لیست بدهی های انباشته شده روی میز وزیر

اعضای تیم استقلال با مشکلات درون تیمی روبرو هستند و مسئولان هر چه تلاش می کنند به مشکلات مالی غلبه کنند و بتوانند اوضاع را به نفع خود تغییر دهند، متأسفانه نمی توانند.
شنبه، 19 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
لیست بدهی های انباشته شده روی میز وزیر

اعضای تیم استقلال با مشکلات درون تیمی روبرو هستند و مسئولان هر چه تلاش می کنند به مشکلات مالی غلبه کنند و بتوانند اوضاع را به نفع خود تغییر دهند، متأسفانه نمی توانند.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، بدهی های این باشگاه از سال های گذشته روی یکدیگر انباشته شده است و علی فتح اله زاده مدعی است که بیشترین بدهی مربوط به زمان حضور واعظ آشتیانی در تیم استقلال است، اما این موضوع به اثبات نرسیده است زیرا مدیریت پیشین تیم استقلال چنین نظری ندارد اما از طرفی بدهی های استقلال بر روی یکدیگر انباشته شده است و اعضای این تیم در این خصوص با مشکلات عمده و بسیار زیادی روبرو هستند که نمی توانند به آنها بیاندیشند زیرا در تیم فعلی به اندازه کافی مشکلات وجود دارد و اعضای این تیم اگر قدرت مقابله با آنها را بدست بیاورند، در صدد رفع این مشکلات و حرف و حدیث ها بر می آیند.

اعلام شده است که استقلالی ها در این خصوص اقداماتی را انجام دادند و گزارشی تهیه کرده و آن را در اختیار وزیر قرار دادند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

در این گزارش منبع و شرایط تیم اعلام شده است و بدهی های استقلال بصورت لیست و فهرست درآمده تا در اختیار مسئولان در وزارت قرار بگیرد و آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

شایان ذکر است، لیست بدهی های انباشته شده از فصول گذشته در دفتر وزیر وزارت ورزش موجود است و قرار شده که در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود تا آنها بتوانند در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده و نتیجه را اعلام کنند.

اعضای مسئول تیم استقلال مدعی شدند که مسئولان در وزارت ورزش باید در این خصوص آبی ها را کمک و یاری کنند تا تیم به نتیجه ایده آل خود نزدیک شود و مقداری از بدهی ها نیز کسر شود.

*دیدار فتح اله زاده با معاون امور بین المللی و بحث مالی

علی فتح اله زاده مدیریت تیم استقلال، بدلیل مشکلات مالی که برای تیم ایجاد شده است و تا بحال نیز ادامه داشته و قابل رفع و رجوع نیست با معاون امور بین المللی و معاون رئیس جمهور دیدار کرد تا در خصوص شرایط این تیم و وضعیت خود با وی گفتگو کند.

براساس این گزارش، اعلام شده است که مشکلات مالی آنقدر برای اعضای تیم استقلال مشکل ساز شده است که مدیریت آبی ها در این خصوص اقداماتی را انجام داده و برای رفع آن حتی به مسئولان در امور بین الملل و معاون ریاست جمهوری نیز دیدار کرده است.

گفتنی است: مدیر عامل استقلال در دفتر علی سعیدلو حاضر شد تا در خصوص مسایل بین المللی و نمایندگی اش به عنوان مسئول امور ارتباطی با کشور آرژانتین و کشور عراق، با سعیدلو گفتگو کند، اما بحث این دو به امور ختم نشد و موضوع مالی استقلال عنوان شد و اعضای این تیم در این خصوص دچار مشکلات شدند که تا به حال حل و فصل نشده است، در این خصوص اعلام شده است که علی فتح اله زاده خواستار یاری مسئولان شده است تا در این خصوص اقدامات لازم برای باشگاه و مسئولان این تیم انجام شود.

شایان ذکر است: آبی ها در این خصوص اعلام کردند که بحث مالی قابل بررسی نیست و آنها هر چه تلاش می کنند به نتیجه نمی رسند و در این خصوص حتی مسئولان امور بین الملل به آبی ها قول مساعدت و رسیدگی دادند تا هر چه سریعتر اقداماتی برای بهبود شرایط انجام شود.

فتح اله زاده مدعی است که در راه حل مسایل مالی هیچ اقدامی از سوی مسئولان انجام نشده است و وی هر چقدر تلاش کرده است که اوضاع را به بهبودی نزدیک کند و این مشکلات هر چه سریعتر حل و فصل گردد به نتایج مورد نظر دست پیدا نکرده است.

در این خصوص اعلام شده است که مدیر عامل استقلال در تلاش است تا بهترین اقدامات را انجام داده و به نتایج قابل توجه دست یابد، اما این اقدامات از ابتدای فصل تا حدی برای آبی ها مثمرثمر بوده، اما درحال حاضر ایده آل و قابل اجرا نیست زیرا وی به هر راهی متوسل می شود با مشکلات جدی روبرو می گردد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.