استقلال، سوژه اردوی سرخ ها / پیغام احمدرضا برای امیر: برای شماره یک شدن یک دقیقه را هم از دست نده

شنبه، 12 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
استقلال، سوژه اردوی سرخ ها / پیغام احمدرضا برای امیر: برای شماره یک شدن یک دقیقه را هم از دست نده

از اوایل فصل جاری بود که حضور امیر عابدزاده در پرسپولیس پس از مدت ها حضور در فوتبال آمریکا باعث شد که هواداران این تیم بیش از پیش یاد و خاطره سنگربان اسطوره ای تیمشان را زنده کنند.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، چند روزی بود که امیر عابدزاده به دلیل سرماخوردگی شدید از تمرینات تیمش به دور بود و نتوانست آنطور که باید و شاید در خدمت پرسپولیس باشد اما این موضوع باعث شد که احمدرضا عابدزاده که سعی می کند رابطه زیادی با پسرش برقرار نکند با او تماس بگیرد و به عملکرد امیر ایراد بگیرد.

احمدرضا از پسرش که این روزها یکی از سنگربانان پرسپولیس هم هست خواسته که با یک سرماخوردگی چند روز از تمرینات دور نماند و در این راه پدرش را الگوی خود قرار دهد جالب است که احمدرضا با لحنی شوخی به پسرش گفت: بیشتر از این خودت را لوس نکن و برای شماره یک شدن حتی یک دقیقه را هم از دست نده!

** کلاه کج زیر ذره بین گل محمدی

در تعطیلات نیم فصل بود که یحیی گل محمدی سکان هدایت سرخ ها را به صورت رسمی در اختیار گرفت و برای تقویت تیمش نام چند بازیکن را در لیست خرید پرسپولیس قرار داد.

براساس این گزارش یکی از نفراتی که در تعطیلات میانه فصل لیگ برتر فوتبال کشور جذب پرسپولیس شد، عادل کلاه کج بود که البته سرخپوش شدن او یک سری مشکلات را در پی داشت موضوع هم از این قرار بود که یحیی به مسائل حاشیه ای این بازیکن اشاره داشت و دلش نمی خواست جو تیمش تحت تأثیر مسائل این چنینی قرار بگیرد دقیقاً هم همینطور شد و طی چند هفته اخیر بارها و بارها عملکرد و اظهار نظرهای این هافبک سرخ، برای یحیی دردسرساز شد.

به همین دلیل سرمربی پرسپولیسی ها طی روزهای اخیر و در جریان اردوی پیش از بازی تیمش به شدت عملکرد کلاه کج را زیر نظر دارد و به دستیارانش هم گوشزد کرده که فرصتی دوباره به حاشیه سازی های این بازیکن ندهند و در صورت مشاهده اولین تخلف موضوه را به او گزارش بدهند تا این بازیکن را برای تعیین تکلیف در اختیار مسئولان باشگاه قرار دهند.

گفتنی است، پیش از این و پس از اتفاقاتی که د رجریان اردوی کرج و پس از آن رخ داد گل محمدی به هافبک تیمش اولتیماتوم نهایی را داده بود.

** استقلالی ها، سوژه اردوی سرخ ها؛ اینها را خودمان بزرگ کردیم!

با اینکه خیلی ها بر این باورند که نتیجه تساوی پرگل استقلال در قطر و در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا بد نیست اما حالا بسیاری از تیم های لیگ برتری راه رسیدن به دروازه آبی ها را پیدا کرده اند.

این گزارش حاکی است بازیکنان پرسپولیس که در روز برگزاری دیدار استقلال و الریان در اردو به سر می بردند، با حضور در لابی هتل جدال نماینده کشورمان مقابل نماینده قطر را تماشاگر شدند با اینکه سرخ ها در پایان از نتیجه به دست آمده ناراحت بودند دوست داشتند استقلال به عنوان نماینده کشورمان پیروز به کشورمان بازگردند اما تا ساعاتی این بازی سوژه آنها شده بود.

بازیکنان سرخ بر این باور بودند که تیم های لیگ برتری بی جهت استقلال را از لحاظ فنی بزرگ مرده اند چراکه آنها از نقاط ضعف زیادی برخوردار بودند و راه های رسیدن به دروازه آبی ها کم نیست.

** رویانیان عقب نمی نشیند

جنگ بین پرسپولیس و فدراسیون فوتبال با اینکه از تب و تاب افتاده اما هنوز طرفین از جر و بحث های به وجود آمده ناراحتند و به دنبال فرصتی برای جبهه گرفتن علیه یکدیگر هستند.

در این گزارش آمده است با اینکه رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص مصاحبه های محمد رویانیان اعلام شده و مدیر عامل سرخ ها به پرداخت مبلغ 20 میلیون تومان جریمه محکوم شده است اما سردار پرسپولیسی ها اعتقاد دارد که این حکم رسمیت ندارد و او حتی حاضر نیست ریالی از آن را بپردازد.

رویانیان در جمع همکارانش در باشگاه عنوان کرده که اگر فدراسیون بتواند این مبلغ را از او بگیرد درست است خیلی ها برای روشن شدن ذهنیت سردار به او گوشزد کردند که این مبلغ درصورت عدم پرداخت از طریق درآمدهای پرسپولیس در فدراسیون کسر خواهد شد که البته باز هم باعث نشد مدیرعامل سرخ ها از موضع خود عقب بنشیند و همچنان به عدم پرداخت این جریمه به فدراسیون پافشاری می کرد باید دید نتیجه جنگ فدراسیون-پرسپولیس چه خواهد شد و کدام یک پیروز این بگو و مگو خواهند شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما