بیست و هفت بازی اخیر خود رده ششم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است.

حمید کاظمی در دقیقه 4 برای مس گلزنی کرد.

سید جلال رافخایی در دقیقه 33 گل تساوی را برای ملوان به ثمر رساند.

این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

** نفت آبادان 1 - فولاد خوزستان 0

تیم های نفت آبادان و فولاد خوزستان نیز روز جمعه در ساعت 16 دربی خوزستان را برگزار خواهند کرد واین دیدار درحالی پیگیری خواهد شد که فولادی ها با کسب 29 امتیاز در سایه هدایت حسین فرکی رده چهارم جدول را از آن خود کرده و نفت آبادان با 16امتیاز در قعر جدول قرار دارد.
سیامک سرلک در دقیقه 91 گل برتری نفت را به ثمر رساند.

** مایلی کهن پذیرایی کرانچار

تیم فوتبال گهر به سرمربیگری محمد مایلی کهن روز دوشنبه و در ساعت 15:30 دقیقه میزبان سپاهان سوم جدولی است که توانسته با هدایت کرانچار 50 امتیاز از بیست و هفت بازی اخیر خود بدست آورد اما گهری ها با 19 امتیاز رده هفدهم جدول رده بندی را از آن خود کردند.

**تراکتور – نفت تهران، رقابت میان بالا نشینان

تیم فوتبال نفت تهران روز دوشنبه 14 اسفند میهمان تراکتور سازی تبریز است و این در حالیست که بازی رفت دو تیم در تهران با نتیجه یک بر یک پایان رسید اما در حال حاضر شرایط تراکتورسازان بهتر از نفتی هاست زیرا آنها با 52 امتیاز پشت سر استقلال صدرنشین در حال حرکت هستند و نفت تهران با هدایت منصور ابراهیم زاده با 44 امتیاز جایگاه پنجم جدول را از آن خود کرده است.

** صبا- استقلال، روزی روزگاری !

تیم های فوتبال صبای قم و استقلال تهران آخرین دیدارهفته بیست و هشتم لیگ برتر را در ساعت 17:25 دقیقه برگزار خواهند کرد و این دیدار در حالی پیگیری خواهد شد که یاران صمد مرفاوی با 36 امتیاز اکنون در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارند و از امتیاز میزبانی این دیدار نیز برخوردار است.اما در سویی دیگر استقلال تهران پس از انجام بازی مقابل الریان قطر به مصاف صبای قم خواهد رفت البته آبی پوشان پایتخت این روزها با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند به طوریکه اکثر قریب به اتفاق بازیکنان این تیم با توجه به اینکه بازیهای لیگ برتر به زودی پایان می پذیرد تنها 30 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند ولی با این حال با 55 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما