متین با رای داوران فینالیست شد/ سایپا در اعتراض به داوری زمین بازی را ترک کرد

تیم متین ورامین به علت ترک زمین از سوی تیم سایپا راهی فینال لیگ برتر والیبال شد.
چهارشنبه، 16 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
متین با رای داوران فینالیست شد/ سایپا در اعتراض به داوری زمین بازی را ترک کرد

تیم متین ورامین به علت ترک زمین از سوی تیم سایپا راهی فینال لیگ برتر والیبال شد.

 

به گزارش راسخون به نقل از فارس، در یکی از دیدارهای سومین روز از مسابقات مرحله‌پلی‌آف لیگ برتر والیبال، تیم متین میزبان سایپا بود که این دیدار به علت اعتراض تیم سایپا به داوری نیمه‌تمام ماند.

سایپا و متین امروز در حالی به مصاف هم رفتند که هرکدام توانسته بودند در دو بازی گذشته یک دیدار را به سود خود پایان دهند. متین بازی نخست را با نتیجه 3 بر صفر به سود خود پایان رساند اما سایپا در کرج و در یک بازی پرحاشیه توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد متین بگذرد تا جدال دو تیم به بازی سرنوشت‌ساز سوم بکشد.

این دیدار در ست پنجم و در حالی که متین با نتیجه 14 بر 11 از حریف خود پیش بود با اعتراض تیم سایپا به داوری نیمه تمام ماند. سایپایی‌ها به امتیاز چهاردهم تیم متین معترض بودند و به همین‌خاطر زمین بازی را ترک کردند. تیم داوری هم به همین علت تیم سایپا را 3 بر صفر بازنده اعلام کرد.

سایپا گیم‌های اول و دوم این دیدار با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 14 به سود خود پایان داده بود و متین هم گیم‌های سوم و چهارم را با نتایج 25 بر 23 و 25 بر17 با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

در دیگر دیدار مرحله‌پلی‌آف نیز کاله توانست با نتیجه 3 بر یک از سد پیکان بگذرد و به دیدار نهایی راه یابد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون والیبال، بازی‌های مرحله فینال و رده‌بندی در روزهای 23 و 25 اسفند در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

/110/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.